English version English version

sklep z grami, gry rpg, gry planszowe, role-playing, role playing, karciane, karcianki

» wyszukiwanie zaawansowane

X Wing 4 fala

Newsletter

Zapisz się! Informacje o nowościach będziesz dostawać na e-mail! Tylko świeżutkie informacje ;-)

Zapisuję się!
dlaczego warto?

Katalog gier

Gry planszowe i towarzyskie Gry planszowe i towarzyskie Łamigłówki Łamigłówki Gry RPG po polsku Gry RPG po polsku Gry RPG po angielsku Gry RPG po angielsku Karcianki kolekcjonerskie Karcianki kolekcjonerskie Gry figurkowe i bitewne Gry figurkowe i bitewne Dla dzieci Dla dzieci Książki i czasopisma Książki i czasopisma Akcesoria Akcesoria Promocje Promocje Centrum Prezentowe Centrum Prezentowe

Sklep w Gdańsku

REBEL - CH Metropolia
poziom -1, przy wyjściu z SKM
ul. Jana Kilińskiego 4
80-452 Gdańsk
tel. 510 804 049

Godziny otwarcia:
09:00 - 21:00 (pon. - sobota)
10:00 - 20:00 (niedziela)

Rebel Times

Numer 141 / Czerwiec 2019

pobierz
REBELowe PDKi
Szkoły grają!

Komentarze użytkownika: Re-l124c42

Komentarze (34)


T.I.M.E Stories: Aleja Gwiazd

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 12.03.2019

Bardzo klimatyczny dodatek. Grając mieliśmy sporo zabawy. Na plus zasługuje fakt, że fabuła nie tylko tworzyła otoczkę, ale przenikała do samej gry, dawała powody do rozkminiania co się stało i jakie w związku z tym powinniśmy podjąć działania. Dodatkowym smaczkiem jest nawiązywanie do prawdziwych wydarzeń, aczkolwiek nieznajomość tych faktów nie oddziałuje w żaden sposób na poziom trudności gry. Minus jedno oczko za niedobór zagadek, bo zagadki były owszem, ale wynikały bardziej z fabuły co było spoko, ale zabrakło mimo wszystko takich typowych łamigłówek jak dla mnie. Polecam bardzo serdecznie, gdyby były połówki to byłoby 4,5 :)

0

Red7 (edycja polska)

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 17.12.2017

Bardzo fajna, dograna mechanika. Tu co prawda nie nacieszymy oczu pięknie wykonanymi ilustracjami. Gra jest wizualnie i klimatycznie mało ujmująca, ale w tym przypadku nie ma to większego znaczenia. Instrukcja jest dobrze napisana. To co dla mnie w grach punktuje, to proste, szybko przyswajalne zasady i trudna, zmuszająca do myślenia rozgrywka. Red7 to właśnie przykład takiej gry. I do tego jeszcze tania jak barszcz więc można brać w ciemno :)

2

Tajniacy: Sami nieswoi

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 17.12.2017

Warto zrezygnować raz z czekolady :)

1

Tajniacy: Nowi agenci

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 17.12.2017

20 nowych słów, nieskończenie wiele nowych kombinacji.

1

Kość REBEL brokatowa 6 Ścian - Cyfry - Różowa

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 17.12.2017

Brokat ładnie połyskuje, kostka bardziej czytelna niż by się wydawało ze zdjęcia, cena nieduża. Nie ma się do czego przyczepić, więc ocena maksymalna.

0

Dixit 6: Wspomnienia

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 17.12.2017

W trakcie wstępnego oglądania, kilka kart od razu mnie zainspirowało. Bardzo dużo już tych dodatków powstało i pewnie niektórzy powiedzą, że to odcinanie kuponów. Ale jest to ten typ gry, która aż prosi się o nowe rozszerzenia wzbogacające pulę. Na plus niezmienna cena i ilość kart wchodzących w skład produktu. Styl ilustracji spójny, co komu się bardziej podoba to już kwestia gustu. Warto dokupić, ten czy inny dodatek. Do tej pory żaden mnie nie zawiódł. Tak jest i z tym :)

1

Koszulki na karty Rebel (80x120 mm) "Medusa Premium", 100 sztuk

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 17.12.2017

Koszulki premium zdecydowanie sztywniejsze od tych zwykłych. Myślę, że warto wydać te kilka złotych więcej. Dobry, solidny produkt.

0

Komplet kości REBEL RPG - Minerały - Szafir

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 17.12.2017

Szkoda, że nie ma połówek bo dałabym 4,5. Jeśli ktoś kolekcjonuje różne ciekawe kostki, to ten zestaw na pewno wzbogaci wasz zbiór. 5 nie daję, bo efekt nie jest tak wyrazisty jak na zdjęciu w przeciętnych warunkach oświetleniowych.

0

Unlock! Wielka Ucieczka

dodano: 10.12.2017

Koszulki pasujące na karty to np. Mayday Games 61 x 112 mm.

1

Unlock! Wielka Ucieczka

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 10.12.2017

Na wstępie stwierdzam, że gra nie jest warta 120 zł. Natomiast 60 zł, za które udało mi się ją zakupić na przecenie, to już zupełnie co innego :) Mamy 3 scenariusze do rozegrania oraz trening. Na każdy scenariusz przeznaczone jest w teorii 60 minut, ale co mi się podoba, można ten czas wydłużać (po prostu wynik końcowy będzie mniej satysfakcjonujący). W mojej ekipie za każdym razem było tego czasu za mało i go przekraczaliśmy. Ilustracje ładne, aplikacja przejrzysta, instrukcja dobra. Ale przejdźmy do serca gry czyli samych zagadek. Jako, że w escape roomie byłam tylko raz w życiu to ciężko mi powiedzieć, czy były one oryginalne czy nie. Na pewno kilka z nich bardzo mi się podobało i są dopracowane. Jak na możliwości przeniesienia escape roomu na grę planszową to myślę, że twórcy zrobili co mogli. Za łączenie niewłaściwych przedmiotów są kary czasowe (w końcu w escape roomie również tracimy czas na złym kombinowaniu) dzięki czemu unika się próbowania wszystko ze wszystkim a może akurat. Trzeba się zastanowić czy to połączenie ma jakiś sens. Tak samo wklepywanie niepoprawnych kodów nam ten czas odejmuje więc gra zmusza do myślenia i raczej nie wybacza strzelania na oślep :) Reasumując - udany eksperyment.

3

Ghost Stories: Black Secret

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 08.10.2017

Plus dodatku jest taki, że zyskujemy grę na 5 osób. Niestety odnoszę wrażenie, że dodatek zaburza balans i chyba bez małych ułatwień na korzyść taoistów, Wu-feng ma tu sporą przewagę. Łatwiej mu dostosować się do sytuacji, zwłaszcza że słysząc rozmowy graczy zna ich plany i może je skutecznie krzyżować. Wyciągnie ducha, który jest słaby? To nic, rzuci sobie zamiast niego klątwę, a co tam :) Kafelek z buddami mało się przydaje bo i tak to Wu-feng wybiera gdzie lądują przyzwane duchy. Na górze planszy syf, nie ma komu ogarniać katakumb, a tu zaraz ni się obejrzysz już 3 urna ląduje na jego planszy. Duch wprowadza ducha, który wprowadza ducha, który blokuje znaczniki tao ;D Śpieszmy się kochać drabiny, tak szybko odchodzą... Można próbować żyć na krawędzi, wtedy mamy jeszcze braterstwo krwi, ale trzeba uważać żeby nasz brat nie miał zablokowanej mocy, bo wtedy to już tylko pozostaje nam usiąść na kafelku i się rozpłakać. Dość tych zartów. Dodatek oceniam na 4 ale tylko przy korekcie instrukcji. Moje propozycje zmian: -Gracze sami wybierają sobie początkowe kafelki -jeśli na planszy jest budda, gracz może zmusić Wu-fenga, żeby położył ducha właśnie na nim -jeśli gracz ma odrzucić znacznik tao, sam wybiera który znacznik odrzuci -przegrana kiedy ma zostać nawiedzony 4, a nie 3 żeton wioski Się rozpisałam.

0

T.I.M.E Stories: Proroctwo Smoków

dodano: 25.07.2017

Scenariusz fajny, z tym że mieliśmy małą sprzeczkę odnośnie jednej karty. Mogliby wydać jakąś erratę albo FAQ do tej gry, bo instrukcja nie zawsze daje radę.

0

Wiedźmin: Gra Przygodowa

dodano: 22.05.2017

Trochę odstawili fuszerkę z pisaniem instrukcji, która zawiera naprawdę wiele błędów. Istnieje co prawda errata, ale tych niedociągnięć w instrukcji a nawet w samych elementach gry, jest moim zdaniem za dużo. Robiąc osobno skróconą instrukcję i podręcznik ze wszystkimi zasadami twórcy mieli zapewne dobre intencje, ale dla mnie wystarczyłaby jedna książeczka, w której byłoby wszystko napisane porządnie od a do z, a nie dwie i obie byle jakie :) Gra wygląda ładnie ale mechanicznie nie jest ani innowacyjna ani porywająca. Ot chodzenie w te i we wte, dużo zależy od szczęścia (lub pecha:P), a mimo wszystko nie czuć tej lekkości jak w np. talismanie. Wybór zadań czy kart rozwoju sprawia, że czekamy długo aż gracze przed nami przeczytają karty, które dociągnęli i się zdecydują, którą chcą zachować. Bardzo dużym minusem jest znikoma interakcja między graczami :( Podoba mi się to, że pola akcji są jednocześnie polami na których kładziemy rany i żetony złego losu. Ten pomysł jest dla mnie fajny. Podsumowując, mi ta gra sprawia mało frajdy, więc jej nie polecam.

2

Talisman: Magia i Miecz - Krainy Odmętów

dodano: 17.05.2017

Co może cię spotkać w odmętach? Odpowiedź: Rozczarowanie. Dodatek jest średni, cena za to skandaliczna. Pamiętacie kartę wroga bazyliszka? W tym mini-dodatku dostaniemy więcej kart tego pokroju (powodujących nagłą śmierć, niezależnie od posiadanych przez nas punktów życia). Kilka kart dubluje się z tymi z wcześniejszych dodatków. Mamy nowy rodzaj kart (pułapki). Nie zamierzam narzekać na brak nowej planszy, bo nie każdy dodatek musi takową posiadać. Natomiast aż się prosi aby dodać chociaż dwie nowe postacie, które jakoś będą nawiązywać do nowych wyzwań, które serwuje nam kraina odmętów. Połączenie miasta i podziemi to fajny pomysł ale właśnie brak nowych postaci, nowych zaklęć i wtórność wielu kart (np. widmo, nietoperze-wampiry, zielony śluz czy jaskiniowy troll) sprawia, że ostatecznie szkoda wydanych pieniędzy jeśli nie jesteś talizmanofilem. Bo jeśli ktoś mi wrzuca kilka starych kart, żeby stosik był trochę grubszy, zamiast wymyślić nowych wrogów, to czuję się lekko oszukana. Moja ocena to 3/5.

1

Ghost Stories (edycja angielska)

dodano: 11.05.2017

Mimo, że jest mocno losowa, bardzo lubię tę grę. Poziom trudności jest duży, dlatego też sytuacja bardzo szybko wymyka się spod kontroli i gra często stety niestety nas pokonuje jeśli nie mamy szczęścia. Czasem nie uda się nawet dojść do przeciwnika naczelnego. Miły akcent w postaci tabelki do prowadzenia statystyk, różnych poziomów trudności jeśli chcemy sobie ułatwić lub uprzykrzyć życie, grafiki moim zdaniem robią dobre wrażenie. Mimo losowości jest parę decyzji do podjęcia, np. ciekawy jest pomysł z kładzeniem wrogów na jednym z trzech pól planszy. Mamy fajne zdolności postaci, kafelki symbolizujące różne miejsca w wiosce, które też dają ciekawe opcje do wyboru. Minus za kostki, które się po pewnym czasie ścierają. Ja na moich musiałam przykleić papier kolorowy bo ciężko już było czasem stwierdzić czy kółko na kostce jest zielone czy niebieskie (nie, nie jestem daltonistką). Zbierając to wszystko do kupy, Ghost Stories to bardzo dobra gra o ile nie przeszkadza wam duża losowość.

1

Ego

dodano: 11.05.2017

Bardzo przyjemna gra imprezowa gdzie wychodzi jak dobrze się znamy w swoim gronie, z mini bonusem ala hazardowym (obstawiamy od 1-2 żetonów na daną odpowiedź i w zależności od tego wyboru tracimy lub zyskujemy więcej żetonów po ujawnieniu prawidłowej odpowiedzi). Z całkiem obcymi ludźmi gra się gorzej, bo gra sprowadza się do strzelania na oślep. Nie ma tej satysfakcji, że dobrze postawiliśmy bo kogoś znamy, albo zaskoczenia "no tego bym się po tobie w życiu nie spodziewał" :) Polecam choć trzeba pamiętać, że liczba pytań jest ograniczona więc w pewnym momencie trzeba będzie szukać odświeżenia w nowych osobach. Jeśli gramy ciągle w tym samym, niezmiennym składzie to gra na kilka razy. Mimo tych mankamentów gra się przyjemnie, polecam.

2

Gwiazdy są w Porządku

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 11.05.2017

39.95 zł to jakiś żart?! Powiem wam tyle, za taką cenę bierzcie w ciemno. Bardzo fajna gra, może nie pozbawiona minusów ale mająca również mnóstwo atutów. Po pierwsze mechanika jest bardzo ciekawa, nie spotkałam się z podobną jak dotąd, a grałam już w wiele gier. Jakość wykonania solidna. Dużo strategii skompresowanej w małym pudełeczku, które można zabrać ze sobą wszędzie. Przyczepić można się do losowości rosnącej wraz z ilością graczy. Wtedy nie ma co planować własnego ruchu, póki inni nie zrobią swoich tur bo konfiguracja kafelków nieba może się zmienić i zmieni się na pewno diametralnie zanim przyjdzie nasza kolej. To z kolei wydłuża czas rozgrywki, bo kminić możemy dopiero "na bieżąco". To może powodować nudę innych graczy, którzy czekają na nasz ruch, ale z reguły wygląda to tak, że i tak myślą nad swoimi posunięciami w tym czasie, a potem się wnerwiają że ktoś przesunie szereg kafelków albo coś obróci i cały plan szlag trafił :P Na pewno tytuł wartościowy sam w sobie, a nie bazujący na popularności Lovecrafta. Tematyka jest tu tylko otoczką, w wersji na wesoło co nie każdemu może przypaść do gustu, bo Lovecraft kojarzy się jednak z mrocznym klimatem, pełnym nieopisanego szaleństwa, a dostajemy stworki, które nie przestraszyłyby nawet malucha, wręcz mogłyby posłużyć jako maskotki. No cóż, ja wymagam od gry przede wszystkim grywalności, fajnych zasad i wciągającej mechaniki. Jeśli taka oprawa graficzna nie kuje was w oczy, to zachęcam do zakupu.

0

Tik Tak Bum (nowa edycja)

dodano: 11.05.2017

Od razu podkreślam, że komentuję starą edycję gry. Nie wiem jakie są różnice, mam nadzieję, że poprawili instrukcję, w której było przesunięcie jednej linijki tekstu na inną stronę. Podejrzewam, że raczej więcej zmian prócz szaty graficznej pudełka i ewentualnie tej korekty w instrukcji nie ma. przechodząc do meritum dla mnie bardzo fajna gra imprezowa z elementem edukacyjnym (można się nauczyć nowych słów oraz ortografii;p). Niektóre sylaby sprawiają ogromną trudność, kiedy nie można ich wstawić na początku lub na końcu wyrazu. Bomba sprawia, że gra jest dynamiczna i również niejako ją balansuje, bo gracze z mniejszym zasobem słownictwa nie są skazani wcale na porażkę. Wszystko zależy trochę od szczęścia. Jest ogólnie dobrze pomyślana, do wytłumaczenia w minutę a zasady można modyfikować do własnych potrzeb. Polecam osobom, które lubią gry słowne :)

0

Podejrzani

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 11.05.2017

Gra jest banalna, instrukcja niedługa i dobrze napisana. Do zakupu zachęcił mnie limit ilości osób, które mogą brać w niej udział (do 16), z czym rzadko się spotykamy w przypadku gier planszowych. Jakość wykonania satysfakcjonująca, różne tryby rozgrywki i puste karty na własne pomysły na plus. Więc dlaczego tylko 3? Taki po prostu mam gust do gier :) Co mi konkretnie przeszkadza? Ano już tłumaczę. Gra sprowadza się do oceniania ludzi po wyglądzie, myślenia stereotypami i rozwiązywania problemów typu: czy starsza umalowana pani, ze złotą biżuterią i futrem na szyi często wyjeżdża za granicę czy raczej rzadko? Fakt, można się trochę pośmiać z argumentowania innych graczy na ten temat i jako gra imprezowa jest faktycznie lekka i przystępna ale czy takie też nie mogą być jakimś wyzwaniem intelektualnym? Oczywiście, że mogą. Weźmy choćby dla przykładu Tajniaków bądź Tik...Tak Bum. W Podejrzanych każda odpowiedź może być dobra i zła i można to logicznie wytłumaczyć na nieskończoną ilość sposobów, więc to wszystko zależy jak ktoś sobie akurat uwidzi, a reszta biedaków przy stole musi sobie po prostu uwidzieć to samo :) Dlatego właśnie ode mnie tylko 3.

0

Colt Express (edycja polska)

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 07.05.2017

Gra się bardzo przyjemnie. Do samego końca ciężko określić, kto wygra, bo w trakcie jednej rundy może się naprawdę wiele wydarzyć :)

1

Ucieczka: Świątynia Zagłady

dodano: 07.05.2017

Przyznam, że było trochę śmiechu, ale po kilku grach Ucieczka mi się przejadła. Ten chaos kiedy wszyscy robią wszystko jednocześnie, kostki się mieszają między graczami, spadają na podłogę, dochodzi do łamania zasad i nadużyć złotych masek :P - dla jednych to będzie atut, dla innych w tym dla mnie na dłuższą metę te rzeczy zniechęcają.

1

Alchemicy

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 07.05.2017

Gra wprowadziła powiew świeżości do mojego świata planszówek. Rozwiązanie z aplikacją dodaje smaczku, ale jeśli ktoś nie ma możliwości z niej korzystać, to też nie ma problemu, ktoś może robić za aplikację :) Ciężko mówić o zaletach bo jest nimi praktycznie wszystko co znajdziemy w pudełku. Jeśli miałabym się czegoś przyczepić, to po kilku rozgrywkach odnoszę wrażenie, że artefakty są nie do końca dobrze zbalansowane. Taki np. moździerz wydaje mi się op. Tani, pomaga bardzo, niezależnie od przyjętej taktyki i jeszcze jest wart punkt prestiżu na koniec.

5

Pory roku (Seasons)

dodano: 28.03.2017

Jedna z moich ulubionych gier na półce. Na początku wydaje się, że jest dużo rzeczy do ogarnięcia, można czuć się zagubionym, ale druga gra to już czysta przyjemność. Plusy: + duża swoboda w budowaniu własnej taktyki (wybór początkowych kart, wybór kostek, różne drogi zdobywania punktów) + staranne wykonanie elementów + regrywalność (każda gra jest inna!) + dodatkowy opis każdej z kart mocy w instrukcji + ciekawe comba Minusy: - czasem się dłuży (długie tury graczy zwłaszcza na późniejszym etapie gry) - łatwo przesunąć przez przypadek znaczniki poziomu mocy, użycia bonusów, czy te na torze punktacji Z dodatkami ta gra nie znudzi się nigdy.

5

T.I.M.E Stories (edycja Wspieram.to) + dodatkowe karty

dodano: 12.03.2017

Gra jest miła dla oka, klimatyczna i niestety jednorazowa. Moja rada: w instrukcji pozwalają robić sobie notatki - róbcie je! Sprawdziłam to i w pierwszym skoku, praktycznie niemożliwe jest ukończenie gry (musielibyście podejmować idealne decyzje i mieć mega szczęście przy rzutach na testy oraz ilość mijających jednostek czasu przy przemieszczaniu się). Dlatego warto wiedzieć co, gdzie, jak i po co, żeby nie wchodzić po raz drugi w te same ślepe zaułki. Fajnie, że postacie różnią się zdolnościami. Instrukcja mogłaby być trochę lepiej napisana. Mimo drobnych niedociągnięć, nie mogę się doczekać, żeby wypróbować dodatki. Polecam, zwłaszcza jeśli ktoś chce się naprawdę wczuć w grę.

0

Tajniacy

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 12.03.2017

Prosta a zarazem zmuszająca do myślenia. Jak połączyć dwie rzeczy, które pozornie nie mają ze sobą nic wspólnego? Czy lepiej skojarzyć dwa pewniaki, czy zaryzykować i rzucić bardziej luźne skojarzenie, za to obejmujące większą ilość wyrazów. Gra angażująca wyobraźnię oraz ukazująca bogactwo znaczeniowe słów. Jeśli lubisz dixita, ta gra również powinna ci się spodobać. Jest kooperacja, jest współzawodnictwo, jest zabawa. Me gusta ;)

13

Kolejka (edycja polska)

dodano: 03.12.2016

Zacznę od tego, że temat bardzo zgrabnie połączony z mechaniką, nie czuć tu naciągania i nie ma się wrażenia, że gra mogłaby być równie dobrze o czymkolwiek. Podoba mi się wredna interakcja, element edukacyjny gry, solidne wykonanie, w sumie to czy coś mi się nie podoba?

0

Jenga Classic

dodano: 03.12.2016

Klasyka ;)

0

Small World: Podziemia

dodano: 03.12.2016

Podpisuję się pod poprzednikiem. Gra jest świetna. Można powiedzieć, że jest odrobinę bardziej złożona od wersji podstawowej bo pojawiają się tutaj nowe elementy, które robią robotę (żetony popularnych miejsc i relikwii). Poza tym mamy powiedzmy zbliżoną mapę (obszary się po prostu inaczej nazywają) i nowe rasy i zdolności, których część na pewno można dołączyć do podstawki (tak samo część ras i zdolności z podstawki będzie działać w Underground). Jeśli wahacie się czy zakupić zwyczajne Smallworld czy Underground i nie możecie albo nie chcecie pozwolić sobie na oba, to skłaniałabym się raczej ku Underground, nie ujmując nic zwykłemu SW ;)

0

Small World (edycja polska)

dodano: 03.12.2016

To jest jedna z najlepszych strategii w jakie miałam okazję do tej pory zagrać. Warta swojej (o)ceny!

4

Dixit Odyseja

dodano: 03.12.2016

Jeśli lubisz Dixita, to Odyseję warto kupić. Nowe karty, nowy ciekawy tryb rozgrywki i możliwość grania w większym gronie. Super na plus są też tabliczki i znaczniki do głosowania, które w moim odczuciu działają lepiej niż kwadratowe żetony.

6

Dixit

dodano: 03.12.2016

Jedna z moich ulubionych i nigdy nie kurzących się planszówek. Jesteś zmęczony po ciężkim dniu i w coś byś zagrał ale żeby mózgu nie przegrzać? No to chyba czas wyciągnąć na stół Dixita :) To jest jedna z tych gier, która podpasuje niemal każdemu. Jest idealna niezależnie od stopnia wtajemniczenia w temat gier planszowych, wieku, płci, itp, itd. Sporo dodatków już w tym momencie istnieje, a sądzę że to jeszcze nie koniec, także regrywalność też wysoka. Świetnie integruje ludzi. Jedyny minus jaki w tej grze zauważyłam, który może ale nie musi wystąpić podczas gry, to kiedy dwie osoby dobrze się znają i nagminnie w trakcie gry bazują na skojarzeniach tylko dla nich zrozumiałych, które dla reszty nieraz mogą nawet nie oznaczać zupełnie nic a przez to z niczym się nie kojarzyć. To potrafi nieco zepsuć zabawę ponieważ wybieranie kart pod skojarzenie oraz głosowanie na karty odbywa się na zasadzie loterii. Poza tym gra jest perfekcyjna i jedyna w swoim rodzaju.

9

Wsiąść do Pociągu: Europa

dodano: 03.12.2016

Gra bardzo udana. Myślę, że moje top 10.

3

Dobble

dodano: 03.12.2016

Gra jest w porządku, ale ocena 5 to trochę za dużo w moim odczuciu. Jeśli chodzi o gry na refleks i spostrzegawczość to wolę bardziej wymagającą Panic Lab, lub Jungle Speed gdzie odkrycie każdej karty to zastrzyk adrenaliny. Tu zawsze wiesz, że każde dwie karty mają jeden element wspólny i twoim jedynym zadaniem jest szybkie odszukanie pary. Nic cię nie zaskoczy. Stosunek jakości do ceny też wypada średniawo. Plusem są różne warianty rozgrywki i przystępność zasad (zaleta pod kątem grania z dziećmi). Mimo wszystko nie jest to zła gra, po prostu uważam że są w tej kategorii tańsze i ciekawsze gry.

14

Dracula

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 06.09.2013

Godna polecenia pozycja. Ostrzegam, że koszulki FFG Standard American są bardzo ciasne i trzeba zachować szczególną ostrożność wkładając karty. Ja niestety jedną sobie zagięłam właśnie z tego powodu. Gra jest bardzo klimatyczna i estetyczna pod względem wyglądu. Wykonanie też jest bardzo dobre. Jedyny może mankament jaki zauważyłam, to to, że Dracula w moim odczuciu czerpie więcej satysfakcji z tej zabawy w kotka i myszkę ;)

2

Twój koszyk:


Twój koszyk jest pusty.

Masz pytania?

Jesteśmy na Gadu-Gadu:

12886439 (Aleksandra)

27211 (Artur)

40259215 (Michał)

Możesz też do nas napisać: sklep@rebel.pl
reklamacje@rebel.pl
lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta:
tel. 58 728 49 31,
508 247 667
(godz. 10-16)
Odwiedź nas: Facebook YouTube

Akceptujemy płatności

Przyjmujemy karty VISA, MasterCard oraz szybkie przelewy mTransfer, Płacę z Inteligo, Nordea, Przelew24, MultiTransfer
oraz płatność przy odbiorze.

Mroczny zamek pion