Dutchmann - recenzje

Jak dla mnie ideał :)

Piękna kość, jedyna w swoim rodzaju - do tych "specjalnych" rzutów, lub po prostu idealna gdy trzeba rzucić kością w niesfornego gracza :)


Dobry, solidny produkt

Dobre kości, jedyne co w nich przeszkadza to to, ze są troszkę nieczytelne z większej odległości, wszystko zależy od doboru kolorów.


Dobry, solidny produkt

Dobre kości, jedyne co w nich przeszkadza to to, ze są troszkę nieczytelne z większej odległości, wszystko zależy od doboru kolorów.


Dobry, solidny produkt

Prawo i porządek w świecie WH40K - pozycja bardzo przydatna dla MG, jeśli mają w drużynie Arbitratora, lub lubują się w sesjach dochodzeniowych. Solidna robota i tona fluffu jak zwykle.


Jak dla mnie ideał :)

Dodatek, który znacząco urozmaica rozgrywkę w podstawce, zwiększa ilość zombie i wprowadza do gry sporo ciekawych kart, a takze urozmaica planszę. Jedyny naprawdę opłacalny dodatek do LNOE


Jak dla mnie ideał :)

Nowy Jork pełen niespodzianek. Jeden z lepszych dodatków do Neuroshimy. Trzyma bardzo wysoki poziom i jest pełen pomysłów na nowe ciekawe przygody.


Jak dla mnie ideał :)

Ładne i czytelne kości, Rebel jak zwykle nie zawiódł z wysyłką ani ze specjalnymi życzeniami dotyczącymi kolorów.


Jak dla mnie ideał :)

Uwielbiam te małe kostki, szczególnie w dużych ilościach - wygodne, zajmują mało miejsca a wyniki są czytelne nawet z większej odległości. Do bitewniaków czy gier planszowych w stylu Touch Of Evil - idealne.


W porządku, bez rewelacji

Scenariusz nie najgorszy, wykorzystujący UWAGA SPOILER: rasę Tau. Niestety zajmuje większość wkładki a na pocieszenie dostajemy zbiór zasad do generowania wytycznych misji - jak ktoś nie umie myśleć to może to i przydatne.


Jak dla mnie ideał :)

Super!!! Nareszcie granie łowcą nabiera rumieńców! GLIZDA to świetny pomysł i bardzo pomocne narzędzie do tworzenia ciekawych lokacji pełnych gambli i nie tylko, które można wykorzystać także w późniejszych sesjach jako miejsca akcji, lub powiedzmy bazy wypadowe itp.


Dobry, solidny produkt

Nieźle - dość ciekawy scenariusz z fajną lokacją - rafinerią, do tego na końcu wkładki generator statków przeciwników oraz generator do tworzenia systemów gwiezdnych wraz z mieszkańcami itd. W połączeniu z dostępnymi w necie - całkiem fajna sprawa.


Jak dla mnie ideał :)

Świetny dodatek! Dzięki niemu znów zaczęliśmy grać w HEX'a, który po jakimś czasie stał się dość nudnawy i przewidywalny. Dwie dodatkowe armię dają więcej możliwości taktycznych i znacznie urozmaicają rozgrywkę.


Jak dla mnie ideał :)

Miód malina! Samo czytanie o prawach pustkowi i karach wymierzanych przestępcom powoduje prawdziwą nawałnicę pomysłów na scenariusze. Do tego nowe smakołyki dla sędziów i można podejść do Neuroshimy w nowy ciekawy sposób.


W porządku, bez rewelacji

Trochę ubogo jak na tyle pieniędzy - większość materiałów to scenariusz, który jest w zasadzie prostym dungeon crawlem. Do tego parę stron o prowadzeniu kampanii dla heretyków i tyle. Spodziewałem się czegoś więcej.


Świetnie wydany (jak zwykle) podręcznik. Zawsze chciałem zagrać "tymi złymi". Dla wprawnego MG jest to także kopalnia wiedzy o Chaosie i można z jego pomocą urozmaicić sesje w którymkolwiek z innych systemów w realiach WH40K.


Jak dla mnie ideał :)

Polecam! Kupiłem na prezent dla koleżanki interesującej się kulturą Japonii i była wniebowzięta. Doskonale się czyta (wcześniej sprawdziłem :)), zawiera mnóstwo ciekawych informacji i umożliwia poznanie pięknej kultury Japonii od strony kuchni.


Jak dla mnie ideał :)

Super. Ilość pomysłów na urozmaicenie sesji jest zatrważająca. Do tego kilku bardzo ciekawych radykałów, z których można stworzyć zarówno przeciwników jaki sojuszników graczy.


Dobry, solidny produkt

Jak zwykle mnóstwo pomysłów, choć wolałbym więcej fluffu do samej Neuroshimy niż rozdział Neuroshima 2020. Sam pomysł nie jest zły ale jakoś nie widzę sensu rozpisywania się o tym - taką sesję można poprowadzić bez zasad, jako element Tornadowego tripa itp.


Dobry, solidny produkt

Dobry zbiór pomysłów - ale nie rewelacyjny, wyjadacze momentami się znudzą, a początkujący trochę pogubią. Jedno do czego można się przyczepić to sposób pisania, niby połyka się bardzo szybko, ale trudno coś z tego zapamiętać na dłużej. Ot, taka pozycja do ciągłego kartkowania.


Dobry, solidny produkt

Bardzo fajnie się czyta - opowiadania na temat większości ras uniwersum WH40k. Kilka z nich nadaje się nawet do adaptacji w DH lub jako scenariusze bitew do WH40K. Poziom fluffu w normie.