Maja

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

Bardzo kolorowa, utrzymana w bajkowej scenerii gra dla dzieci, przy której nie nudzą się dorośli. Gra polega na zbieraniu kart z fragmentami fotografii potwora z Loch Ness. Za uzbierane karty, w zależności od ich ułożenia punktujemy. Gra wymaga odrobiny kombinowania i przewidywania, dlatego nie polecam jako pierwszej planszówki.


Mała, kompaktowa i nieskomplikowana gra w dobrej cenie. Idealna na prezenty w przedszkolu lub szkole na Mikołajki, czy Dzień Chłopaka/Kobiet. Gra łączy element memory z losowością rzutu kostką i jednocześnie uczy liczenia i dodawania. W swojej kolejce musimy zrealizować zamówienie na dany, słodki produkt z cukierni w ilości jaką wskaże kość. Jednocześnie musimy obrócić dwa z wyłożonych na stole kafelków. Jeżeli wśród obrazków jest odpowiednia liczba danego produktu - zamówienie zostaje zrealizowane i w następnej turze, będziemy próbować zrealizować kolejne. Wygrywa ta osoba, która pierwsza wykona wszystkie swoje zamówienia. Polecam już od 4 roku życia!


Bardzo fajna i szybka gra karciana z syndromem jeszcze jednej partii. Idealnie tematycznie wpisuje się w obecne czasy pandemii, a przy okazji sprawia wiele radości zarówno przy grze we dwójkę, jak i w większym gronie, także graczy pełnoletnich ;) Dobra zabawa w dobrej cenie!


Gra bardzo często porównywana do Azuli i Sagrady, jak dla mnie nieco na wyrost. Faktycznie jest to gra z kategorii logicznych, jednak uważam że poziom trudności i skomplikowania dużo niższy od wyżej wymienionych. Gra prosta, szybka i przyjemna, w której układamy pobierane z planszy płytki obok siebie w taki sposób, aby realizować zawarte na nich zadania i tym samym wykładać znaczniki (wygrywa ten, któremu najszybciej skończy się pula znaczników). Grę jak najbardziej polecam, aczkolwiek proponuję obejrzeć zasady rozgrywki na YT, ponieważ instrukcja jest słabo i bardzo chaotycznie napisana.


Jedna z ostatnich gier logicznych jaka zawitała na mojej półce. Ciekawa tematyka, z dopracowanymi szczegółami tak, aby w jak największym stopniu oddawała rzeczywistość. Celem gry jest rozmieszczenie pasażerów na pokładzie samolotu zgodnie z instrukcją na pobranej karcie. Punktujemy za grupy turystów, biznesmenów i ekologów siedzących razem, za zakochane pary obok siebie i za dzieci otoczone opieką dorosłych. Są też punkty ujemne za wyproszenie pasażera, nie ma natomiast negatywnej interakcji. Kolokwialnie mówiąc: każdy sobie rzepkę skrobie (no, może za wyjątkiem tego jak "czaimy się" na pasującą nam do układu kartę, a przeciwnik zabiera ją nam sprzed nosa ;)). Gra ciekawa, z zabawnymi nazwami linii lotniczych i kolorowymi, drewnianymi znacznikami pasażerów. Grając po 22:00 trochę męczyła moje zwoje mózgowe, bo jednak wymaga od gracza abstrakcyjnego myślenia.