Rutrr - recenzje

Jak dla mnie ideał :)

Jako fan Terraformacji Marsa nie mogłem sobie odmówić zakupu tego dodatku. Nie jest wymagane posiadanie pozostałych, ale warto mieć ja wszystkie, żaden nie jest słaby. Dodatkowe karty korporacji zawsze się przydadzą by urozmaicić rozgrywkę i zwiększyć regrywalność.


Pięknie wykonany model w przyzwoitej skali. Obowiązkowa pozycja dla fana SW.


Ocena 5/5

Bardzo urozmaicona gra w Mafię. Jeśli dodatkowo oglądało się serial, to czuć klimat, który pokręcają sami gracze. Nieustanna walka z Cylonami, karty kryzysów, nieznane tożsamości innych graczy, tego oczekujemy od Mafii i to dostajemy od Battlestar Galactica i dużo, dużo więcej.


Ocena 5/5

Jaka ta gra jest dobra. Jeden z prekursorów swojego gatunku. Użycie aplikacji mobilnej do ustawienia początkowych parametrów gry bardzo korzystnie wpływa na regrywalność. Mieszanie składników alchemiczny i sprawdzanie wyniku w aplikacji- genialna sprawa. Zapisywanie wyników na swoim arkuszu badań i analizowanie otrzymanych dotąd rezultatów- eksplozja czaszki. Gra jest idealna jak potrzebujecie by Wam zaczęły parować czaszki ;)


Ocena 4/5

Jako fan Dominiona nie zastanawiałem się nad zakupem Vikingów, jednakże lekko się zawiodłem podstawką. Nie mamy aż tylu rodzajów kart jak w Dominionie. Gra jest skupiona przede wszystkim na negatywnej interakcji niż na budowaniu własnego silniczka i zagrywaniu potężnych kombosów.


Ocena 5/5

Dość prosta gra pomimo rozmiaru instrukcji. Bardzo luźna i łatwa, więc można grać z graczami w różnym wieku i ograniem. Bardzo dobrze wykonana plansza, regrywalna i emocjonująca.


Ocena 2,5/5

Bardzo ładnie wykonana, ale zalatuje grą w wojnę w bardziej zaawansowanym wydaniu. Bez dodatków staje się monotonna i po kilku grach raczej nie będzie często gościć na stole.


Ocena 5/5

Przepięknie wykonana. Kostki które mają imitować fragmenty witrażu, różnorodne witraże do zbudowania, dzięki czemu i nowi gracze i starzy wyjadacze mają okazję do pogłówkowania.

Gra znakomita jeśli przykładasz wagę do wykonania, regrywalności, utrudniania sobie gry i możliwości gry z graczami w różnym wieku.


Obowiązkowa pozycja dla fanów TM.

W dodatku otrzymujemy dodatkowe karty korporacji, a także wiele nowych kart, które urozmaicają rozgrywkę i sprawiają, że nigdy w czasie 1 partii nie przemielicie całej talii kart.

No i "Miasto Świtu", bardzo fajny pomysł, nadający się do tego by napisać książkę w jego uniwersum.


Nie jedna, a 2 dodatkowe plansze. Jeśli ktoś cierpiał na monotonie podstawowej planszy, to z 3 różnymi nie będzie już miał takiego problemu. Gorąco polecam przyszłym fanom TM.


Bardzo dobre urozmaicenie początku rozgrywki. Bywa, że dzięki kartom preludium mamy bardzo ładnie zbudowany silniczek i ukierunkowany rozwój swojej korporacji.


Jedna z lepszych gier do zagrania w większym gronie osób. Wiele możliwości zdobycia punktów, jednak w wielu przypadkach okazuje się, że wygrywa ten co poszedł w zrównoważony rozwój swojego imperium. Gorąco polecam.


Plusy:
+ świetne/ cudowne/ wspaniałe grafiki
+ prostota
+ tło fabularne
+ perełki


Prosta, szybka, przyjemna.

Bardzo dobra gra jeśli chcemy kogoś wprowadzić do świata planszówek lub zmusić do myślenia ;)


Jako pierwsza gra dla najmłodszych. Polecam gorąco :)


Jedna z pierwszych "nowoczesnych" gier planszowych.

Łatwa, jednak bardzo losowa ze względu na rzuty kośćmi.

Największą zaletą jest interakcja pomiędzy graczami, zdania typu "3 siana za 2 owce" to podstawa rozgrywki :)


Typowa gra imprezowa, do skonsumowania wraz z napojami wysokoprocentowymi ;)


Carcassonne...

Jedna z moich pierwszych gier, łatwa w opanowaniu, dość losowa i bardzo popularna.

Co roku odbywają się mistrzostwa polski, gdzie na regionalnych eliminacjach można powiększyć swoją kolekcje gier od BARD-a.


Idealna gra dla dwóch osób, tylko trzeba uważać na syndrom "jeszcze jednej gry, bo muszę się zrewanżować" ;)


Klasyka gatunku. Gra dla najmłodszych, a także tych co zaczynają przygodę z planszówkami. Proste zasady, dobrze wykonane grafiki i wagoniki.