Łukasz

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

2 użytkowników

Jak dla mnie ideał :)

W intrydze autorzy nie żałowali kartom ciekawych zdolności. O ile karty z podtawki są proste i eleganckie o tyle w intrydze nie bali się bardziej złożonych opisów i naprawdę mocno wpływających na ekonomię zdolności.

Jak pierwszy raz zobaczyłem nowe karty byłem przerażony, ale już po pierwszej partii okazało się że ku mojemu zdumieniu dominion zyskał na nowych kartach naprawdę sporo.

Nowe karty cechują się większą losowością, karty z wybieralnym bonusem sprawiają, że downtime jest większy, zgrywanie ręki odrobinę mniej automatyczne , a nowe karty inte3raktywne potrafią być naprawdę irytujące... ale jednak mimo tych wad intryga sprawuje się naprawdę dobrze.

Nowe karty typu Copersmith, baron czy bridge wywracają ekonomię do góry nogami. VPko-cośinnego obniżają wartość prowincji, duke też jest sensowną alternatywą dla standardowego wyścigu do najlepszych zielonych kart, a mniej wyróżniające sie karty też mają ciekawe zastosowania.

Dodatek wnosi sporo świeżości do rozgrywki a po połączeniu z podstawką ilość kombinacji jest na tyle duża, że już nie mogę się doczekać odkrywania nowych pomysłów na grę


Dobry, solidny produkt

Rytmiczna gra imprezowa.

Grałem na razie ze 3 partie i bawiłem się dobrze.

Na pierwszy rzut oka wydaje się banalna, ale utrzymanie rytmu i nie mylenie podobnych gestów może sprawić trochę kłopotu.
Dodatkowo od czasu do czasu gracze wymieniają się gestami, więc zbyt duża schematyczność może okazać się zgubna.

Zasady nie są skomplikowane, a grać może sporo osób na raz więc powinna się nadawać do gry z generalnie niegrającymi znajomymi.


Dobry, solidny produkt

Bardzo dobra gra quizowa

pytania są absurdalne i numeryczne (klimatach typu "ile gier sprzedano w Rebelu w grudniu 2008") wybrane tak żeby nikt nie znał odpowiedzi, ale każdy może coś w miarę sensownego strzelić

Nawet jeśli kogoś zawiedzie wiedza / intuicja / fart sporo punktów można nazbierać na obstawianiu odpowiedzi innych graczy

Możliwość gambitu sprawia że nigdy nie wiadomo jaki będzie rezultat zmagań, nawet przy sporych różnicach punktowych

Praktycznie jedyną wadą jest IMO fakt że jest to wersja brytyjska - sporo pytań dotyczy UK i trzeba dość dobrze znać angielski żeby poprawnie przetłumaczyć niektóre pytania.


Jak dla mnie ideał :)

Reinkarnacja AoS trzyma poziom poprzedniej wersji.

Mechanikę dotknęły drobne zmiany, ale dalej jest to solidna działająca mózgożerna pozycja.

Budowa efektywnej sieci kolejowej nie należy do najłatwiejszych zadań, trzeba planować na przyszłość i analizować, którędy da się wysłać najbardziej intratne przesyłki zwłaszcza że konkurencja nie śpi, a ilość miejsca wokół kluczowych miast jest ograniczona.


Dobry, solidny produkt

Gra mi się podoba.

Mechanika dość prosta, jest trochę ciekawych mechanizmów, umiarkowana losowość i dużo negocjacji. Żeby wygrać trzeba mieć trochę szczęścia, trochę pomyśleć i dużo przekonywać innych do obustronnie korzystnych wymian.


Kostyr

Liczba recenzji: 0

Aniaga

Liczba recenzji: 125