Blog gra.wstepna.pl

Lodz

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

25 użytkowników

Zobacz wszystkich

Jak Wściekłe Psy stało się naszym absolutnym numerem jeden, jeśli chodzi o imprezowe tytuły oparte na blefowaniu i negocjacjach. Przy minimalnej ilości zasad, dają maksymalną frajdę z rozgrywki, sprawiając, że do zabawy dołączyć może dosłownie każdy, nawet najbardziej niedzielny gracz. Pole do popisu podczas gry jest jednak ogromne i tylko od waszych zdolności blefowania zależy na jaki poziom wespną się wasze negocjacje i jak niesamowitych zwrotów akcji doświadczycie.

Jeśli tylko macie 6 osób, siadajcie do stołu i zaczynajcie zabawę! Szybko zobaczycie jak kolejni gracze wtapiają się w klimat i wymyślają coraz bardziej szalone sposoby na zmanipulowanie grupy i zdobycie łupu. Jeśli lubicie blefować i negocjować, jeśli szukacie niesamowicie złośliwej gry, ociekającej negatywną interakcją, jeśli cenicie tytuły, w których najważniejsze jest to, co dzieje się nad stołem – między graczami, w których każde mrugnięcie okiem i drgnienie kącika ust może mieć znaczenie, natychmiast zakochacie się w grze Jak Wściekłe Psy!


Proste zasady, chwytliwy temat, krótki czas rozgrywki i niewielka liczba decyzji czekających na nas w każdym ruchu sprawi, że Domek idealnie sprawdzi się jako wielopokoleniowa zabawa, czy też tytuł pokazujący początkującym graczom uroki nowoczesnych planszówek. Bardziej zaawansowanych graczy czeka tu jednak też dużo zabawy. Domek dobrze sprawdzi się jako szybki, chwytliwy i wesoły filler, oferujący lekką, taktyczną rozgrywkę. Jest to więc tytuł naprawdę uniwersalny, a nagroda Gry dla Całej Rodziny jest bardzo zasłużona! Spróbujcie koniecznie i sami przekonajcie się jak szybko Domek skradnie wasze serca.


Pod wieloma względami Tajniacy przypominają nam znany chyba już wszystkim hit – Dixit. O ile jednak Dixit zabiera nas w świat skojarzeń dzięki obrazom, to Tajniacy bazują na słowach. W obu grach jakość rozgrywki zależy od ciekawych podpowiedzi i dobrego nastroju w grupie. Obie pozwolą graczom lepiej się poznać (choć Tajniacy bardziej skłaniają do dzielenia się swoimi teoriami i przemyśleniami). Jeśli więc jesteście fanami Dixita, Tajniacy to tytuł, obok którego nie możecie przejść obojętnie. W dużej grupie gra sprawdza się naprawdę świetnie, dostarczając mnóstwo śmiechu i zaskoczeń, pozwalając nam odkryć nowe oblicza naszych współgraczy i tajemnice ich rozumowania. Śmiało można powiedzieć, że tytuł ten dołączył do kanonu gier imprezowych. Tajniacy porywają nas w zaskakującą podróż do świata skojarzeń na nowych, ciekawych zasadach.


Nie bez powodu Pandemic Legacy okrzyknięto królową gier, zdecydowanie zasłużyła sobie ona na ten prestiżowy tytuł. Emocje, które pojawiają się w trakcie rozgrywek sięgają zenitu i są nieporównywalne do innych planszówek. W pierwszej chwili bardziej przywodzą na myśli kampanie elektronicznych gier przygodowych. Jednak tam zawsze możemy się cofnąć, wczytać grę ponownie i poprawić swoje działania. W Pandemic Legacy decyzje, jak w życiu, podejmujemy raz na zawsze, a później pozostaje nam tylko zmierzyć się z konsekwencjami. Wraz ze swoim zespołem tworzymy nasz własny, wyjątkowy egzemplarz gry, świadectwo naszych przygód. I tak, robimy rzeczy dotąd niewyobrażalne w planszówkowym świecie – piszemy po planszy, drzemy karty, zmieniamy i “niszczymy“! Wszystko to jednak dostarcza nam niewyobrażalnych, wspaniałych wrażeń, a to przecież właśnie pozytywnych emocji i ciekawych przeżyć szukamy zwykle nad planszą. Pandemic Legacy to gra, od której nie mogliśmy się oderwać, jak od żadnej innej. Gra, która dosłownie porwała nas w wir swojej przygody. Gra, którą polecilibyśmy naprawdę każdemu.


T.I.M.E Stories to z pewnością ciekawe novum w planszówkowym świecie, oferujące zupełnie inne doznania i emocje przy stole. Pozwalają nam one zanurzyć się w opowieść, zamiast skupiać na najbardziej optymalnych ruchach i strategicznych rozwiązaniach. Pierwszy scenariusz nie rzucił nas jednak na kolana. Spodziewaliśmy się po nim więcej. Liczyliśmy na rewolucję i wrażenia, które zrekompensują “jednorazowość” rozgrywki. Była to jednak tylko misja treningowa dla nowych agentów, czekamy więc na kolejną okazję uratowania kontinuum czasowego w dodatkach. Mamy nadzieję, że w nich gra wykorzysta swój pełen potencjał. Z dużym prawdopodobieństwem T.I.M.E Stories zniknie jednak wkrótce z naszej kolekcji.

Jeśli macie ochotę na coś nowego, innego od klasycznej planszówki, czy zwykłej kooperacji, jeśli marzy wam się zagadka, tajemnica i opowieść – wypróbujcie T.I.M.E Stories.


Komix

Liczba recenzji: 89

Inglorion

Liczba recenzji: 10

Gosiek

Liczba recenzji: 5

Zbigniew2000

Liczba recenzji: 122

Roch

Liczba recenzji: 1

Septirion

Liczba recenzji: 16

Krogulec

Liczba recenzji: 170

Doribrud

Liczba recenzji: 9

Doris

Liczba recenzji: 267

Ptyx

Liczba recenzji: 19

Niemowiciel

Liczba recenzji: 5

Kolibergfx

Liczba recenzji: 74

Tomasch

Liczba recenzji: 30

Killenjoy

Liczba recenzji: 4

Blaszaq

Liczba recenzji: 26

Kolumbina

Liczba recenzji: 0

Gromrak

Liczba recenzji: 0

Uikasai

Liczba recenzji: 45

Alan91

Liczba recenzji: 99

Jan Kasperek

Liczba recenzji: 9

Kblskwsk

Liczba recenzji: 5

Taranispl

Liczba recenzji: 2

Ciu

Liczba recenzji: 18

Skaju

Liczba recenzji: 108

Kuhaku

Liczba recenzji: 17