Najnowsze recenzje
Dobry, solidny produkt
Okres Nanban w Japonii to czas wymiany kulturowej i handlowej, wzmocnienia twierdz i pozycji Daimyo. Jako przywódcy klanów w tych okolicznościach musimy pokazać, że to nasz klan zasługuje na awans na dworze Białej Czapli!
To gra strategiczna dla dwóch graczy na kanwie gry "Biały Zamek". Gracze kolejno wyglądają lub zdejmują znaczniki latarni z wybranych miejsc na planszy tak, aby w ograniczonym czasie tylko kilku rundach uzyskać jak najwięcej punktów wpływu z podejmowanych decyzji, zdobywanych surowców, kupowanych ulepszeń itp. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa!
Jako, że najczęściej gramy w duecie, to zawsze chętnie testujemy nowe tytuły dedykowane właśnie dwóm graczom, bowiem nie zawsze gry na większą liczbę uczestników pozwalają w pełni cieszyć się możliwościami rozgrywki. Tutaj zdecydowanie znaleźliśmy to, czego szukamy w dualistycznych rywalizacjach!
Znamy już pełnowymiarowy "Biały Zamek" więc z miejsca znaleźliśmy sporo smaczków wizualnych i grywalnych, zbliżonych do tamtego tytułu. Niemniej fo nadal jest w pełni odrębny twór z inną mechaniką i, mimo pewnych podobieństw, z satysfakcją odkryliśmy tu sporo powiewu świeżości.
Interesująca mechanika jest bardzo zmyślna w pomyśle i tym, jak porządkuje przebieg rozgrywki. Z góry wiemy, na ile tur zaplanować sobie działania, jednakże losowe rozmieszczanie komponentów i kart sprawia, że za każdym razem zabawa jest zupełnie inna i możemy obierać przeróżne strategie. Możliwości jest całkiem sporo, zwlaszcza dla graczy, którzy uwielbiają tworzyć combo efektów akcji. Tutaj z jednej sprytnej decyzji można wycisnąć naprawdę wiele punktów, ale z drugiej strony trzeba złapać balans w wyborze kierunku, na którym się skupiamy w rozwoju klanu, aby nie próbować jednocześnie wszystkiego, a koniec końców stracić na tym przez za małą liczbę tur.
Wizualnie gra robi znakomite wrażenie. Pięknie wykonane, solidne komponenty i karty przywołują od razu klimat Japonii.
Amatorzy strategicznego kombinowania i taktycznej rywalizacji bedą tu oczarowani. Serdecznie polecam!
Jak dla mnie ideał :)
Century: Big Box to pięknie wydane, kompletne zestawienie całej serii, oferujące proste zasady, dużo strategii i ogromną regrywalność. Idealna gra dla fanów planowania i ekonomicznych łamigłówek. Cała seria jest idealna do wprowadzania nowych graczy w świat planszowek, kazda z czesci dodaje nowe mechaniki. Nie probowalismy jeszcze łączyć gier ale samo to ze jest taka możliwość wydaje się byc bardzo interesująca.
Jak dla mnie ideał :)
Szybka, prosta, idealna na szybką rozgrywkę z dzieciakami. Nie wymaga tłumaczenia, zabawa jest przednia. Dla bardziej zaawansowanych graczy istnieje możliwość rozbudowania podstawowej wersji o druga niezależna gre - Bandide. Gra kooperacyjna wiec uczy wspolpracy.
Jak dla mnie ideał :)
Genialna, szybka, prosta gra. Takie rozbudowane bingo na sterydach. Jest spora losowość ale można też pokombinować z prawdopodobieństwem.
Jak dla mnie ideał :)
Świetne koszulki w dobrej cenie. Polecam szczegolnie do gier w których jest mniej miejsca w pudełku.
Jak dla mnie ideał :)
Świetne koszulki na karty w dobrej cenie. Wersje light polecam do mniejszych pudelek.
Dobry, solidny produkt
Świetna gra szczególnie dla małych miłośników LEGO. Proste zasady. Umiarkowana długość rozgrywki. Idealna gra rodzinna, która łączy budowanie z klocków z lekką rywalizacją.
Bardzo dobrze kryjący primer. Co więcej, dobrze nadaje się jako jasny podkład pod Speedpainty.
Jak dla mnie ideał :)
Świetna gra rodzinno-imprezowa. Co jakiś czas ląduje na stole podczas większych zgromadzeń. Ogrom dobrej zabawy
Świetna planszówka. Jestem świeżakiem w świecie planszówek, to jest dopiero moja trzecia, z czego pierwsza strategiczna. Instrukcja dla takiego laika może wydawać się na początku trudna, ale po dwóch/trzech rozgrywkach wszystko nabiera koloru i gra się po prostu wyśmienicie. Rebel, musicie wydać dodatek w polskiej wersji, nie zawiedźcie mnie ;D









