Dobry, solidny produkt
Gra o bardzo prostych zasadach, ładnie wydana (duży plus za małe metalowe pudełko), bardzo fajna dla początkujących graczy.
Jak dla mnie za szybko się kończy, żeby gra miała sens trzeba zagrać kilka rozdań i zsumować wyniki.
Jak dla mnie ideał :)
Dla mnie kwintesencja dobrej gry planszowej. Dość proste zasady możliwe do wytłumaczenia w kilka minut i dużo zabawy z gry. Przede wszystkim plus za to, że nie ma jednej strategii wygrywającej. Plus za interakcje między graczami, konieczność płacenia za transport zmusza do analizowania sytuacji wszystkich graczy (stan posiadania jest jawny, nie trzeba pamiętać) a nie skupianiu się tylko na sobie.
Gra spokojnie nadaje się zarówno dla 2, 3 jak i 4 osób. Moim zdaniem poziom trudności rośnie wraz ze wzrostem liczby osób. Przy 4 osobach naprawdę jest nad czym myśleć.
Jak dla mnie ideał :)
Świetna propozycja dla dwóch osób. Gra o sporej losowości jednak wymagająca również taktyki. Takie połączenie gwarantuje dobrą zabawę zarówno dla graczy o wyrównanym poziomie jak i dla graczy, którzy w 2 osoby nie chcą grać "bo zawsze wygrywasz".
Jest przy czym pomyśleć i jest gwarancja, że nię będzie zawsze wygrywała ta sama osoba.
Jak dla mnie ideał :)
Świetna gra ekonomiczna. Moim zdaniem bardzo fajnie oddaje mechanizmy giełdowe. Gra nie jest ani losowa, ani w pełni deterministyczna. Dysponujemy niepełną informacją co z jednej strony pozwala planować, a z drugiej gdy przeciwnicy się przeciwko nam sprzysięgną może zburzyć cały plan. Polecam zdecydowanie
Dobry, solidny produkt
Gra nieco inna od większości planszówek. Celem w grze jest nie tylko rozwinięcie swojego stanu posiadania do największych możliwych rozmiarów. W Sutters Mill musimy szybko się rozbudować, wykopać jak najwięcej złota i zlikwidować cały swój majątek zanim miasteczko kopaczy złota stanie się miastem-widmem. Bardzo ciekawy pomysł na mechanikę.