Przemysław

Obserwowani

1 użytkownik

Obserwujący

1 użytkownik

Jak dla mnie ideał :)

Mam za sobą kilka partii w dwie osoby. Póki co gra zachwyca - jakość wykonania super (poza zbyt cienkimi planszami i ekranami, brakiem sensownego organizera wewnątrz na komponenty).

W Race for The Galaxy grałem sporo (200-300 gier). W rollu moim zdaniem "interakcja" jest większa niż w Race. Potwierdzę zaczytaną opinię - jeżeli ktoś myśli że w Roll'u nie ma interakcji, to nie rozumie tej gry :) / grał zbyt mało. Gra posiada bardzo przemyślaną, istotną, POŚREDNIĄ interakcję - było to jedno z założeń twórcy gry. Takie podejście bardzo podoba się mojej żonie która nie lubi bezpośredniej interakcji. W pewien pozytywny sposób przypomina mi 7 cudów świata (grę którą bardzo lubię), choć Roll jest troszkę cięższy. Podsumowując - polecam fanom race, którzy szukają troszkę lżejszej, innowacyjnej odmiany. Pozostali również będą zadowoleni, jeżeli lubą gry w tym stylu.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Zbiór ciekawych, krótkich przygód na ok 1 sesję każda. Przydatna sprawa dla Szeryfa, który lubi grać i prowadzić, lecz totalnie nie ma czasu na przygotowania przed sesją. Pomysły oraz potwory zawarte w przygodach dość ciekawe i pasujące do klimatu Deadlands. Dużo lepszy poziom niż w darmowych jednostrzałach, choć nie jest to majstersztyk.


Dobry, solidny produkt

Dobry produkt za bardzo sensowną cenę. Kampania zapowiada się ciekawie.


Jak dla mnie ideał :)

Witam.
Dość długo wahałem się nad zakupem tej gry, ze względu na (zbyt) dużą liczbę pozytywnych recenzji. Niepotrzebnie. Grałem w życiu w naprawę sporo karcianek (MTG, Dark Eden, Lotr, Inwazja, Spoils, pewnie parę innych się znajdzie), swego czasu regularnie brałem udział w turniejach. Netrunner jednak bije je wszystkie na głowę pod względem klimatu, jakości oraz oryginalności rozgrywki! Szukanie/advancowanie agent to świetne, asymetryczne cele, które w pewien pozytywny sposób przypominają pokera (blefowanie/odczytywanie blefu). Bardzo ograniczone akcje "w odpowiedzi" sprawiają, iż gra jest łatwa do przetrawienia dla ludzi nieobeznanych z karciankami.. Zasady są proste i przejrzyste. W przeciwieństwie do poprzednich LCG FFG (Inwazja?), niewiele jest niespójności w zasadach czy „timingu” akcji. Struktura tury jest czysta i schludna
Ograniczone odpowiedzi, niewielki removal, limit 5 kart na ręce sprawia iż w Netrunnera gra się stołem, to co mamy na ręce ma mniejsze znaczenie niż w innych grach. Jest to dla mnie duży plus. Wymaga to zdecydowanie więcej przewidywania oraz planowania, szczególnie po stornie korporacji. Mechanizm ‘ticków’ powoduje, iż w każdej, każdej turze zrobimy coś konstruktywnego – zarówno w początkowych turach, jak. Decki mogą być krótkie (nawet 40 kart), co daje duże pole do popisu przy konstruowaniu decka, ogranicza losowość.
Wszystkim niezdecydowanym, niezależnie od stażu karciankowego, gorąco polecam Netrunnera.


Dobry, solidny produkt

Dość ciekawa przygoda. Niestety cierpi na bolączkę praktycznie wszystkich przygód D&D 4ed, czyli zbytniego skupienia na encounterach, niewiele uwagi poświęcono fabule, motywacjom npc etc. Mapa, rysunki na wysokim poziomie. Raczej tylko dla fanów 4ed.


Olgierdd

Liczba recenzji: 133

Bjorn

Liczba recenzji: 30