Jak dla mnie ideał :)
Jestem mile zaskoczony małą terraformacją. Rozgrywka jest rzeczywiście prostsza i szybsza niż w pierwowzorze. Nie ma tej głębi itd., ale dla mnie to plus. Mam obie na półce i obie na niej zostaną.
Na osobne wyróżnienie zasługuje wydanie. Za tę cenę jeszcze nie widziałem takiej ilości I jakości elementów. I to wszystko w czasach gdzie każdy towar drożeje w oczach. Rebel pod tym względem zdecydowane 6 z plusem.
Pozdrawiam
Raczej słaby
Jestem mocno zawiedziony formą tej książeczki. Treść już znałem, ponieważ jest ona dostępna oficjalnie za darmo po angielsku. Tłumaczenie mocno średnie. Jednakże najgorsze jest to, że już dawno nie widziałem tak źle złożonego tekstu. Nie mam w tym żadnego doświadczenia, ale bez takowego wiem, że nie może prawy margines być szerokości 2 cm (co przy 13 cm szerokości kartki minus klejenie wygląda kiepsko) a lewy niecałe pół centymetra, co powoduje, że na wielu stronach początek tekstu jest nieczytelny.
Oryginalny PDF jest wielokrotnie ładniejszy i czytelniejszy. Niestety wersja darmowa nie posiada żadnych settingów, tylko część dla graczy i MG.
W porównaniu np. do wydania takiego Cold City, to Awanturnicy wyglądają jak praca zbiorowa uczniów klas 1-3.
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo fajny zamiennik kartonowego znacznika. Jednakże dla lepszego efektu model warto pomalować. W porównaniu do cen niektórych dodatków do gier składających się z podobnej ilości figurek (ale często o mniejszych gabarytach), to proponowana cena wydaje się bardzo niska.
Jak dla mnie ideał :)
Czegoś takiego szukałem od dawna, czyli połączenia gry przygodowej z RPG.
Dlaczego ten tytuł tak mi się podoba:
- Tryb kampanii
- Rewelacyjny rozwój bohatera - dla mnie nawet lepszy niż w klasycznych erpegach
- wizyty w mieście, czyli po każdej przygodzie wracamy do "bazy", gdzie możemy robić bardzo wiele ciekawych rzeczy (hazard, zakupy, ulepszanie przedmiotów itd.)
- wizyta w mieście to osobna mini przygoda, równie ekscytująca, albo czasami nawet bardziej niż przygody w kopalni
- dużo rzutów koścmi - nie chodzi tu tylko o losowość, ale także o multum zdarzeń, które mogą nas spotkać.
- brak Mistrza Gry - przeważnie w grach planszowych rola tego złego jest istotna ze względu na większą inteligencję przeciwników. Tutaj brak Mistrza pozwala wszystkim graczom bawić się w zabijanie monstrów i podnoszenie statystyk
- klimatyczne modele postaci i przeciwników
- kilka rodzajów przeciwników w dziesiątkach kombinacji - czym mamy wyższy poziom, tym potwory stają się silniejsze na wiele sposobów. Nigdy nie wiadomo jakimi "mocami" będzie dysponował przeciwnik.
- klimat!
- wiele wiele innych
Wady:
- pewnie jakieś są, sam je nawet widzę, jednak na razie są nieistotne. Jak wyjdzie gra, ktróra będzie choć trochę zbliżona do Shadows of Brimstone, to wtedy będzie można rozpisywać się o mankamentach. Na razie w swojej klasie ta pozycja jest bezkonkurencyjna.
Zawartości pudełka nie będę omawiał, ponieważ opisów niżej i wyżej mamy dość. Jednak dodam, że mimo wysokiej ceny, fizyczna zawartość pudła i frajda z rozgrywki jest zdezydowania warta nawet większych pieniędzy.
Gorąco polecam fanom przygodówek i RPG.
Pozdrawiam
Łukasz
Jak dla mnie ideał :)
Witam,
Prawdopodobnie najpotężniejszy Boss w FK. Potężny atak, umiejętność leczenia (aż 2 opcje), przyzywanie potworów, szybki (nie dajcie się zwieść ruchowi 4) i kilka przydatnych umiejętności. Do tego małe creepy Giri, które porządnie mogą przywalić bohaterowi, który pomyli je z potulnymi pieskami (max 6 niebieskich kości ataku).
Modele też bardzo ładne, choć w innych zestawach bywają lepsze. Mimo to dobrze komponują się z klimatem Forgotten King.
Pozdrawiam