Sebastian

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

3 użytkowników

Jak dla mnie ideał :)

Gra jest coopem doskonałym. Jest szybka, dynamiczna, cały czas coś się dzieje. Asymetryczne role graczy sprawiają, że każdy robi co innego (a gra bawi 4 razy dłużej), komunikacja jest niezbędna, a zwycięstwo wymaga stałej współpracy. Hejterzy aplikacji nie wiedzą, co mówią - appka ukrywa wszystkie detale zachowania wroga, co sprawia, że na planszy nie musi być miliarda elementów, a zachowanie obcych może być faktyczniie nieznane - bo właściciel gry nie musi, a nawet nie może, znać ich dokładnego algorytmu. Pojedyncze zasady są proste, ale razem tworzą złożoną pajęczyne zależności między mechanizmami i graczami.

Nie słuchajcie hejterów. Kupcie XCOM - The Board Game. Nie zawiedziecie się.

Dla mnie planszówka dekady.


Jak dla mnie ideał :)

Geist mnie oczarował - dopóki nie dostałem go w łapki myślałem, że WoD nie da nam niczego fajniejszego od Gdziewilka. A tu proszę - świetna tematyka, ciekawe pomysły, mnóstwo inspiracji do prowadzenia i grania, świetna mechanika kombinowania Key/Manifestation, a sam podręcznik solidny i bardzo czytelny (co zaznaczam szczególnie, bo taki Wampir na przykład miał swoje problemy na tym polu). Polecam absolutnie.
Jeśli chodzi o Rebel, to chyba nikogo nie zaskoczę faktem, że pancerna paczka dotarła dnia następnego po zamówieniu.


Dobry, solidny produkt

Tak zwane mieszane uczucia. Z jednej strony porządne, estetyczne kości utrzymane w chulhuowskiej estetyce, z drugiej - momentami są nie koniecznie czytelne. Póki postaci faktycznie mają na kości sukcesy na 5 i 6 wszystko jest w porządku, ale już przeklęta postać ma lekki problem z odróżnieniem jednego od drugiego - przez to właśnie kostki tracą u mnie jedną gwiazdkę.


Jak dla mnie ideał :)

Bardzo fajny polski system - dość świeże spojrzenie na steampunk, przyjemnie opisany świat, czytelna i przyjazna mechanika wykorzystująca jeden z drugim gadżet (otoczka mocno pokerowa) i możliwość stworzenia naprawdę wykręconych na wszystkie strony postaci. Nic, tylko znaleźć dobrego MGa i grać.


Dobry, solidny produkt

Solidna planszówka, chociaż pozbawiona dodatków nie powala. Mechanika jest prosta i czytelna, postaci ciekawe, a dzięki różnym Przedwiecznym i ogólnym sporym elemencie losowym trudno o dwie choćby podobne rozgrywki. MImo to gra znacznie lepiej sprawdza się jako rusztowanie, na którym można położyć jeden z drugim dodatek.


Tomasz "Watson" W.

Liczba recenzji: 21

Drizzt73

Liczba recenzji: 0

Vonen

Liczba recenzji: 5