Martwa Zima: Wojna kolonii

Rozszerzenie do obu wersji Martwej Zimy
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    (0)
  • 4 - 11 osób
  • od 14 lat
  • 60 - 120 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Martwa Zima: Gra Rozdroży.
Martwa Zima: Gra Rozdroży
Ludzie zamienili się w żywe trupy. My nazywamy się ocalałymi. Zrobimy wszystko, by nimi pozostać. Zombie nie są już waszym jedynym zmartwieniem! Niedaleko pojawiła się nowa kolonia. Jej członkowie panoszą się po waszym terenie. Konfrontacja jest tylko kwestią czasu... Martwa Zima: Wojna kolonii to rozszerzenie zarówno do podstawowej Martwej Zimy, jak i Martwej Zimy: Długiej Nocy. Jeśli posiadacie jedynie jedną z tych dwóch gier, w tym pudełku znajdziecie nowe karty rozdroży, nowe postaci, przedmioty i zagrożenia, a także zupełnie nowy tryb losowych przedmiotów. Jeśli jednak posiadacie obie gry, to będziecie mogli cieszyć się dwoma dodatkowymi trybami, w tym niezwykle emocjonującym, epickim trybem wojny kolonii, który spowoduje, że kolejne rozgrywki wspominać będziecie jeszcze długo po odejściu od stołu. W Martwej Zimie: Wojnie kolonii czeka was walka o ziemię i surowce, wojna nerwów podczas zmagania się z upływającym czasem, a także mnóstwo emocji towarzyszących licznym walkom pomiędzy dwoma koloniami. Znajdują się tu także elementy potrzebne do zagrania w trybie Samotnego Wilka, w którym to jeden gracz nie zwiąże się z żadną kolonią, a będzie kierować się jedynie swoim własnym, tajemniczym interesem. W Martwej Zimie: Wojnie kolonii znajdziecie: zupełnie nowe elementy: 50 kart rozdroży, 15 postaci, 43 przedmioty, nowe karty celów, zagrożeń i wiele innych trzy nowe, epickie tryby gry: wojna kolonii, samotny wilk oraz losowe przedmioty mnóstwo emocji wynikających z bezpośredniej rywalizacji między graczami niezwykle sprytny i efektywny system jednoczesnego wykonywania tur możliwość wykorzystania z jedną z podstawek Martwej Zimy standardowo doskonałe ilustracje Fernandy Suarez i wszystko inne co kochacie w Martwej Zimie: klimat, emocje, poczucie zagrożenia itd.
Autor:
Colby Dauch, Jonathan Gilmour, Timothy Meyer, Isaac Vega
Ilustracje:
David Richards, Fernanda Suárez, Peter Wocken
Wydawca:
CUBE
9995

store

Dostępne 2 sztuki w magazynie wysyłkowym
Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka dzisiaj


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Ludzie zamienili się w żywe trupy. My nazywamy się ocalałymi. Zrobimy wszystko, by nimi pozostać.

Zombie nie są już waszym jedynym zmartwieniem! Niedaleko pojawiła się nowa kolonia. Jej członkowie panoszą się po waszym terenie. Konfrontacja jest tylko kwestią czasu...

Martwa Zima: Wojna kolonii to rozszerzenie zarówno do podstawowej Martwej Zimy, jak i Martwej Zimy: Długiej Nocy.

Jeśli posiadacie jedynie jedną z tych dwóch gier, w tym pudełku znajdziecie nowe karty rozdroży, nowe postaci, przedmioty i zagrożenia, a także zupełnie nowy tryb losowych przedmiotów. Jeśli jednak posiadacie obie gry, to będziecie mogli cieszyć się dwoma dodatkowymi trybami, w tym niezwykle emocjonującym, epickim trybem wojny kolonii, który spowoduje, że kolejne rozgrywki wspominać będziecie jeszcze długo po odejściu od stołu.

Co oferuje nam Wojna kolonii?

W Martwej Zimie: Wojnie kolonii czeka was walka o ziemię i surowce, wojna nerwów podczas zmagania się z upływającym czasem, a także mnóstwo emocji towarzyszących licznym walkom pomiędzy dwoma koloniami. Znajdują się tu także elementy potrzebne do zagrania w trybie Samotnego Wilka, w którym to jeden gracz nie zwiąże się z żadną kolonią, a będzie kierować się jedynie swoim własnym, tajemniczym interesem.

W Martwej Zimie: Wojnie kolonii znajdziecie:

  • zupełnie nowe elementy: 50 kart rozdroży, 15 postaci, 43 przedmioty, nowe karty celów, zagrożeń i wiele innych
  • trzy nowe, epickie tryby gry: wojna kolonii, samotny wilk oraz losowe przedmioty
  • mnóstwo emocji wynikających z bezpośredniej rywalizacji między graczami
  • niezwykle sprytny i efektywny system jednoczesnego wykonywania tur
  • możliwość wykorzystania z jedną z podstawek Martwej Zimy
  • standardowo doskonałe ilustracje Fernandy Suarez
  • i wszystko inne co kochacie w Martwej Zimie: klimat, emocje, poczucie zagrożenia itd.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • nowe karty rozdroży, celów, zagrożeń
  • 15 nowych postaci
  • 43 przedmioty
Pasujące koszulki:
Uwaga! Rozszerzenie Martwa Zima: Wojna kolonii można łączyć zarówno z Martwą Zimą: Grą rozdroży jak i Martwą Zimą: Długa noc.

Dodatki i akcesoria


Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Martwa Zima: Wojna kolonii



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie