Krzysztof - recenzje

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

W porządku, bez rewelacji

Ciekawie wprowadzony setting Neuroshima 2020, szczegółowo opisany wpływ Neodżungli i kilka fajnych pomysłów na przygody to duże plusy. Minus - zabrakło mi tego czegoś, czego nie potrafię opisać, a co czułem czytając chociażby Mistrza Gry ^2. Jest pewna zauważalna różnica w ogólnym klimacie całego dodatku. Mimo tego polecam.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

W porządku, bez rewelacji

Całkiem miły dodatek, pełen pomysłów na przygody - przy czym pomysły te raczej nie są do wykorzystania na surowo, raczej służą za natchnienie na własną kombinację/mutację kilku czynników, dopasowaną do konkretnych graczy.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Dobrze wydany i zredagowany dodatek. Pod względem zachowania klimatu opisu świata moim zdaniem lepszy niż Detroit. Dobrze pozwala poczuć okolice z których wywodzą się najwięksi twardziele ZSA.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

W porządku, bez rewelacji

Piękne bryki i szybkie kobiety... czy jakoś tak. Dodatek dobry jeżeli patrzeć na mechanikę wyścigów i dodatki do samochodów. Niestety, dodatek skażony klimatem chromu w stopniu przekraczającym moją tolerancję (głównie ze względu na wszechobecne twarde laski które nie wiedzieć jakim cudem tak się odchowały w tym zdezolowanym świecie gdzie wszyscy są chorzy, brudni i niedożywieni).


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Bardzo dobrze wydany dodatek, zawierający zarówno sporo informacji praktycznych, jak i dużo porządnych opisów fabularnych. Zdecydowanie rozwija tytułowe dwie profesje i pozwala je lepiej poczuć.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Fajnie pomyślane nowe pochodzenia (oprócz Kill One, kolejne pochodzenie dla manczkinów w mojej opinii), dobre parę słów o podchodzeniu do przeszukiwania ruin. Sama GLIZDA to jednak dla mnie mały koszmar - nie wiem czemu, ale zabierałem się do niej już ze 3 razy i nie mogę przebrnąć tak, żeby jeszcze to wszystko poukładać sobie w głowie. No ale stanowi świetny wspomagacz w formie tabelek pt. co można znaleźć w ruinach, jak MG skończą się pomysły albo zapomni o tak trywialnej rzeczy jak szczoteczka do zębów czy żarówka.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

W porządku, bez rewelacji

Kolejny dodatek zawierający sporo przydatnego mięska (np. dodatkowe zdolności dla profesji czy na temat bebeszenia maszyn Molocha) jak i niezłych opisów fabularnych (np. art o Tornado). Księga Montera to chyba najfajniejsza część tego dodatku. Szkoda tylko, że tak dużo miejsca poświęcono na tzw. sztuki walki, jakoś całkiem nie pasujące mi do świata Neuro i niepotrzebnie komplikujące zasady walki wręcz.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

W końcu porcja solidnych informacji dla ludzi, którzy cenią nie tylko nap...ankę. Na uwagę zasługuje artykuł o sojusznikach, jeden z najprzydatniejszych w dodatku. O cyborgizacjach przemilczę, bo to na sesjach u mnie rzecz niespotykana. No i przydatne artykuły na temat gangów i tresury zwierząt.


Dobry, solidny produkt

System bardzo fajnie pomyślany, szczególnie podoba mi się mechanika, która, chociaż nie jest wolna od wad, pozwala na dynamiczną i realistyczną grę.
Plus głównie za świat - bardzo lubię konwencję postapokaliptyczną.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

W porządku, bez rewelacji

Niestety, jak dla mnie wypada dużo gorzej niż jego starszy brat, Betiariusz: Maszyny. Przede wszystkim nie podoba mi się zbytnie "silenie" się na oryginalność każdego ze stworów, skutkiem czego niektóre są do siebie - paradoksalnie - niezwykle podobne. Zabrakło za to większej ilości częściej spotykanych stworzeń, w tym takich, które przewijają się w "opowieściach weteranów" w podręczniku głównym. Produkt nie jest zły i jest równie niezbędny w biblioteczce MG jak pierwsza część Bestiariusza, ale... no właśnie, ale. Pozostawia pewien niedosyt.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Solidnie napisany bestiariusz opisujący stworzenia Molocha (te mechaniczne). Bogaty wybór maszyn, w których naprawdę można znaleźć kilka ciekawych pomysłów na "przeszkadzajki" dla graczy. Napisane fajnym stylem, a przy okazji zadbano o porządne rozpisanie zasad mechaniki.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Kolejny bardzo dobry produkt Portala. Prawdziwa kopalnia pomysłów na sesje Neuroshimy, plus kilka smaczków tylko dla oczu MG. Z czystym sumieniem polecam każdemu MG prowadzącemu Neuroshimę.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Porządnie, solidnie wydany system RPG, i to zarówno od strony merytorycznej, jak i graficznej. Miłośnikom postapokaliptycznych klimatów nie trzeba nawet polecać. W dodatku w 100% system polski, co dowodzi że Polacy potrafią dołożyć coś dobrego do klasyki RPG.