KeyForge: Zew Archontów - Pakiet startowy

Zestaw startowy oraz dwie unikalne talie!
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (6)
  • 2 osoby
  • od 14 lat
  • 15 - 45 minut
  • wydanie polskie
KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.   Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom. Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.   Zestaw startowy KeyForge to idealny sposób na rozpoczęcie swojej przygody ze światem Tygla. Znajdziemy w nim dwie talie treningowe oraz dwie unikalne, pełnoprawne talie Archontów, które pozwolą Tobie i Twojemu przeciwnikowi na poznanie zasad gry.
Autor:
Richard Garfield
Wydawca:
Rebel
14995

store

Dostępne powyżej 50 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Przesyłka kurierska UPS) już od 7 zł.
Sprawdź opcje dostawy


KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.

 

Czym jest unikalna gra karciana?

Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.

Jak to działa?

Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

W Tyglu znajdziesz nieskończone (ale dobrze chronione) bogactwa! 

Zestaw startowy KeyForge to idealny sposób na rozpoczęcie swojej przygody ze światem Tygla. Znajdziemy w nim dwie talie treningowe oraz dwie unikalne, pełnoprawne talie Archontów, które pozwolą Tobie i Twojemu przeciwnikowi na poznanie zasad gry.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 2 unikalne talie Archontów
  • talia startowa „Najwyższy Argus Świetlisty”
  • talia startowa „Panna «Onyks» Censorius”
  • 6 żetonów klucza
  • 2 karty licznika łańcuchów
  • 26 żetonów Æmber
  • 22 żetony obrażeń
  • 10 kart oszołomienia
  • 10 kart mocy
Waga (kg):
0.6
Pliki do pobrania:
Pasujące koszulki:

Hej! Jeśli chcesz pograć w większym gronie, to sprawdź mapę Polski z zaznaczonymi miejscami, w których śmigają cotygodniowe turnieje KeyForge: https://go.rebel.pl/KFmapa 

Wpisz swoją miejscowość, a może:

ZA ROGIEM TŁUKĄ SIĘ ARCHONCI


Dodatki i akcesoria


4.50
na podstawie 6 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń KeyForge: Zew Archontów - Pakiet startowy


Najbardziej przydatne recenzje

Janoczek

Liczba recenzji: 44

Bardzo cieszę się, że nie został przetłumaczony tytuł


Marzag

Liczba recenzji: 3

Dobry, solidny produkt

Gra jest świetna, ale ilość żetonów do oznaczania damage jest moim zdaniem niewystarczająca, mimo tego że mam wersję startową, to kilka razy już mi się zdarzyło że musiałem wykorzystywać żetony z innych gier. Wydaje mi się że powinno być z 10 żetonów więcej.

Fajnie by było jakby Rebel wyprodukował jakieś swoje żetony do keyforge, chętnie bym kupił.

Poza tym żetony wykonane porządnie, razem z tym zestawem jak i z taliami kupowanymi osobno zalecam kupić koszulki (każda talia ma 37 kart więc zestaw 100 koszulek wystarcza na obie i zostaje jeszcze zapas). Talie są unikatowe, jeśli Ci się zniszczą karty z Twojej talii to już ich nigdzie nie dokupisz, na każdej karcie jest oznaczenie z jakiej talii jest, na rewersie również.


Paweł

Liczba recenzji: 23

Dobry, solidny produkt

Gra ciekawa, jak na twór Richarda Garfielda Ph.D. przystało.

"Podstawkę" warto kupić nie tylko wtedy, gdy rozpoczyna się swoją przygodę z KeyForge: żetony to przydatny dodatek, a dwie talie startowe dobrze nadają się do wprowadzania w tajniki gry nowych adeptów.

Warto zwrócić uwagę, że karty z talii startowych mają często wypisane na sobie dokładniejsze wyjaśnienia swojego działania niż "niby" te same karty z talii unikalnych.





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie