Michalaug

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

3 użytkowników

Szybka i ciekawa gra, co ważne o dość dużej regrywalności. Liczenie życia za pomocą kart nie należy do najwygodniejszych, ale dzięki temu gra jest bardzo łatwa w transporcie.
Przy zakupie większej ilości zestawów istnieje możliwość grania w większym gronie (każdy zestaw daje możliwość gry kolejnym dwóm graczom)


Bardzo dobry dodatek, po niektórymi względami nawet lepszy niż Rise of the Ancients (który jednak i tak polecam zakupić wcześniej, chociażby ze względu na możliwość gry w więcej niż sześć osób oraz rzadkie technologie pozwalające na obronę przed rakietami).
Na razie po dwóch partiach widzę, że Octanis (rasa ewoluująca) są bardzo, ale to bardzo mocni. Udało mi się skończyć grę jako połączenie mechanemy, hydran i planty (dwa Research'e na akcję, dodatkowy Build, dodatkowy Upgrade, tańsze myśliwce i panerniki, dodatkowe punkty za każde dwa kontrolowane heksy). Gdyby nie problemy ekonomiczne, to rasa miała by ogromną przewagę.
Shapers of Dorado (podróżujący w czasie) chyba najciekawsi, ale na pewno najtrudniejsi do gry (i trochę ryzykowni)
Phyxis Unity mają olbrzymi potencjał, ale wymagają całkowitej zmiany myślenia/liczenia surowców/akcji podczas gry. Bardzo uniwersalni, ale też dość trudni.
Deep Warp Portal mi się bardzo spodobał, mimo, że nie jestem fanem anomalii.

Ogólnie dodatek to "must have" dla fanów Eclipse. Nie wywraca gry do góry nogami, ale zwłaszcza nowe rasy potrafią bardzo dużo namieszać.


Grę ochrzciliśmy jako "Magic na sterydach". Tutaj wszystko jest większe, szybsze i bardziej spektakularne. Po prostu epickie :]
Gra jest szybka, zasady dość proste (zwłaszcza jeśli ktoś ma doświadczenie z Magic: the Gathering, to praktycznie prostackie), a zabawy sporo. I zwłaszcza na początku każdy się dziwi, że przeciwnik ma tak mocne karty. A potem patrzy na swoje i role się odwracają ;-)


Jak dla mnie ideał :)

Bardzo dobry dodatek :) Na razie na mapie Legendary Asia udało się zagrać tylko w dwie osoby, ale już przy takiej obsadzie trasy górskie potrafią namieszać.
Wersja drużynowa to majstersztyk. Chwilę zajmuje ogarnięcie dodatkowych/nowych zasad, ale potem rozgrywka to cudo. Zupełnie inne podejście do gry, dużo więcej możliwości, kombinowanie jak przekazać informację sojusznikowi tak, żeby inni nie wiedzieli o co chodzi :P I co też bardzo ważne (w sumie dla mnie było to kluczowe podczas kupowania dodatku): można grać z dodatkową osobą :) Jak dotąd brakowało mi gry na 6 osób (bo w Eclipse nie każdy lubi/chce grać), a teraz mam taki tytuł i to bardzo dobry :)


Jak dla mnie ideał :)

Świetna gra - jak każda z serii Ticket to Ride :)
Mapa dobrze zbalansowana, karty biletów bardzo ułatwiają odszukanie miast, ale także opracowanie trasy (na każdym bilecie są symboliczne oznaczenia odcinków między miastami - zarówno długości jak i tego czy są to odcinki podwójne/potrójne czy pojedyncze).
Zbieranie pasażerów mocno zmienia sposób rozgrywki - można zainkasować za nich naprawdę sporo punktów, więc walka o niektóre miasta (i odpowiednio ułożoną długą trasę) jest zacięta. Bardzo dobry pomysł rozdziału tras na długie i krótkie - w ten sposób możemy mniej ryzykować (trasy krótkie) pod koniec gry, jednocześnie mając szansę na sporo punktów jeśli mamy dużo wolnych wagoników (długie trasy).


Kornelek

Liczba recenzji: 78

Piton

Liczba recenzji: 197

MMZ

Liczba recenzji: 6