Jak dla mnie ideał :)
Podoba mi się system „area-impulse”. Ładna mapa, ładne, duże znaczniki.
Przykłady rozgrywki są pomocne, ale wciąż są sytuacje, w których można tylko przypuszczać, co należy zrobić. Kiedy ogarnie się, jak to działa, okazuje się, że obaj gracze są w poważnych tarapatach. Niemcy potrzebują żołnierzy i zaopatrzenia, alianci potrzebują czasu i szczęścia. Napięte sytuacje po obu stronach i kontrola obszarów wisi na włosku. Gra przysparza wielu "przyjemnych" dylematów. W grze solo można być świadkiem tego, przed czym stoi każdy dowódca. Jeśli ci się podobało i chcesz więcej, możesz spróbować szczęścia, zmieniając strony i stając się niemieckim agresorem, który chce okupować Holandię w maju 1940 roku, pokonując holenderską obronę. Ten wariant powinien być rozgrywany przez nowicjuszy jako scenariusz wprowadzający, przed przystąpieniem do gry podstawowej. Ma ciekawe sytuacje bojowe i nieprzewidywalne wyniki. Jest to idealny wariant do zrozumienia mechaniki gry i zrozumienia rozgrywki.
Ponadto ogólny czas gry jest bardzo rozsądny, około 4-5 godzin w przypadku standardowej gry.
Druga edycja jest znaczącym ulepszeniem w stosunku do pierwszej i zawiera jako „bonus” również niemiecką inwazję „Fortress Holland” w 1940 roku.
Dobry, solidny produkt
Intrygująca szata graficzna i jak zwykle wyjątkowa mechanika od Wolfganga Warscha.
W porządku, bez rewelacji
Trochę przekombonowana. Zdecydowanie wole pierwszą grę z tej serii.
Dobry, solidny produkt
Przyjemna, warta sprawdzenia gra. Tym bardzoej w tak dobrej cenie.
Dobry, solidny produkt
Bardzo przyjemna gra rodzinna. Nie jest aż tak dobra by zdobyć SDJ ale na pewno warta przetestowania.
Minusem są rozpadające się tekturowe figurki duchów.















