Jak dla mnie ideał :)
Doskonały system doczekał się kolejnej, jeszcze lepszej edycji. Nawet kiepsko wydany byłby godny polecenia.
Jednak tym razem jakość wydania broni się sama. Tłumaczenie jest świetne i zawiera uzupełnienia nieobecne w anglosaskiej wersji.
Dobry, solidny produkt
Bardzo ciekawy dodatek pozwalający znacząco przedłużyć życie tej gry na stołach. Niestety nie cały prezentuje idealny poziom.
Nowe piramidy są cudowne, nie wyobrażam sobie już grania bez nich. Tak samo nowe karty walki i BI świetnie się sprawdzają.
Zmiany w fazie świtu i warunkach zwycięstwa uważam za lekko prze komplikowane, ale na pewno znajdą swoich zwolenników.
Niestety tytułowa droga jest moim zdaniem dość kiepskim rozwiązaniem. Całkowicie zmienia balans gry i dodatkowo zauważalnie ją wydłuża. Można spróbować, ale chyba raczej w ramach odskoczni.
Całościowo to jednak naprawdę dobry dodatek i najlepszy krok do rozwijania tej gry.
W porządku, bez rewelacji
Ostatni i niestety najsłabszy tom dotyczący grupy Thunderbolts. Fabuła zaczyna wyglądać tak, jakby autorom zabrakło pomysłu na kontynuowanie serii i zdecydowali się oni na jej szybkie zakończenie.
Sama akcja też nie jest szczególnie porywająca, a dodatkowo zanikają też relacje między bohaterami (oprócz Punishera i Elektry), przez co część z nich wydaje się tutaj mało potrzebna.
Pozytywnie muszę jednak ostatnią historię, która nie jest powiązana z głównym wątkiem tomu. Jest ona sprawnie napisana i aż chciałoby się, żeby seria poszła w tym kierunku, zamiast tak szybko się kończyć.
W porządku, bez rewelacji
Dość prosta gra, którą szybko złapią początkujący jak i zaawansowani gracze. Mechanika decbuildingu działa tutaj naprawdę intuicyjnie, a mnogość maszyn i losowych celów zwiększa regrywalność produkcji.
Niestety gra ma dwie duże wady. Po pierwsze gra nie promuje obrony, przez co wiele taktyk jest dość ograniczonych. Drugą rażącą wadą jest złe zbalansowanie kart. Często karty o tym samym koszcie mają wyraźną różnicę w przydatności. Nie raz dochodzi do sytuacji, gdzie na stole leżą dwie karty o tym samym koszcie, ale jedna z nich ma wyraźnie lepsze parametry.
Jak dla mnie ideał :)
Do pierwszej edycji był to świetny zestaw, jednak gracze drugoedycyjni chcący grać rebelią, bądź szumowinami dalej mogą chcieć się na niego skusić. Jest to dobra metoda na powiększenie swojej kolekcji o 3 maszyny stosunkowo małym kosztem.