Jakub

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

1 użytkownik

Jak dla mnie ideał :)

dostawa ala Rebel ,czyli na 5.

Przepięknie wydana gra. jakość typowa dla publikacji CGL (wydane na świetnym jakościowo papierze zarówno ulotki do produktów jak i instrukcja itp,). bardzo dobrym pomysłem jest wproadzenie w świat shadowruna (dla tych co nie mieli stycznośći z RPG czy karcianką).
No i opowiadanie, a w zasadzie nowela, która stanowi część ksiązki, która ma się dopiero ukazać. jakość wydania j.w.
Co d samej gry - trafiła w moje gusta idealnie. pełna kooperacja i grywalny tryb solo, dodatkowo nie jest to kooperacyjne sadomaso jak w przypadku ghost stories ;-). Nie bardzo rozumiem podział na 2 talie "przeszkód". Ta niby łatwiejsza ma przeszkody cięższe do pokonania niż trudniejsza.
Stickersy do rozwijania postaci (część osób na nie narzeka). Jak ktoś nie chce to nie musi ich naklejać, moim zdaniem są fajnym gadżetem bo przywiązują gracza do postaci jak w normalnym rpg-u.


zamówiłem te podstawki do battletecha i się nie zawiodłem. idealnie pasują do hexów.
co do Rebela - jak zawsze wszystko jak trzeba i nan czas.


Dobry, solidny produkt

nabyłem ten produkt w pełni świadomy tego co znajdę w środku niemniej i tak jestem bardzo zadowolony, szczególnie z dodatków wprowadzających w świat battletecha. Mapy są naprawdę dobre i nie ma co oczekiwać za te pieniądze czegoś lepszego.
Co do mechów - to już wszystko zostało powiedziane: totalny gniot, zdecydowanie gorszy od wydania encore, gdyby nie 2 figsy premium to ocena byłaby o oczko niżej.
Kolejna prawda jest taka, że to produkt dla fanów battletech, którzy mieli styczność z grą już wcześniej i przez ten pryzmat należy ją imho oceniać.
Dla Rebela - jak zwykle 5 za dostawę - no ale to norma ;-)


mam pytanie - czy będą w Rebelu dostępne dodatki "Mission pack 1" i "space marine pack 1"?


Dobry, solidny produkt

Ostanio miałem okazję zagrać trt i muszę powiedzieć, że gra jest bardzo przyjemna, zasady proste rozgrywka szybka - idealna na wieczorowe granie.
Jedynym minusem, jak dla mnie, jest mały nacisk na wykorzystanie biletów - szczególnie "niebieskich", których można się pozbyć z ręki właściwie na starcie. Zamiast skupić się na realizacji biletów można ścigać punktowo przeciwnika ciułając punkty jak popadnie, a bonusy z biletów nie zawsze zniwelują różnicę. To samo dotyczy tuneli - ułżyć jest trudniej a bonus punktowy żaden.
Mimo to gorąco polecam - na familijne granie - idealne.


Forstoper

Liczba recenzji: 58