Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)

Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (6)
  • 2 - 4 osoby
  • od 8 lat
  • ok. 30 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Neuroshima HEX (edycja 3.0)
Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania i z każdym rokiem pochłaniająca kolejne kilometry ziem ludzi. Wchłaniała wszystko, z czym się zetknęła, zamieniając zwierzęta i ludzi w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy, pomagające jej przeć naprzód i zwalczać każde zagrożenie. Ten ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą. Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macierzy jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami. Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne. UWAGA: Armia Neodżungli poprzednio wchodziła w skład dodatku Babel 13, który już nie będzie dodrukowywany.
Autor:
Michał‚ Oracz
Wydawca:
Portal Games
3495

store

Dostępnych 6 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania i z każdym rokiem pochłaniająca kolejne kilometry ziem ludzi. Wchłaniała wszystko, z czym się zetknęła, zamieniając zwierzęta i ludzi w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy, pomagające jej przeć naprzód i zwalczać każde zagrożenie. Ten ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą.
Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macierzy jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.
Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne.
UWAGA: Armia Neodżungli poprzednio wchodziła w skład dodatku Babel 13, który już nie będzie dodrukowywany.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 35 żetonów Neodżungli
  • 6 znaczników ran
  • 3 znacznik sieci
  • 2 znaczniki jadu
  • 2 znaczniki Neodżungli
  • zapasowe żetony i znaczniki
  • instrukcja
  • woreczek strunowy
Waga (kg):
0.1

4.50
na podstawie 6 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)


Najbardziej przydatne recenzje

B2rt

Liczba recenzji: 32

Jak dla mnie ideał :)

Długo moja ulubiona armia, zdetronizowana tylko przez Sharrash. Powolne, mało mobilne jednostki i niezwykła cecha sztabu. Chyba najbardziej strategiczna armia NH. Wymaga niezwykle intensywnego planowania, ale za to jeśli już się rozchula, to miażdży wszystko na swej drodze. Bardzo dobrze zbalansowana na tle innych armii, ma problemy jedynie z Borgiem (który IMO jest źle zbalansowany - za dużo szybkich jednostek i jeszcze ten sztab)


Czarny2501

Liczba recenzji: 81

Moim zdaniem sama armia Neodżungli to najbardziej taktyczna armia w całej grze. Wymaga sporego przemyślenia defensywy i ataku, ponieważ samodzielnie jej jednostki są gorsze nawet niż Vegas.
Głównym problemem jest jednak wydanie, które jest mniej czytelne od poprzedniego. Symbole ataków są za duże w proporcji do oznaczeń specjalnych umiejętności.
W mojej opinii najnowsze wydanie dostaje 3+, nic więcej, ponieważ jest to sprzedawanie starego produktu w nowej oprawie.


Rehelm

Liczba recenzji: 22

Dobry, solidny produkt

Kolejny ciekawy dodatek do Hexa. Jako armia neodżungla wymaga dokładnego przemyślenia strategii gry tak by maksymalnie wykorzystać jej potencjał. Graficznie armia prezentuje się bardzo ładnie ( doskonale oddaje "obcy" charakter tej armii w świecie NS). Armia kierowana jest do zaawansowanych graczy hexa - nowym graczom mogło by sprawiać problem wykorzystanie pełni możliwości macierzy. Jedynym mankamentem jest to iż nie przypilnowana przez wroga od początku gry może osiągnąć status "OP". Armia dostaje w pełni zasłużone 4/5.

Co do dostawy: Rebel chyba szykuje się do apokalipsy bo ich paczki wyglądają tak jakby miały przetrwać wojnę nuklearną :D





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również: