Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)

Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX
10 opinii
  • 2 - 4 osoby
  • od 8 lat
  • ok. 30 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Neuroshima HEX (edycja 3.0)
Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im, zdegenerowanymi ludźmi i mutantami. Nie dopuszczają do siebie obcych, bronią zażarcie swoich gniazd, a ich wojownicy nie zawahają się oddać życia za stado. Szczury z Sharrash to nie zwierzęta, ale mutanci, sprytniejsi od ludzi i dużo bardziej nieobliczalni. I właśnie zawitali do świata gry Neuroshima Hex.Głównymi zaletami armii są: mobilność Sztabu, możliwość wysadzania nawet najszybszych jednostek przeciwnika oraz całkowitego paraliżowania wolniejszych, a także omijania linii obronnych przeciwnika dzięki moździerzom. Dodatkowym atutem Sharrash jest trudny do wyeliminowania żeton podłoża (Dziura), który potrafi burzyć szyki przeciwnika.Wadą Sharrash jest mniejsza niż w innych armiach ilość walczących jednostek, ich słaba mobilność, niska wytrzymałość i inicjatywa, a także całkowity brak opancerzenia.
Autor:
Michał Oracz
Wydawca:
Portal Games
3995

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Opis

Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im, zdegenerowanymi ludźmi i mutantami. Nie dopuszczają do siebie obcych, bronią zażarcie swoich gniazd, a ich wojownicy nie zawahają się oddać życia za stado. Szczury z Sharrash to nie zwierzęta, ale mutanci, sprytniejsi od ludzi i dużo bardziej nieobliczalni. I właśnie zawitali do świata gry Neuroshima Hex.

Głównymi zaletami armii są: mobilność Sztabu, możliwość wysadzania nawet najszybszych jednostek przeciwnika oraz całkowitego paraliżowania wolniejszych, a także omijania linii obronnych przeciwnika dzięki moździerzom. Dodatkowym atutem Sharrash jest trudny do wyeliminowania żeton podłoża (Dziura), który potrafi burzyć szyki przeciwnika.

Wadą Sharrash jest mniejsza niż w innych armiach ilość walczących jednostek, ich słaba mobilność, niska wytrzymałość i inicjatywa, a także całkowity brak opancerzenia.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 35 żetonów Sharrash
  • 6 znaczników paraliżu
  • 7 znaczników ran
  • 2 znaczniki Sharrash
  • zapasowe żetony i znaczniki
  • instrukcja
  • woreczek strunowy
Waga:
100 g


Recenzje

4.50
na podstawie 10 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)



Najbardziej przydatne recenzje

Legioner

Liczba recenzji: 27

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Dużo czytelniejsze i ładniejsze od wersji 2,5. Tak samo skuteczne. Ale wszystkimi armiami na 3,0 przesiadać się nie będę :)


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

mko

Liczba recenzji: 119

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Nowa odslona starego rozszerzenia. Wiele sie nie da powiedziec oprocz tego ze zmienila sie szata graficzna - reszta tak samo. Brakuje tylko twardych, sztywnych opisow armi - takich jak w podstawce.


Schatan

Liczba recenzji: 89

Bardzo ciekawy dodatek armijny.
Zdolność sztabu daje olbrzymie możliwości przemieszczania / uciekania bazą. Nieraz ta umiejętność niszczy plany oponenta, aż żal widać w oczach. :P
Żeton dziury potrafi nieźle namieszać w szykach przeciwnika. Sprawdza się zarówno w defensywie jak i w ofensywie. Jednostki z paraliżem idealnie się nadają na wyłączenia bazy przeciwnika z gry.
Brak jednostek czysto strzelających może irytować, gdyż moździerze bywają przydatne tylko jeśli przeciwnik nie rusza się bazą z miejsca. Na szczęście rekompensują to nieco mini transporty (słabsza wersja żetonu Hegemonii).
Bardzo przydatną jednostką są ładunki wybuchowe. Kompletnie ignorują inicjatywę dzięki czemu można wykluczyć z gry najbardziej Nam przeszkadzające jednostki wroga przed rozpoczęciem bitwy.
Moim zdaniem bardzo zrównoważona armia. Przekonuje mnie również sama koncepcja szczurów. :) Szczury są spoko. :)


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:


Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również