Przemyslaw

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

1 użytkownik

Pieknie wydane. Z pomyslem.
Reguly pozbawione grywalnosci.
Trzech bystrzachow podpisanych pod projektem gry powinno sie zajac w zyciu czyms prostszym.
Moze wycieczkami bez liny i z gasnaca pochodnia?

Zwyciestwo sprowadza sie do wylosowania postaci mogacej manipulowac prawdopodobienstwem. Tylko wtedy jest cien szansy by wrocic.

Fajny zestaw, jesli ktos chce tworzyc do niego grywalne zasady.


W porządku, bez rewelacji

bardzo fajna przygoda, trzyma klimat i tempo,
no i nie polega na zabiciu wszystkiego w celu odnalezienia przejscia na nastepny poziom, to jakas odmiana po paru "wesolych" przerywnikach z Karak Azgal i D&Dowskim "sciezki przekletych"


bardzo zdrowa przygoda, adaptowalna do innych systemow (co to za frajda straszyc jak wszyscy wiedza ze graja w ktulumisie?)


bardzo wypasna krainka, do szczegolnie pokreconych przygod, dobrze wydany i opisany dodatek, warot na niego zlota


spaczona ksiazeczka, pachnie troche starymi edycjami, taki sobie wesolutki chaosik i sposoby na mordowanie druzyn,
glupoty i bledy merytoryczne, no ale ten typ autorow tak ma, w koncu to swiat fantasy i mutacje msuza byc opisane bez sensu,
warto miec dla obrazkow, wyjasnien i fragmentow z liber chaotica


DonPatch

Liczba recenzji: 2