Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)

Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star_border
    (9)
  • 2 - 4 osoby
  • od 8 lat
  • ok. 30 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Neuroshima HEX (edycja 3.0)
Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im, zdegenerowanymi ludźmi i mutantami. Nie dopuszczają do siebie obcych, bronią zażarcie swoich gniazd, a ich wojownicy nie zawahają się oddać życia za stado. Szczury z Sharrash to nie zwierzęta, ale mutanci, sprytniejsi od ludzi i dużo bardziej nieobliczalni. I właśnie zawitali do świata gry Neuroshima Hex. Głównymi zaletami armii są: mobilność Sztabu, możliwość wysadzania nawet najszybszych jednostek przeciwnika oraz całkowitego paraliżowania wolniejszych, a także omijania linii obronnych przeciwnika dzięki moździerzom. Dodatkowym atutem Sharrash jest trudny do wyeliminowania żeton podłoża (Dziura), który potrafi burzyć szyki przeciwnika. Wadą Sharrash jest mniejsza niż w innych armiach ilość walczących jednostek, ich słaba mobilność, niska wytrzymałość i inicjatywa, a także całkowity brak opancerzenia.
Autor:
Michał Oracz
Wydawca:
Portal Games
3495

store

Dostępne 3 sztuki w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im, zdegenerowanymi ludźmi i mutantami. Nie dopuszczają do siebie obcych, bronią zażarcie swoich gniazd, a ich wojownicy nie zawahają się oddać życia za stado. Szczury z Sharrash to nie zwierzęta, ale mutanci, sprytniejsi od ludzi i dużo bardziej nieobliczalni. I właśnie zawitali do świata gry Neuroshima Hex.

Głównymi zaletami armii są: mobilność Sztabu, możliwość wysadzania nawet najszybszych jednostek przeciwnika oraz całkowitego paraliżowania wolniejszych, a także omijania linii obronnych przeciwnika dzięki moździerzom. Dodatkowym atutem Sharrash jest trudny do wyeliminowania żeton podłoża (Dziura), który potrafi burzyć szyki przeciwnika.

Wadą Sharrash jest mniejsza niż w innych armiach ilość walczących jednostek, ich słaba mobilność, niska wytrzymałość i inicjatywa, a także całkowity brak opancerzenia.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 35 żetonów Sharrash
  • 6 znaczników paraliżu
  • 7 znaczników ran
  • 2 znaczniki Sharrash
  • zapasowe żetony i znaczniki
  • instrukcja
  • woreczek strunowy

4.44
na podstawie 9 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)


Najbardziej przydatne recenzje

Legioner

Liczba recenzji: 27

Jak dla mnie ideał :)

Dużo czytelniejsze i ładniejsze od wersji 2,5. Tak samo skuteczne. Ale wszystkimi armiami na 3,0 przesiadać się nie będę :)


mko

Liczba recenzji: 119

Dobry, solidny produkt

Nowa odslona starego rozszerzenia. Wiele sie nie da powiedziec oprocz tego ze zmienila sie szata graficzna - reszta tak samo. Brakuje tylko twardych, sztywnych opisow armi - takich jak w podstawce.


Schatan

Liczba recenzji: 89

Bardzo ciekawy dodatek armijny.
Zdolność sztabu daje olbrzymie możliwości przemieszczania / uciekania bazą. Nieraz ta umiejętność niszczy plany oponenta, aż żal widać w oczach. :P
Żeton dziury potrafi nieźle namieszać w szykach przeciwnika. Sprawdza się zarówno w defensywie jak i w ofensywie. Jednostki z paraliżem idealnie się nadają na wyłączenia bazy przeciwnika z gry.
Brak jednostek czysto strzelających może irytować, gdyż moździerze bywają przydatne tylko jeśli przeciwnik nie rusza się bazą z miejsca. Na szczęście rekompensują to nieco mini transporty (słabsza wersja żetonu Hegemonii).
Bardzo przydatną jednostką są ładunki wybuchowe. Kompletnie ignorują inicjatywę dzięki czemu można wykluczyć z gry najbardziej Nam przeszkadzające jednostki wroga przed rozpoczęciem bitwy.
Moim zdaniem bardzo zrównoważona armia. Przekonuje mnie również sama koncepcja szczurów. :) Szczury są spoko. :)





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również: