Artur - recenzje

Ludzie jakie koszulki i ile do tego potrzeba, jak mam zamawiać bez tego na litość?!!!


Zniechęciło mnie, że t-34 ma te same staty co pz-IV znaczy gra mocno uproszczona szkoda.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Dałem 5, żeby nie obniżać średniej bo gra na to zasługuje. Świetny pomysł i bardzo dobre wykonanie. Gra przede wszystkim dla osób które na co dzień nie grają w ciężkie tytuły. Dla mnie osobiście mocna 4 - nieskomplikowana i bardzo przyjemna gra familijna o idealnie trafionej tematyce.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

W porządku, bez rewelacji

Gra jest w porządku bez rewelacji mimo iż nie ma za bardzo konkurencji na rynku. Fabuła nie porywa jest dosyć banalna a o życiu i śmierci często decyduje przypadek, a nie nasze działania.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Bardzo fajna gra kościana. Prosta mechanika duża, regrywalność, wspaniałe wykonanie. Taki mini arkham horror jak nie chcesz zawalić całego pokoju planszami kartami i znacznikami tylko zagrać po lekku w klimatach lovecrafta. Kupiłem mojej siorce, która jest w gimnazjum i jej się podoba ;)


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Rewelacyjna prosta i szybka gra o budowaniu antycznej cywilizacji. Fajnie gra się w 2 osoby, w 3 jeszcze lepiej. Domyślam się że w 7 ta gra miażdży mózg. Wykonanie kart i elementy są ok. Jedyny mankament dla mnie to cena. W stosunku do zawartości powinna być tańsza o jakieś 30zł. Polecam szczególnie tym którzy chcą pokazać znajomym nie grającym w planszówki coś więcej niż monopol.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Od 2 dni walczę... zaliczyłem już 4 lub 5 zgonów. Trudna ta paragrafówka, ale mechanika jest całkiem w porządku. Trochę losowa i czasem człowiek podejmuje decyzje na czuja, a nie kierując się rozsądkiem. Fabuła jest jakby połączeniem Wiedźmina, Gwiezdnych Wojen i patosu rodem z powieści o Shaolin :D Powiedzmy 40% Wiedźmina 10% GW 10% Shaolin i reszta w inwencji twórcy. Nie jest to jakieś wybitne, ale nie o to chodzi. Ocena 4.


Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że zabieg polegający na wydawaniu po jednej armii jest skokiem na kasę graczy. Przecież ten kto kupi Stalową i tak kupi Dancera, bo jest fanem i sobie nie przepuści. Termin wydania kolejnych armii jest tak krótki, że można było zrobić z tego pełnoprawny dodatek i za 60-70zł sprezentować coś więcej niż tylko dwie armie. Obecna forma jest w produkcji dużo tańsza (pudełko, instrukcja, brak czegokolwiek poza wypraską z żetonami) a jednak dwie armie to już 60zł prawie tyle samo co Duel lub Babel...


Jak dla mnie ideał :)

Prosiłbym o napisanie jak wygląda sprawa z naklejkami. Nie jestem fanem robótek ręcznych, a z drugiej strony ta gra wydaje mi się bardzo ciekawa tylko nigdy się załapać nie mogłem.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Po pierwsze uderzyła mnie jakość wykonania. W porównaniu z Zimną Wojną wydaną przez Barda duży skok w górę. Karty takie same jak skille BSG z FFG. Do tego plansza nawet lepszej jakości, chce się ją macać łapkami. Kolorystyka bajeczna, a ogólna ilość komponentów miodzio. W cenie przedpremierowej bardzo korzystny zakup. Zapomniałbym jeszcze dodać, że dorzucili 7 woreczków strunowych (normalnie szok - tego nie ma nawet FFG) 6 średnich + 1 duży. No i kostek jest 10 brawo nie ma odcinania kuponów jak w firmie wymienianej powyżej. Łyżka dziegciu musi być of korz a jest nią instrukcja. Mogła by być lepiej napisana/przetłumaczona - niektóre zasady dają pole do interpretacji co może być problemem dla osób przyzwyczajonych do łopatologicznych instrukcji FFG. Jeżeli chodzi o mechanikę rozgrywki - pełen wypas. Mnóstwo możliwości ma sam gracz - w wielu grach jest tak że możliwości mamy średnie a wokół nas dużo się dzieje automatycznie (mam na myśli wszelkie kryzysy, mity i tym podobne losowe zdarzenia pchające grę do przodu), a tutaj sami jesteśmy osią wydarzeń.
Dobra narazie tyle pogram to dopiszę.

Skasowałem poprzedni komentarz i po ograniu uzupełniam:

Dobrze że jest internet i można popytać wyjadaczy o zasady, bo na instrukcji można się przejechać, ale dość o tym. Rozgrywka jest mega miodna szczególnie na 4 osoby. Co prawda dopiero po 4 grach człowiek przestaje robić błędy w różnych zasadach, ale to detal. Możliwości i frajda z grania jest bardzo duża, mojej dziewczynie też się podoba i jest od 2 graczy więc jestem uradowany, bo gra może służyć zarówno za przystawkę jak i danie główne wieczoru. Mnie tam literówki nie przeszkadzają, a dodanie dodatkowych kart statków wydało mi się nawet lekką przesadą. Inne polskie wydania miały większe kwiatki i może poza wypraską do 51stanu nie pamiętam by wydawcy zawracali sobie głowę własnymi błędami. Dla fanów piractwa w lekkim wydaniu pozycja obowiązkowa!


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Jeżeli chodzi o rozgrywkę jest o wiele lepiej niż w 51. Dużo więcej możliwości rozwoju i bardziej wyważone karty z ekstra grafikami :D Trzewiczek odwalił kawał dobrej roboty budując system interakcji tak trzymać!


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Dostałem grę więc napiszę kilka słów o wykonaniu, a potem dodam komentarz jak pogram trochę ;). Jako, że trzeba było się cholernie długo naczekać mogę sobię pomarudzić. Po pierwsze karty i grafiki... nic do zarzucenia wzorowo oczywiście rzucają się w oczy powtórzenia z 51 stanu, ale dobra tego się spodziewałem. Druga sprawa żetony... jakość standardowa utrudnione wyciągnięcie z wypraski...bo są WIĘKSZE... nie wiem co to za pomysł to pewnie przez tych wszystkich co marudzili, że żetony są tandetne... i macie za swoje. Jeśli to jest dodatek to żetony w różnych rozmiarach mogę człowiekowi trochę w głowie namieszać ;P No i nie będę mógł używać tylko starych bo np kontakty 5 itp. są potrzebne. Trzecia rzecz drewniane elementy... byłem bardzo sceptycznie nastawiony, bo wolę żetony w grach (dlatego Stronghold wogóle mnie nie podnieca) niż bawić się klockami... ale w tym wypadku to może się sprawdzić chociażby dlatego, że irytujące jest wybieranie żetonów jak się nie ma porządnych paznokci ;P Czwarta rzecz karty kontaktów - niby fajne, ale po co?Trzeba było pójść na całość i karty bazy też połączyć z kontaktami zalaminować i wsio... a tak jest to bardzo słaby element, którego nie zakoszulkuję, a do tego rogi nie są zaokragłone...słaby pomysł. Piąta rzecz tor punktowy, nie wiem z kim Portal to konsultował... ludzie mieli problem do tego toru bo był na tyle pudła, ale przede wszystkim dlatego, że zajmował dużo miejsca...i dalej zajmuje, fajnie że w środku jest skrót zasad, ale chyba wciąż będę korzystał z samoróbki, którą zrobił mi kumpel... Tyle względem wykonania podsumowując:
karty +++
żetony -
karty kontaktów -
klocki -/+
Tor punktacji -/+

Tak więc póki co wykonanie -> -4 (może nie lubię zmian ;P)


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Bardzo dobra wersja munchkina. Szczególnie dla tych co wiedzą z czym się je Cthulhu czy jak mu tam :P. Będą mieli większy ubaw. Karty nie są porażająco śmieszne ale trzymają poziom. Świetne jest wprowadzenie nowych zasad specjalnie dla tej części. Potwory Goth bardzo ubarwiają rozgrywkę, a możliwość zakończenia gry z powodu ogólnego kultyzmu też nieźle miesza :D


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

W porządku, bez rewelacji

Dodatek jest całkiem niezły, szczególnie nowe karty spotkań w arkham jak i w innych światach. Niektóre karty mitów są irytujące po paru rozgrywkach (inwazja mumii), bo nie są zbyt upierdliwe i łatwo je pominąć w mechanice. Problemem jest też małe wykorzystanie przedmiotów muzealnych. Ludzie stawiają na unikaty szykując się na walkę z przedwiecznym. Jest też problem z nieścisłością w zasadach, która dotyczy jednego z mitów i wyczerpywania przedmiotów muzealnych (ja nie znalazłem takich które można wyczerpać...).


Super dodatek jak ktoś jeszcze nie ma musi brać. Galakcie polecam bycie na bieżąco z rynkiem gier. Ociąganie się ze spolszczeniami odbiera Wam zarobek. Mam wrażenie, że Wasza firma się nie rozwija, wręcz przeciwnie i to jest smutne, bo zajmujecie się grami z najwyższej półki.


Klasyka to fakt... i ludziom nerwy puszczają jak się na ich dziewiczy RPG powie złe słowo. Z moich wspomnień problemem cyberpunka i shadowruna było to, że przygody się rozbijały o to samo (może to kwestia wieku graczy i olewanie fabuły), słowem rąbanka. Inna sprawa, że dosyć szybko pojawiał się problem przepakowania postaci i rozkminienia jak stworzyć prawdziwe potwory, którym nic nie straszne. Pod tym względem wolę NS widzę w niej więcej możliwości i przede wszystkim nie da się w niej stworzyć zabijaki, który będzie rozpierdzielał przygody swoim przepakowaniem. No, ale jeśli chodzi o pierwsze wydane podręcznika NS to z kolei tylu błędów i niedopowiedzeń ciężko szukać w innych RPG. Wyluzujcie trochę.


Dobry, solidny produkt

Kostki jak kostki bardzo ładne za niską cenę i rebel jak zwykle wzorowo przy obsłudze klienta.


Dobry, solidny produkt

Świetna książka dla "niedzielnych MG" jak zresztą i pozostałe poradniki z serii (mnie nie przypadł do gustu Wick). Może nawet najlepsza ze wszystkich, bo zawiera wiele pomysłów które poprawiają klimat rozgrywki i tworzą otoczkę sesji co bardzo pomaga jeśli MG nie wyrabia w bardziej podstawowych kwestiach (małe odwrócenie uwagi zawsze się przyda ;P). Jedynym mankamentem jest cena, gdyby całą serię upchnąć w porządnym tomiku pewnie kosztowałaby ze 60zł :].