Sławomir

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

2 użytkowników

Wspaniała gra, aczkolwiek wymaga niezłego stołu i najlepiej czterech graczy. Za to niezła łamigłówka i klimat końca wojny na wschodzie.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

gra ma dwie wady:
kosmiczna cena podstawy (Budzenie Misia) i konieczność kupienia tej podstawy np. do Kampanii Wrześniowej.

Poza tym gra rewelacyjna.


Przede wszystkim autor myślał o epoce, a uproszczenia z nią współgrają. Chciałem oddać choć trochę jej realia i mam nadzieję, że mi to wyszło.


Warto spróbować Mokrej.

Na portalu Boardgamegeek wstawiłem dwie propozycje innych niż autorskie warunków zwycięstwa.


Bardzo grywalna gra nie o I Wojnie.
Mapa powstała na zasadzie spasowania terenu do mechaniki.
Instrukcja pełna wyjątków od reguł i wyjątków od wyjątków.
Grać można (i świetnie się bawić), ale nic więcej.


Dagna

Liczba recenzji: 79

Akh Veldrin

Liczba recenzji: 2