Vonen

Obserwowani

10 użytkowników

Zobacz wszystkich
Obserwujący

7 użytkowników

Zobacz wszystkich

Jak dla mnie ideał :)

Mnóstwo potworów, pokazanych w przejrzysty sposób, z fantastycznymi grafikami - czegóż chcieć więcej od księgi potworów?

Nie ma tu nowych ras, choć są informacje o tym, co zrobić z postacią zarażoną lykantropią. Nie ma więc tu sposobów, żeby rozwijać swoją postać - poza znalezieniem jej całego morza wrogów!

Większość potworów ma swoją stronę albo dwie - dzięki temu wszystko wygląda czytelnie, a opisy się nie zlewają. Wspaniałe grafiki pozwalają lepiej sobie wyobrazić to, co opisują słowa. A jest co opisywać, bo potwory (oprócz klasyki klasyk) są dobrze przemyślane i wykreowane. Jedyne, czego mogłoby mi brakować to zaznaczenie przy każdym jego motywacji (jak to jest np w Numenerze).


Jak dla mnie ideał :)

Podręcznik bardzo pomocny nie tylko dla niedoświadczonych MG.

DMG zakłada na samym początku bardzo ciekawą rzecz - że MG chce stworzyć własny świat gry - i to w znaczeniu całego uniwersum, nie tylko zwykłej rozgrywki. To Światotworzenie zajmuję 1 część podręcznika, dotyczy tego jakie zasady mogą panować w tym świecie, jak go ożywić, jak nadać mu trochę czaru. Wspaniały pomysł! Dobrze, że założyli,m że nie każdy chce grać w Forgoten Realms. Na podręcznikowych zasadach bez problemu da się rozegrać sesję w której głównym motywem są podróże międzyplanarne (które to plany również zostały opisane).

Samo wydanie - bardzo dobre. Twarda oprawa, kredowy papier, żywe grafiki, licznie zdobiące strony podręcznika. Całość jest przejrzysta, czysta, bez chaosu (lecz nie monotonna). Naprawdę, wielki plus! Polecam!


Jak dla mnie ideał :)

Świetny podręcznik, by zacząć swoją przygodę z RPG!

Fantastyczny podręcznik, ostatnio zachwyciła mnie tak Numenera - zarówno pod względem technicznego przygotowania, jak i estetyki wykonania. Kredowy papier, podręcznik szyty, twarda oprawa... Cudeńko sztuki wydawniczej. No, jedyną wadą którą znajduję (a która charakterystyczna jest dla całej serii wydawniczej D&D 5) jest brzydki grzbiet. Czepialstwo, owszem, ale nie wygląda ładnie na półce.

Zasady - dość przejrzyste i jasne. Dodanie nowych elementów do tworzenia postaci dało spore możliwości - już nie każdy kapłan 1 poziomu wygląda tak samo!

Nowe DeDeki biorą co najlepsze z 3 edycji i z klasą nadganiają zaległości, które dzieliły ich od dzisiejszych RPGów.


Dobry, solidny produkt

Pathfinder to solidna marka, a w tym podręczniku gracz znajdzie podstawową bazę do zaczęcia przygody. System ten określa się często jako D&D 3.75 - co oznacza poprawioną mechanikę (z czym się zgadzam) i pewne uproszczenia dotyczące postaci.

Oprawa graficzna jest bardzo ładna - żywe kolory, style graficzne dobrze ze sobą współpracują.

Barierą wejścia dla nowych graczy może być całkiem sporo mechaniki - pod tym względem D&D 5 bije Pathfindera na głowę.


Dobry, solidny produkt

Dobry wybór dla tych, którzy szukają rozszerzenia możliwości postaci, dodania kolorytu czy stworzenia unikatowego bohatera.

Szczególnie warto zwrócić uwagę na nowe opisy - dają możliwość podróżowania w czasie, stworzenia własnego klona czy umożliwiają zaawansowaną mutację postaci.


Black_Hayate

Liczba recenzji: 12

Red5

Liczba recenzji: 19

Shimrod

Liczba recenzji: 215

Sebastian

Liczba recenzji: 29

Xlselektor

Liczba recenzji: 58

Mateusz

Liczba recenzji: 8

Maciek111

Liczba recenzji: 9

Maciej

Liczba recenzji: 129

Elessar11

Liczba recenzji: 63

Bartłomiej

Liczba recenzji: 1

Metallum

Liczba recenzji: 5

Elebril

Liczba recenzji: 11

Red5

Liczba recenzji: 19

Shadow Walker

Liczba recenzji: 402

Ryudo

Liczba recenzji: 191

Elessar11

Liczba recenzji: 63

Nelthar

Liczba recenzji: 1