English version English version

sklep z grami, gry rpg, gry planszowe, role-playing, role playing, karciane, karcianki

» wyszukiwanie zaawansowane

Tajniacy XXL

Newsletter

Zapisz się! Informacje o nowościach będziesz dostawać na e-mail! Tylko świeżutkie informacje ;-)

Zapisuję się!
dlaczego warto?

Katalog gier

Gry planszowe i towarzyskie Gry planszowe i towarzyskie Łamigłówki Łamigłówki Gry RPG po polsku Gry RPG po polsku Gry RPG po angielsku Gry RPG po angielsku Karcianki kolekcjonerskie Karcianki kolekcjonerskie Gry figurkowe i bitewne Gry figurkowe i bitewne Dla dzieci Dla dzieci Książki i czasopisma Książki i czasopisma Akcesoria Akcesoria Promocje Promocje

Sklepy w Trójmieście

REBEL Centrum Gier
ul. Matejki 6, 80-232 Gdańsk
(wejście od Sienkiewicza)
więcej o firmie
zobacz mapkę

Godziny otwarcia:
10:00 - 18:00 (pon. - piątek)
11:00 - 16:00 (sobota)
REBEL - wyspa w CH Riviera
ul. Kazimierza Górskiego 2
81-304 Gdynia
zobacz mapkę

Godziny otwarcia:
10:00 - 21:00 (pon. - sobota)
10:00 - 20:00 (niedziela)
REBEL - CH Metropolia
poziom -1, przy wyjściu z SKM
ul. Jana Kilińskiego 4
80-452 Gdańsk

Godziny otwarcia:
09:00 - 21:00 (pon. - sobota)
10:00 - 20:00 (niedziela)

Rebel Times

Numer 132 / Wrzesień 2018

pobierz
REBELowe PDKi
Szkoły grają!

Profil użytkownika: Mixthoor

Ostatnio dodane komentarze

Abyss

Abyss

dodano: 18.09.2018

"Abyss" jest lekką grą karcianą, w której gracze będą walczyć o dominację w morskich głębinach. Zdobywając karty podwodnych Lordów, otaczając się Sojusznikami z Ras Krabów, Skorupiaków, Meduz, Koników Morskich oraz Kałamarnic oraz zdobywając panowanie nad głębinowymi Terenami. Każdy element gry dostarcza Punkty Zwycięstwa, a osoba mająca ich najwięcej naturalnie zwycięża w rozgrywce. Podczas swojej rundy gracz wykonuje jedną z trzech dostępnych akcji. By rekrutować Lorda, należy zebrać odpowiednią ilość morskich Sojuszników i pereł, będących de facto walutą w grze. By przejąc kontrolę nad Terenami, gracz potrzebuje 3 kluczy. Te można odnaleźć, wykonując akcję Eksploracji Głębin, podczas walki z morskimi bestiami. Klucze dostarczają również niektórzy Lordowie. Rozgrywka sprawdza się bardzo dobrze w duecie, choć przyjemniej gra się w większą ilość osób. Zdobywanie punktów mogą pokrzyżować nasi przeciwnicy. Należy więc bacznie przyglądać się kartom, które pobierają gracze i Terenom, które pragną przejąć inni. Każda rasa Lordów posiada drobne atrybuty, wyróżniające ich na tle pozostałych. Żołnierze z Rasy Krabów są warci mniej punktów, lecz potrafią krzyżować plany przeciwników, Kupcy z Rasy Skorupiaków pozwalają na pozyskiwanie większej ilości pereł, Magowie z Rasy Meduz umożliwiają manipulację kartami Ras w ręku gracza, Farmerzy z Rasy Koników Morskich zapewniają większe ilości Punktów Zwycięstwa, Politycy z Ras Kałamarnic potrafią przejąć kontrolę nad pozostałymi Lordami, a najdrożsi Ambasadorzy dostarczają jednorazowo aż 3 klucze, niezbędne do kontroli Terenów. Ilustracje na kartach oraz kafelkach Terenów są jednymi z najpiękniejszych, jakie widziałem w grach planszowych. Przyglądając się nim, można niemalże zatopić się w świat podmorskiej utopii, choć sama gra posiada jedynie zalążek fabularny. Kolory elementów są nasycone i intensywne, przedstawione postacie bardzo szczegółowe, zaś Tereny niezwykle barwne i bogate. "Abyss" nie jest grą idealną. Największą wadą gry jest automatyczna wygrana z bestią, podczas akcji Eksploracji Głębin. To miałkie rozwiązanie jest jednocześnie płytkie i nie dostarcza żadnych emocji. W rozgrywce gracze nigdy nie stracą punktów. By skutecznie zablokować ich masowy pobór, przeciwnicy muszą zwracać uwagę na karty Sojuszników, które gracz przyłącza do swoich zasobów. Przy odpowiednim doborze kafli Terenów, rozgrywający jest w stanie sprytnie zdobyć dużą ilość punktów podczas podliczania na koniec gry. Atrybuty Lordów nie są aż tak potężne, by w druzgoczący sposób niweczyć plany przeciwników. Gra kończy się w momencie zdobycia 7 Lorda przez dowolnego z graczy. Brakuje zatem innych możliwych dróg do zwycięstwa. Można to oczywiście usprawnić, mieszając w grze oficjalne elementy z dwóch dodatków (Kraken i Lewiatan) bądź korzystając z reguł domowych (zdobycie 9 Lordów, kontrola 3 terenów, rekrutacja po dwóch Lordów z każdej rasy itp.)

0
ICECOOL (edycja polska)

ICECOOL (edycja polska)

dodano: 27.08.2018

Przyjemna gra dla dzieci, w której bolą paznokcie, jeśli nimi pstrykasz. Naturalnie można pstrykać palcami w nieco łagodniejszy sposób innymi palcami, jednak impet kciuka zapewnia pingwinom dynamiczny, mocny i (nie)kontrolowany ruch. Po kilku partiach nasze pstryknięcia staną się tak stabline i prezycyjne, tak że pingiwny będą poruszały się jak na materiałach promujących "Ice Cool". Grę kupiłem z myślą o najmłodszych i to dla nich skierowany jest ten tytuł. Dzieciaki skaczą i piszczą przy stole, ciesząc się z zaskakującego ruchu zaokrąglonych figurek. Rozgrywka jest płynna, szybka i efektowna. Wrażenie robi plansza, składająca się z elementów pudełka. Rozłożona zajmuje na stole sporo miejsca. Gra nie posiada różnorodnych scenariuszy i elementów, jak "Flick Them Up!", dlatego też zadziwiająco szybko się nudzi. Jako gra zręcznościowa dla małych pociech sprawdza się doskonale. Pamiętajcie jednak, że po 15 minutach pingwiny mogą przestać je interesować.

0
Abyss: Lewiatan

Abyss: Lewiatan

dodano: 20.08.2018

Dodatek kompletnie zmienia zasady walki i przyznawanie nagród za pokonane bestie. Naprawia tym samym bezpłciową walkę z podstawowej wersji gry, która była jej ogromnym minusem. Eksplorując głębiny, trafić można na różnorodne potężne morskie bestie, różniące się od siebie wytrzymałością, efektem nakładanych obrażeń na gracza, sojusznikami wymaganymi do ich pokonania oraz ilością możliwych do zdobycia nagród. Nagrodę losuje się z puli starych bądź nowych żetonów. Stare dostarczają punkty, nowe zaś perły, klucze lub losowych sojuszników. Po wprowadzeniu nowych komponentów rozgrywka może zakończyć się w jeden z trzech możliwych sposobów: w momencie wyczerpania jednej z pul, pokonania wszystkich bestii z talli kart Lewiatanów bądź rekrutacji siódmego Lorda. Warto dodać, iż dodatek "Lewiatan" wprowadza nowych Lordów, wykorzystujących w pewnym stopniu obecność morskich bestii, oraz sojuszników o najniższych wartościach z dodatkowymi atrybutami, wspomagającymi walkę z morskimi bestiami. Dzięki temu warto dzierżyć w dłoni również tych najsłabszych. Zasady "Lewiatana" są zrozumiałe i proste, doskonale uzupełniają reguły z podstawowej wersji gry. Komponenty można naturalnie połączyć z elementami dodatku "Kraken", dzięki czemu bardzo dobry "Abyss" staje się jeszcze lepszą grą. Dla każdego fana podstawowej wersji gry jest to zakup niezbędny. Osoby lubujące się w trzymaniu wszystkich elementów w jednym pudełku mogą poczuć się rozczarowane. Komponenty "Lewiatana" nie mieszczą się w pudełku z pierwotną plastikową wypraską, przez co niezbędne jest jej porzucenie. Nie należy tego traktować jako ujmy, bowiem byłoby to niesprawiedliwe w stosunku do wartości i jakości nowych elementów.

0

Pokaż wszystkie (24)

Ostatnio zdobyte trofea

Bardzo mnie lubią!

10 osób polubiło Twoje komentarze

Chomikuję

Dodanie produktu do przechowalni

Czytam newsletter

Zapisanie się do newslettera

Dolnośląskie gra!

Adres podany w profilu jest z województwa dolnośląskie

Fan Rebel Times

Ściągnięcie dowolnego numeru magazynu Rebel Times

I see you!

Obserwujesz czyjś profil

Ja to wszystkich lubię!

Tytuł: Życzliwy

Polubiłeś 50 komentarzy

Ktoś mnie obserwuje!

Pierwsza osoba obserwuje Twój profil

Pokaż wszystkie (16)

Twój koszyk:


Twój koszyk jest pusty.

Masz pytania?

Jesteśmy na Gadu-Gadu:

12886439 (Aleksandra)

27211 (Artur)

40259215 (Michał)

Możesz też do nas napisać: sklep@rebel.pl
reklamacje@rebel.pl
lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta:
tel. 58 728 49 31,
508 247 667
(godz. 10-16)
Odwiedź nas: Facebook YouTube

Akceptujemy płatności

Przyjmujemy karty VISA, MasterCard oraz szybkie przelewy mTransfer, Płacę z Inteligo, Nordea, Przelew24, MultiTransfer
oraz płatność przy odbiorze.

Anachrony pion