Anomandaris - recenzje

Świetna gra imprezowa, rozkręci nie jedno spotkanie. Ćwiczy spostrzegawczość i szybkość reakcji, a przy okazji mocno poprawia humor. Polecam dla dorosłych i dzieci!


Jak dla mnie ideał :)

Bardzo dobra pozycja, która sprawdzi się w każdym domu. W każdym gronie rozgrywka będzie inna, zróżnicowana w zależności od zażyłości i wieku graczy.

Pięknie wydana gra, rozwija kreatywność i wyobraźnię :)


Świetna propozycja dla nawet osób, które planszówkowe nie są, na deszczowe popołudnia.
Bardzo rozwijająca kreatywność i przepięknie wydana gra, proste zasady do wytłumaczenia w 3 minuty.

Sprawdzi się u każdego, kto ma choć odrobinę wyobraźni :)


Gra dla każdego i w każdym wieku. Idealna propozycja dla dzieci i jako gra rodzinna lub imprezowa. Dobry początek, by zacząć rodzinną tradycję grania.

Proste zasady, dużo interakcji i masa dobrej zabawy. Polecam :)


Jak dla mnie ideał :)

Dużo kart, które wprowadzają zmiany na stole. Może nie ma wielkiej rewolucji, ale ogólnie polecam. Co najważniejsze - dla kolekcjonerów must have


Jak dla mnie ideał :)

Coś co mnie tu urzekło, to dokładny opis wszelakiej broni białej. Choćby z tego powodu warto nabyć, bo cena jest śmieszna jak za jakość treści. Sam opis gladiatorów również przydatny i fajny


To jest ten dodatek, który chciałem dorwać od dość dawna. Ciekawie i co wazniejsze dla MG, dośc szeroko opisano miasto, jego historie i ogólnie wszystko co się w nim ciekawego dzieje. Polecam nie tylko kolekcjonerom podręczników.


W porządku, bez rewelacji

Rewelacji nie ma. Niby fajnie, ale nic odkrywczego. Nie jest to na pewno must have dla każdego MG


W porządku, bez rewelacji

Nie jest to genialne odkrycie, kupione raczej z przyzwoitości, żeby zebrać kolekcje. Sama treść ciekawa, nawet przydatna. Ale można obyć się bez.


Jak dla mnie ideał :)

To jest gratka dla wszystkich miłośników/przeciwników Molocha. Świetnie i humorystycznie opisano masę ciekawych rzeczy. Polecam


Jak dla mnie ideał :)

Bardzo przyjemna książeczka. Ładnie uzupełnia mapę świata i generowanie pustkowi. Przydatne, tanie, małe. Wykonanie typowe. Przyjemny papier


Jak dla mnie ideał :)

To jest mała rewolucja na mapie. Jednostki, które same w sobie są bezużyteczne, a wyglądają tak kozacko. Siła ognia Uranopolis i zmysł taktyczny, które obszary są kluczowe sprawiają, ze doświadczony gracz rzadko przegrywa górnikami.


Jak dla mnie ideał :)

Ściek, jak się mówi na Missisipi. Może być OP. Cień i dwa bojlery, zatruć sztab przeciwnika, potem tylko tankowanie własnego sztabu i dobranoc.


Jak dla mnie ideał :)

Stalowa policja to armia podobna do armii z podstawki. Ma swoje zalety, jest bardzo silną frakcją jednocześnie statyczną. Da się tym grać i wyrywać. Polecam


Jak dla mnie ideał :)

Zielsko atakuje. Armia statyczna. Siła tkwi w zajętym obszarze, a nie szybkości. Przeciwnika trzeba ciągle trzymać w ryzach, bo jak neo się rozbuduje, to może być słabo. Polecam


Jak dla mnie ideał :)

Neuroshima HEX to marka sama w sobie. Nowe armie wprowadzają spore zmiay. Vegas to zupełnie inna strategia gry niż klasyczne frakcje. Smart, który też sporo miesza w szykach szybkością gry i kontrolowaniem planszy. Polecam nie tylko fanom.


Jak dla mnie ideał :)

Świetna gra, niezliczone warianty rozgryki, a każda partia inna od poprzedniej. Każda frakcja ma swoje zalety i wady. A co najważniejsze, nie jest trudna, więc nie trzeba grac tylko w gronie pro graczy


Jak dla mnie ideał :)

Świetna gra imprezowa, daje długie salwy śmiechu i domysłów, co właściwie zaszło. Każda postać ma inne możliwości, co tylko urozmaica zabawę


Jak dla mnie ideał :)

Super że wprowadzono piątego gracza. Nowa mechanika, nowe karty dla wszystkich, nowy balans trochę lepszy i jednoczęsnie trochę gorszy niż podstawka. Na pewno warto kupić.


Jak dla mnie ideał :)

Świetna gra, klimatyczna, wygląda idealnie i wpasowuje się w mroczny i brudny świat Warhammera. Prosta mechanika, a każdy gracz wygrywa w inny sposób, co jest w tym wszystkim najlepsze. Polecam