English version English version

sklep z grami, gry rpg, gry planszowe, role-playing, role playing, karciane, karcianki

» wyszukiwanie zaawansowane

Funko poziom

Newsletter

Zapisz się! Informacje o nowościach będziesz dostawać na e-mail! Tylko świeżutkie informacje ;-)

Zapisuję się!
dlaczego warto?

Katalog gier

Gry planszowe i towarzyskie Gry planszowe i towarzyskie Łamigłówki Łamigłówki Gry RPG po polsku Gry RPG po polsku Gry RPG po angielsku Gry RPG po angielsku Karcianki kolekcjonerskie Karcianki kolekcjonerskie Gry figurkowe i bitewne Gry figurkowe i bitewne Dla dzieci Dla dzieci Książki i czasopisma Książki i czasopisma Funko - POP! Funko - POP! Akcesoria Akcesoria Promocje Promocje Centrum Prezentowe Centrum Prezentowe

Sklep w Gdańsku

REBEL - CH Metropolia
poziom -1, przy wyjściu z SKM
ul. Jana Kilińskiego 4
80-452 Gdańsk
tel. 510 804 049

Godziny otwarcia:
09:00 - 21:00 (pon. - sobota)
10:00 - 20:00 (niedziela)

Rebel Times

Numer 143 / Sierpień 2019

pobierz
Kategoria planszowa gra roku
Szkoły grają!

Komentarze użytkownika: Josh22

Josh22

Szczecin

Komentarze tego użytkownika

Zdobyte trofea

Obserwowani i obserwujący

Komentarze (158)


Star Munchkin: Space Ships

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

3

Super Munchkin

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

2

Munchkin Apokalipsa

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

2

+6 Bag O' Munchkin Zombies

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Apocalypse: Mars Attacks!

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

2

Munchkin Journal Pack 1

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Naughty & Nice

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Pathfinder

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

+6 Bag O' Munchkins

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin 2 - Wielosieczny Topór

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

3

Munchkin 2: Unnatural Axe

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin 3: Clerical Errors

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin 6: Demented Dungeons

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin 6: Demented Dungeons

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Apocalypse

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Bites

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin Bites

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Booty

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Booty 2 - Jump the Shark

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Conan The Barbarian (15)

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Cthulhu 2 - Call of Cowthulhu

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Cthulhu 3 - The Unspeakable Vault

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Fu

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Fu 2: Monky Business

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Kill-O-Meter

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Quest: Portal Kombat

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Skullkickers

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Zombies (edycja angielska)

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Zombies Meat Lockers

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Zombies: Kill-O-Meter

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

2

The Good, the Bad, and the Munchkin 2: Beating a Dead Horse

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

The Good, The Bad and The Munchkin

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Super Munchkin 2: The Narrow S Cape

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Star Munchkin 2: Clown Wars

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Star Munchkin

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin: Santa's Revenge

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin: Marked for Death

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin: Go Up a Level

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin: Dragons

dodano: 19.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin: Tricky Treats

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Zombies 3: Hideous Hideouts

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin zombies 2 - Armed and Dangerous

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Zombie 2 - Kosi, Kosi Łapci

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin The Guild

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Level Playing Field

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Impossible

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Cthulhu Crypts of Concealment

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Cthulhu 4 - Crazed Caverns

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Cthulhu (edycja angielska)

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Booty: Fish & Ships

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Bites 2 - Pants Macabre

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Axe Cop

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin 8: Half Horse, Will Travel

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin 7: Cheat with both hands

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin 5: De-Ranged

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin 4: The Need For Steed

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin (edycja angielska)

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

3

+6 Bag o' Radioactive Munchkin d6

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin Monster Enhancers

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin Deluxe

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin Cthulhu 3 - Niewypowiedziana Krypta

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin z Karaibów 2 - Bryknij Rekinka

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin Quest - Gra Planszowa

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

1

Munchkin Cthulhu 2 - Zew Krasulhu

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin z Karaibów

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

6

Munchkin 6 - Opętane Lochy

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin 1,6 - Kości Zostały Rzucone

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin Zombie (edycja polska)

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

2

Munchkin 5 - Łowcy Głów

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin 4 - Rumaki Do Paki

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin Cthulhu (edycja polska)

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

2

Munchkin Conan (edycja angielska)

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin 3,5 - Piętno Śmierci

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

2

Munchkin 3 - Kardynalne Błędy

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

0

Munchkin (edycja polska)

dodano: 18.05.2014

Typowa gra humorystyczna, będąca znakomitym pastiszem klasycznych heroic fantasy. Niestety zasadniczą wadą która zniechęca do produktu jest bardzo niska jakość kart i niewspółmierna do niej cena produktu.

5

Czarne Historie 6

dodano: 18.05.2014

Typowa gra towarzyska. Ciekawa na początku, dopóki gracze nie poznają wszystkich kart, wtedy niestety trzeba zainwestować w nowy zestaw.

0

Czarne Historie 4

dodano: 18.05.2014

Typowa gra towarzyska. Ciekawa na początku, dopóki gracze nie poznają wszystkich kart, wtedy niestety trzeba zainwestować w nowy zestaw.

0

Czarne historie - Tajemnice zaświatów (puszka)

dodano: 18.05.2014

Typowa gra towarzyska. Ciekawa na początku, dopóki gracze nie poznają wszystkich kart, wtedy niestety trzeba zainwestować w nowy zestaw.

0

Czarne historie - Śmiertelne wakacje

dodano: 18.05.2014

Typowa gra towarzyska. Ciekawa na początku, dopóki gracze nie poznają wszystkich kart, wtedy niestety trzeba zainwestować w nowy zestaw.

0

Czarne historie - Seks i zbrodnia

dodano: 18.05.2014

Typowa gra towarzyska. Ciekawa na początku, dopóki gracze nie poznają wszystkich kart, wtedy niestety trzeba zainwestować w nowy zestaw.

1

Białe Historie

dodano: 18.05.2014

Typowa gra towarzyska. Ciekawa na początku, dopóki gracze nie poznają wszystkich kart, wtedy niestety trzeba zainwestować w nowy zestaw.

0

Czarne Historie 5

dodano: 18.05.2014

Typowa gra towarzyska. Ciekawa na początku, dopóki gracze nie poznają wszystkich kart, wtedy niestety trzeba zainwestować w nowy zestaw.

0

Czarne historie - Boże Narodzenie

dodano: 18.05.2014

Typowa gra towarzyska. Ciekawa na początku, dopóki gracze nie poznają wszystkich kart, wtedy niestety trzeba zainwestować w nowy zestaw.

0

Czarne Historie 3

dodano: 18.05.2014

Typowa gra towarzyska. Ciekawa na początku, dopóki gracze nie poznają wszystkich kart, wtedy niestety trzeba zainwestować w nowy zestaw.

0

Czarne Historie

dodano: 18.05.2014

Typowa gra towarzyska. Ciekawa na początku, dopóki gracze nie poznają wszystkich kart, wtedy niestety trzeba zainwestować w nowy zestaw.

1

Czarne historie - Głupia Śmierć

dodano: 18.05.2014

Typowa gra towarzyska. Ciekawa na początku, dopóki gracze nie poznają wszystkich kart, wtedy niestety trzeba zainwestować w nowy zestaw.

0

Black Stories

dodano: 18.05.2014

Typowa gra towarzyska. Ciekawa na początku, dopóki gracze nie poznają wszystkich kart, wtedy niestety trzeba zainwestować w nowy zestaw.

0

Black Stories - The Movie Edition

dodano: 18.05.2014

Typowa gra towarzyska. Ciekawa na początku, dopóki gracze nie poznają wszystkich kart, wtedy niestety trzeba zainwestować w nowy zestaw.

1

Czarne Historie 2

dodano: 18.05.2014

Typowa gra towarzyska. Ciekawa na początku, dopóki gracze nie poznają wszystkich kart, wtedy niestety trzeba zainwestować w nowy zestaw.

0

A Game of Thrones: A Dance with Dragons

dodano: 18.05.2014

Ciekawy dodatek, skierowany wybitnie dla zaawansowanych graczy. Początkowe ustawienie wymusza agresywne działanie już w pierwszej turze, dodatkowo czas gry skrócony do sześciu tur sprawia że agresywne i ryzykowne zagrania są niezbędne. Dodatkowo grę urozmaicają nowe karty rodów których specjalne zdolności znacznie poszerzają repertuar dostępnych strategii, zwłaszcza że najsłabsze postacie otrzymują teraz wiele premii do siły prowadzonej armii.

2

A Game of Thrones: The Board Game

dodano: 18.05.2014

Bardzo fajna gra strategiczna. Niestety w wersji podstawowej rozgrywka ma sens dopiero przy 5 osobach. Dodatkowo możliwa jest sytuacja (choć dość rzadka) w której niektóre rody skazane zostają praktycznie na wymarcie poprzez brak możliwości mobilizacji wojsk (brak możliwości zagrania specjalnych rozkazów i nie pojawienie się karty "Mobilizacja"). Poza tym karty rodów sprawiają że rozwój sytuacji jest dość przewidywalny jeśli nie korzysta sie z opcji losów bitwy. Mimo powyższych wad gra jest dość ciekawa i wymaga wręcz geopolitycznego myślenia od graczy. Często należy zostawić kogoś w spokoju tylko po to żeby zajął się konkurencją i w odpowiednim momencie dokonać nagłej ofensywy która rozstrzyga o zwycięstwie. Gra jest również wyjątkowo przyjazna dla nowych graczy. Podstawowe rozstawienie daje każdemu ok. 2 tur spokojnej ekspansji pozwalającej na zapoznanie się z zasadami gry. Do tego elementy zaczerpnięte z książek urozmaicają rozgrywkę, ale nie uniemożliwiają gry osobom niezapoznanym z twórczością G.R.R. Martina. W ich wypadku będzie to średniowieczna gra strategiczna w której zamiast gołębi pocztowych używa się kruków:). Niewątpliwą zaleta jest tez wykonanie. Ilustracje są znakomite a figurki, choć schematyczne, pozostają czytelne i wyjątkowo odporne na uszkodzenia.

10

A Game of Thrones: A Feast for Crows

dodano: 18.05.2014

Bardzo fajny dodatek, drastycznie poprawiający rozgrywkę dla czterech graczy. Po pierwsze znacząco zmniejszona plansza i większe początkowe siły wymuszają bardziej agresywną ekspansję. Po drugie nowy sposób zdobywania punktów zwycięstwa związany z realizacja innych celów dla każdego z rodów zdecydowanie utrudnia przewidywanie działań przeciwników. Dodatkowo nowa talia Westeros I wprowadza jeszcze więcej zamieszania wymuszając wymianę kart celów lub każąc graczy którzy za bardzo wysunęli się na prowadzenie.

4

Battlestar Galactica - Pegasus Expansion (edycja angielska)

dodano: 18.05.2014

Najbardziej nierówny z dodatków do BSG, rozwiązujący wiele problemów wersji podstawowej. Niestety wyraźnie cierpi z powodu wad produktów licencyjnych, pośpiechu i konieczności umieszczenia niektórych elementów w celu zachowania zgodności z serialem. Niewątpliwa zaletą jest tytułowy Pegasus który przede wszystkim pozwala ludziom skutecznie walczyć z Cylonami nawet pomimo utraty pilota. Kolejną opcją wzbogacająca rozgrywkę są karty zdrady które zwiększają możliwości agentów i ujawnionych Cylonów, niestety są trochę nieprzemyślane i przekombinowanie. Pod tym względem o wiele lepiej sprawdza się zestaw ze Świtu. Nowe karty umiejętności również mają bardzo nierówną użyteczność jeśli nie korzysta się z ostatniego dodatku. Nowe postacie i Przywódcy Cylonów również nabierają uroku dopiero na zasadach Świtu. Największą wadą jest jednak Nowa Caprica, która sprawia że końcowy etap rozgrywki jest dość monotonny, przynajmniej do ucieczki i ostatecznej bitwy. Mimo powyższych wad warto zakupić ten dodatek ze względu na ciekawe nowe rozwiązania i kryzysy, chociaż nabiera kolorów dopiero w połączeniu z innymi.

6

Battlestar Galactica (edycja angielska)

dodano: 18.05.2014

Jedna z ciekawszych gier częściowo kooperacyjnych, znakomicie oddająca klimat pierwszych sezonów serialów. Ze względu na konieczność znalezienia agenta Cylonów i niejawność wielu informacji gracze zmuszeni są do kwestionowania każdej decyzji pozostałych i uważnego patrzenia wszystkim na ręce. Mechanika Talii przeznaczenia dodatkowo wzmacnia ten efekt. Gra niestety ma pewne wady. Po pierwsze postacie pilotów. jeśli okażą się Cylonami flota traci niemal całkowicie możliwość prowadzenia działań zaczepnych. Poza tym sami piloci, jak i inni gracie, czasami są zmuszeni do siedzenia w miejscu i dobierania kart w oczekiwaniu na kolejny atak lub inny poważny kryzys. Do tego możliwości ujawnionych Cylonów są dość ograniczone i gra w takim wypadku sprowadza się do dorzucania kart i wyczekiwaniu na niekorzystna dla ludzi sytuację. Mimo wszystko gra jest bardzo dobra i godna polecenia, zwłaszcza że rozgrywki rzadko są do siebie podobne.

8

Battlestar Galactica - Exodus Expansion (edycja angielska)

dodano: 18.05.2014

Jeden z lepszych dodatków do BSG. Po pierwsze nowa plansza Cylonów zwiększa możliwości ujawnionych graczy i dostarcza pilotom stałego zajęcia. nowe mieszane karty lojalności z kolei znacząco utrudniają i urozmaicają poszukiwanie wroga. Jedynie opcja mgławicy wzbudza mieszane uczucia ze względu na losowość w przypadku sprzymierzeńców i możliwość trwałej eliminacji jednego z graczy z powodu nadmiaru żetonów, których zbieranie czasem zależy wyłącznie od szczęścia. Mimo to nowe karty i postacie w zupełności rekompensują powyższe wady.

5

Talisman: 4th Edition Revised

dodano: 18.05.2014

Pięknie wykonana reedycja klasycznej gry, która niestety zachowuje podstawową wadę oryginału jaką była losowość. O ile żetony losu są w stanie zrównoważyć do pewnego stopnia nieudane rzuty, to nadal pozostaje podstawowy problem kart. Kilka szczęśliwych spotkań może doprowadzić do sytuacji w której ktoś zdecydowanie się wybija ponad innych. Może mieć miejsce także odwrotna sytuacja, w której napotyka się wyłącznie przeciwników do walki z którymi nasza postać jest nieprzygotowana i pozostaje jedynie ucieczka i minimalizowanie strat. Powyższe wady sprawiają że Talizman jest dobrym uzupełnieniem spotkań towarzyskich, ale nie atrakcją wieczoru.

2

Talisman: Magia i Miecz

dodano: 18.05.2014

Pięknie wykonana reedycja klasycznej gry, która niestety zachowuje podstawową wadę oryginału jaką była losowość. O ile żetony losu są w stanie zrównoważyć do pewnego stopnia nieudane rzuty, to nadal pozostaje podstawowy problem kart. Kilka szczęśliwych spotkań może doprowadzić do sytuacji w której ktoś zdecydowanie się wybija ponad innych. Może mieć miejsce także odwrotna sytuacja, w której napotyka się wyłącznie przeciwników do walki z którymi nasza postać jest nieprzygotowana i pozostaje jedynie ucieczka i minimalizowanie strat. Powyższe wady sprawiają że Talizman jest dobrym uzupełnieniem spotkań towarzyskich, ale nie atrakcją wieczoru.

5

Hanabi (edycja polska)

dodano: 18.05.2014

Ciekawa wersja pasjansa w której widzimy wyłącznie karty innych graczy. Podstawowe zasady są bardzo proste, niestety jeden nieprzemyślany ruch niedoświadczonego gracza może uniemożliwić ukończenie gry przez odrzucenie unikalnej karty. Podsumowując gra jest przyzwoita, ale nie rewelacyjna.

4

Small World (edycja polska)

dodano: 18.05.2014

Bardzo sympatyczna gra familijna z poczuciem humoru. System losowania specjalnych zdolności każdej z ras sprawia że rozgrywki rzadko są do siebie podobne. Sprawdza się zarówno przy małej jak i dużej liczbie graczy. Jedynym problemem jet fakt że plansza jest dosłownie mała, przez co w sytuacji kiedy pojawia się na niej dużo żetonów robi się bardzo trudna do odczytania. Nie jest to wprawdzie strategia tak złożona jak Kemet czy Gra o Tron, ale znakomicie sprawdza sie jako uzupełnienie spotkań towarzyskich.

9

Small World (edycja angielska)

dodano: 18.05.2014

Bardzo sympatyczna gra familijna z poczuciem humoru. System losowania specjalnych zdolności każdej z ras sprawia że rozgrywki rzadko są do siebie podobne. Sprawdza się zarówno przy małej jak i dużej liczbie graczy. Jedynym problemem jet fakt że plansza jest dosłownie mała, przez co w sytuacji kiedy pojawia się na niej dużo żetonów robi się bardzo trudna do odczytania. Nie jest to wprawdzie strategia tak złożona jak Kemet czy Gra o Tron, ale znakomicie sprawdza sie jako uzupełnienie spotkań towarzyskich.

5

Fury of Dracula

dodano: 18.05.2014

Bardzo fajna gra znakomicie oddająca klimat polowania. Jedna z niewielu gier która najlepiej sprawdza się na trzy osoby. Zwykle co najmniej jeden łowca zostaje z tyłu, dlatego w sytuacji gdy graczy jest więcej często ktoś kończy łapiąc pociąg i ewentualnie zagrywając karty na innych graczy. Poza tym drobnym zgrzytem rozgrywka jest łatwa i przyjemna, bez wyraźnej przewagi po żadnej ze stron. Podsumowując gra jest warta polecenia, choć przy częstych rozgrywkach może się szybko znudzić.

1

Dracula

dodano: 18.05.2014

Bardzo fajna gra znakomicie oddająca klimat polowania. Jedna z niewielu gier która najlepiej sprawdza się na trzy osoby. Zwykle co najmniej jeden łowca zostaje z tyłu, dlatego w sytuacji gdy graczy jest więcej często ktoś kończy łapiąc pociąg i ewentualnie zagrywając karty na innych graczy. Poza tym drobnym zgrzytem rozgrywka jest łatwa i przyjemna, bez wyraźnej przewagi po żadnej ze stron. Podsumowując gra jest warta polecenia, choć przy częstych rozgrywkach może się szybko znudzić.

2

Cyklady (Cyclades) - edycja angielska

dodano: 18.05.2014

Gra oparta na ciekawym pomyśle, niestety cierpiąca ze względu na kilka przemyślanych rozwiązań. Sama możliwość osiągnięcia zwycięstwa na kilka sposobów oraz system licytacji decydujący o akcjach dostępnych dla poszczególnych graczy dają grze duży potencjał, niestety często prowadzą do sytuacji w której o zwycięstwie decyduje kolejność w której bóstwa są wylosowane. Brak możliwości wyeliminowania gracza również jest problematyczny, gdyż może prowadzić do sytuacji w której ktoś "okopie" się na ostatniej wyspie, odłoży mnóstwo złota, po czym wygra dzięki przyzywaniu potworów. Same potwory też są nieprzemyślane i bardzo niezrównoważone. O ile niektóre są ciekawym urozmaiceniem rozgrywki, to inne są zupełnie bezużyteczne (centaur) lub zdecydowanie zbyt potężne (Moiry, Chimera). Osobiście przeszkadza mi też Uniwersytet który nie ma żadnej funkcji oprócz budowania metropolii (mógłby na przykład obniżać koszt rekrutacji filozofów). Problemem są również figurki. O ile potwory są bardzo ładne i solidnie wykonane, to żołnierze i statki są wykonane w zbyt małej skali jak na ten poziom szczegółowości, przez co łatwo się łamią. Podsumowując gra ma swój urok, jednak w dłuższej perspektywie jej niedociągnięcia wyraźnie zniechęcają.

0

Cyklady

dodano: 18.05.2014

Gra oparta na ciekawym pomyśle, niestety cierpiąca ze względu na kilka przemyślanych rozwiązań. Sama możliwość osiągnięcia zwycięstwa na kilka sposobów oraz system licytacji decydujący o akcjach dostępnych dla poszczególnych graczy dają grze duży potencjał, niestety często prowadzą do sytuacji w której o zwycięstwie decyduje kolejność w której bóstwa są wylosowane. Brak możliwości wyeliminowania gracza również jest problematyczny, gdyż może prowadzić do sytuacji w której ktoś "okopie" się na ostatniej wyspie, odłoży mnóstwo złota, po czym wygra dzięki przyzywaniu potworów. Same potwory też są nieprzemyślane i bardzo niezrównoważone. O ile niektóre są ciekawym urozmaiceniem rozgrywki, to inne są zupełnie bezużyteczne (centaur) lub zdecydowanie zbyt potężne (Moiry, Chimera). Osobiście przeszkadza mi też Uniwersytet który nie ma żadnej funkcji oprócz budowania metropolii (mógłby na przykład obniżać koszt rekrutacji filozofów). Problemem są również figurki. O ile potwory są bardzo ładne i solidnie wykonane, to żołnierze i statki są wykonane w zbyt małej skali jak na ten poziom szczegółowości, przez co łatwo się łamią. Podsumowując gra ma swój urok, jednak w dłuższej perspektywie jej niedociągnięcia wyraźnie zniechęcają.

4

Kemet

dodano: 18.05.2014

Gra niezwykle dobrze przemyślana, łącząca w sobie zalety "Cyklad" i "Gry o Tron", jednocześnie pozbawiona zasadniczych wad powyższych pozycji. Plansza jest tak zaprojektowana aby, korzystając z portów i systemu obelisków do teleportacji, można było w tym samym czasie dotrzeć do każdego z punktów strategicznych bez względu na usytuowanie własnego miasta na mapie. Gra wprawdzie premiuje agresywne działania, ale podbój nie jest jedyną ścieżką do zwycięstwa. Punkty, oprócz zwycięstw, daje także budowa piramid i niektóre boskie moce których zakup wspomniane piramidy umożliwiają. Ciekawym rozwiązaniem jest też możliwość rozwiązania pokonanego oddziału i zamiana go na manę, przez co sytuacja w której 2 ostatnich żołnierzy błąka się bez celu po pustyni praktycznie nie ma miejsca..Podsumowując jest to pozycja warta polecenia, i mimo że zasady mogą wydawać się przytłaczające to w praktyce są do opanowania w ciągu tury, dwóch.

10

7 Wonders

dodano: 18.05.2014

Interesująca gra towarzyska. Zasady są łatwe do opanowania, nawet w przysłowiowym "biegu" podczas pierwszej rozgrywki. Brak negatywnej interakcji pomiędzy graczami oraz eliminacji z gry, połączony z wieloma sposobami na zdobycie punktów czynie z 7 Cudów bardzo dobrą grę familijną. Jedynym zasadniczym problemem są karty gildii i wynikająca z nich duża losowość w końcowej fazie rozgrywki. O ile pozostałe karty są bardzo dobrze przemyślane i równomiernie punktowane, to pojedyncza gildia dopasowana do strategii rozwoju własnego miasta lub sąsiadów jest w stanie dać którejś stronie zdecydowaną przewagę którą ciężko jest zrównoważyć. Wynika to z faktu że pula gildii jest jedyną losową, tworzoną na nowo przed każdą rozgrywką, same karty zaś występują w pojedynczych kopiach. Największą z zalet gry jest stały czas rozgrywki, który przy umiarkowanej wprawie graczy wynosi około pół godziny. Oznacza to że 7 Cudów jest idealne na krótkie spotkania na których chcemy zapoznać "laików" z tym typem rozgrywki. W ciągu 2 godzin można bez problemu opanować zasady i rozegrać kilka partii.

2

7 Cudów Świata

dodano: 18.05.2014

Interesująca gra towarzyska. Zasady są łatwe do opanowania, nawet w przysłowiowym "biegu" podczas pierwszej rozgrywki. Brak negatywnej interakcji pomiędzy graczami oraz eliminacji z gry, połączony z wieloma sposobami na zdobycie punktów czynie z 7 Cudów bardzo dobrą grę familijną. Jedynym zasadniczym problemem są karty gildii i wynikająca z nich duża losowość w końcowej fazie rozgrywki. O ile pozostałe karty są bardzo dobrze przemyślane i równomiernie punktowane, to pojedyncza gildia dopasowana do strategii rozwoju własnego miasta lub sąsiadów jest w stanie dać którejś stronie zdecydowaną przewagę którą ciężko jest zrównoważyć. Wynika to z faktu że pula gildii jest jedyną losową, tworzoną na nowo przed każdą rozgrywką, same karty zaś występują w pojedynczych kopiach. Największą z zalet gry jest stały czas rozgrywki, który przy umiarkowanej wprawie graczy wynosi około pół godziny. Oznacza to że 7 Cudów jest idealne na krótkie spotkania na których chcemy zapoznać "laików" z tym typem rozgrywki. W ciągu 2 godzin można bez problemu opanować zasady i rozegrać kilka partii.

16

Carcassonne (edycja niemiecka)

dodano: 18.05.2014

Przyjemna i prosta gra familijna. Zasady są łatwe do opanowania już podczas pierwszej rozgrywki. Zdecydowanie najlepiej sprawdza się z 3 graczy, przy większej ilości trudno wylosować przydatne płytki.

0

Carcassonne

dodano: 18.05.2014

Przyjemna i prosta gra familijna. Zasady są łatwe do opanowania już podczas pierwszej rozgrywki. Zdecydowanie najlepiej sprawdza się z 3 graczy, przy większej ilości trudno wylosować przydatne płytki.

0

Battlestar Galactica - Exodus (edycja polska)

dodano: 18.05.2014

Jeden z lepszych dodatków do BSG. Po pierwsze nowa plansza Cylonów zwiększa możliwości ujawnionych graczy i dostarcza pilotom stałego zajęcia. nowe mieszane karty lojalności z kolei znacząco utrudniają i urozmaicają poszukiwanie wroga. Jedynie opcja mgławicy wzbudza mieszane uczucia ze względu na losowość w przypadku sprzymierzeńców i możliwość trwałej eliminacji jednego z graczy z powodu nadmiaru żetonów, których zbieranie czasem zależy wyłącznie od szczęścia. Mimo to nowe karty i postacie w zupełności rekompensują powyższe wady.

2

Battlestar Galactica - Pegasus (edycja polska)

dodano: 17.05.2014

Najbardziej nierówny z dodatków do BSG, rozwiązujący wiele problemów wersji podstawowej. Niestety wyraźnie cierpi z powodu wad produktów licencyjnuych, pośpiechu i konieczności umieszczenia niektórych elementów w celu zachowania zgodności z serialem. Niewątpliwa zaletą jest tytułowy Pegasus który przede wszystkim pozwala ludziom skutecznie walczyć z Cylonami nawet pomimo utraty pilota. Kolejną opcją wzbogacająca rozgrywkę są karty zdrady które zwiększają możliwości agentów i ujawnionych Cylonów, niestety są trochę nieprzemyślane i przekombinowanie. Pod tym względem o wiele lepiej sprawdza się zestaw ze Świtu. Nowe karty umiejętności również mają bardzo nierówną użyteczność jeśli nie korzysta się z ostatniego dodatku. Nowe postacie i Przywódcy Cylonów również nabierają uroku dopiero na zasadach Świtu. Największą wadą jest jednak Nowa Caprica, która sprawia że końcowy etap rozgrywki jest dość monotonny, przynajmniej do ucieczki i ostatecznej bitwy. Mimo powyższych wad warto zakupić ten dodatek ze względu na ciekawe nowe rozwiązania i kryzysy, chociaż nabiera kolorów dopiero w połączeniu z innymi.

8

Battlestar Galactica - Gra planszowa

dodano: 17.05.2014

Jedna z ciekawszych gier częściowo kooperacyjnych, znakomicie oddająca klimat pierwszych sezonów serialów. Ze względu na konieczność znalezienia agenta Cylonów i niejawność wielu informacji gracze zmuszeni są do kwestionowania każdej decyzji pozostałych i uważnego patrzenia wszystkim na ręce. Mechanika Talii przeznaczenia dodatkowo wzmacnia ten efekt. Gra niestety ma pewne wady. Po pierwsze postacie pilotów. jeśli okażą się Cylonami flota traci niemal całkowicie możliwość prowadzenia działań zaczepnych. Poza tym sami piloci, jak i inni gracie, czasami są zmuszeni do siedzenia w miejscu i dobierania kart w oczekiwaniu na kolejny atak lub inny poważny kryzys. Do tego możliwości ujawnionych Cylonów są dość ograniczone i gra w takim wypadku sprowadza się do dorzucania kart i wyczekiwaniu na niekorzystna dla ludzi sytuację. Mimo wszystko gra jest bardzo dobra i godna polecenia, zwłaszcza że rozgrywki rzadko są do siebie podobne.

6

X-Wing: Gra Figurkowa - Y-Wing

dodano: 17.05.2014

Ciekawy i wytrzymały statek. Jego niską zwrotność i manewrowość rekompensują tarcze i możliwość zamontowania wieżyczki. Dodatkowo astromech R2 niweluje dość ograniczony wzornik manewrów, pozwalając na krążenie z działkiem jonowym w okół przeciwnika. Poza tym jednostka ta może załadować dwa magazynki torped i wśród pilotów posiada Hortona, który przerzuca puste kości na dystansie 2-3. Największą wadą jest brak możliwości wykupienia talentu, co może się z mienić wraz z nowym droidem z Rebelianckiego Transportowca. Podsumowując jest to dobry statek do prowadzenia ostrzału na dystans i mieszania wieżyczką, niestety wymaga odpowiedniego wsparcia ze strony reszt eskadry aby w pełni wykorzystać pierwsze salwy torped. Nie jest to jednostka podstawowa, ale odpowiednio wykorzystana potrafi bardzo namieszać.

4

X-Wing: Miniatures Game - Y-Wing

dodano: 17.05.2014

Ciekawy i wytrzymały statek. Jego niską zwrotność i manewrowość rekompensują tarcze i możliwość zamontowania wieżyczki. Dodatkowo astromech R2 niweluje dość ograniczony wzornik manewrów, pozwalając na krążenie z działkiem jonowym w okół przeciwnika. Poza tym jednostka ta może załadować dwa magazynki torped i wśród pilotów posiada Hortona, który przerzuca puste kości na dystansie 2-3. Największą wadą jest brak możliwości wykupienia talentu, co może się z mienić wraz z nowym droidem z Rebelianckiego Transportowca. Podsumowując jest to dobry statek do prowadzenia ostrzału na dystans i mieszania wieżyczką, niestety wymaga odpowiedniego wsparcia ze strony reszt eskadry aby w pełni wykorzystać pierwsze salwy torped. Nie jest to jednostka podstawowa, ale odpowiednio wykorzystana potrafi bardzo namieszać.

1

X-Wing: Miniatures Game - X-wing

dodano: 17.05.2014

Podstawowy statek Rebelii, którego nigdy nie jest za wiele na stole. Dzięki optymalnemu połączeniu siły ognia, wytrzymałości i kosztu stanowi niezbędny element każdej eskadry. Nawet "goły" jest w stanie się spłacić, natomiast wsparty przez odpowiednie karty i jednostki staje się śmiertelnie groźny. Sam dodatek zawiera bardzo przydatnych unikatowych pilotów (Wedge'a nie trzeba reklamować) oraz ciekawego, nieunikalnego 1 punktowego R5, który, podobnie jak talent "Determinacja", może nic nie zdziałać lub zadecydować o zwycięstwie.

1

X-Wing: Gra Figurkowa - X-Wing

dodano: 17.05.2014

Podstawowy statek Rebelii, którego nigdy nie jest za wiele na stole. Dzięki optymalnemu połączeniu siły ognia, wytrzymałości i kosztu stanowi niezbędny element każdej eskadry. Nawet "goły" jest w stanie się spłacić, natomiast wsparty przez odpowiednie karty i jednostki staje się śmiertelnie groźny. Sam dodatek zawiera bardzo przydatnych unikatowych pilotów (Wedge'a nie trzeba reklamować) oraz ciekawego, nieunikalnego 1 punktowego R5, który, podobnie jak talent "Determinacja", może nic nie zdziałać lub zadecydować o zwycięstwie.

3

X-Wing: Miniatures Game - Tie Advanced

dodano: 17.05.2014

Jeden z najbardziej niedocenianych statków w grze. Nie posiada wprawdzie siły ognia X-Winga lub B-Winga ale rekompensuje to odpornością i manewrowością. Świetnie sprawdza się w drugiej połowie gry, gdy ocalałe statki próbują się nawzajem podobijać. Sprawdza się zarówno jako wsparcie dla klasycznego roju jak i druga fala w połączeniu z nowymi, bardziej ofensywnymi statkami Imperium. Wymaga wprawdzie przemyślanej rozpiski i umiejętnego manewrowania, ale potrafi zrekompensować te utrudnienia z nawiązką.

1

X-Wing: Gra Figurkowa - TIE Advanced

dodano: 17.05.2014

Jeden z najbardziej niedocenianych statków w grze. Nie posiada wprawdzie siły ognia X-Winga lub B-Winga ale rekompensuje to odpornością i manewrowością. Świetnie sprawdza się w drugiej połowie gry, gdy ocalałe statki próbują się nawzajem podobijać. Sprawdza się zarówno jako wsparcie dla klasycznego roju jak i druga fala w połączeniu z nowymi, bardziej ofensywnymi statkami Imperium. Wymaga wprawdzie przemyślanej rozpiski i umiejetnego manewrowania, ale potrafi zrekompensować te utrudnienia z nawiązką.

3

X-Wing: Miniatures Game - Tie Interceptor

dodano: 17.05.2014

Bardzo ciekawy statek, łączący zwinność Tie-Fighter'a z siłą ognia X-Wing'a. Zdolności unikatowych pilotów dodatkowo wykorzystują niezwykłą manewrowość tej jednostki, porównywalną pod tym względem jedynie z A-Wing'iem. Dodatek zawiera również wiele przydatnych kart talentów. Problemem jest wysoki koszt wystawienia i brak tarcz który potrafi się zemścić przy ryzykownych zagraniach.

1

X-Wing: Miniatures Game - Tie Fighter

dodano: 17.05.2014

TIE-Fighter jaki jest każdy widzi. Podstawowy statek każdej imperialnej eskadry, którego nigdy nie jest zbyt wiele na stole. Teoretycznie nie różni się niczym od wersji z zestawu podstawowego, jednak dostępni w dodatku unikalni piloci, zwłaszcza Howlrunner, należą do najbardziej przydatnych i najczęściej używanych w grze.

1

X-Wing: Miniatures Game - Core Set

dodano: 17.05.2014

Zestaw podstawowy zawiera wszystko co potrzebne do rozpoczęcia przygody z X-Wingiem. Wprawdzie w skład zestawy wchodzą zaledwie trzy statki, ale są to jednostki podstawowe, nadal używane mimo wydania 3 fali rozszerzeń. Szeroki zestaw pilotów i rozwinięć umożliwia wypróbowanie wielu scenariuszy wyłącznie za pomocą tego zestawu. Jednak jeśli poważnie myśli się o tej grze zakup dwóch kompletów jest koniecznością.

1

X-Wing: Miniatures Game - A-Wing

dodano: 17.05.2014

Bardzo fajny statek, pierwsza rebeliancka jednostka polegająca na szybkości zwinności i manewrowości, mający w tym względzie przewagę nawet nad imperialnymi myśliwcami. Dodatkowa zaletą jest niski punktowy koszt który pozwala łatwo "wcisnąć" go w rozpiskę, poza tym to jedyny rebeliant który pozwala na wykupienie talentu u nieunikatowego pilota. Karty rakiet i talentów są również bardzo przydatne przy innych statkach. Problemem jest jedynie niska wartość kadłuba która sprawia że pojedyncze trafienie krytyczne może skończyć się eksplozją.

1

X-Wing: Miniatures Game - Millenium Falcon

dodano: 17.05.2014

Kultowy i pięknie wykonany model. Bardzo potężny statek, najwytrzymalszy z dostępnych poza formatem epickim, uzbrojony w potężną wieżyczkę dającą 360-stopniowe pole ostrzału. Ciekawe zdolności pilotów i załogi pozwalają wystawić go zarówno w roli typowo szturmowej jak i koordynacyjnej, zwłaszcza przy dużych grach. Dodatkowe karty modyfikacji, zwłaszcza dopalacze bardzo przydają się także pozostałym jednostkom. Jedyna zasadniczą wadą jest wysoki koszt punktowy (ok. 60 pkt. przy umiarkowanym folgowaniu sobie z rozwinięciami:)).

1

X-Wing: Miniatures Game - Lambda-Class Shuttle

dodano: 17.05.2014

Duży, wytrzymały (tarcze 5) statek mający zadanie zapewnić wsparcie reszcie eskadry. Dzięki dużej ilości dostępnych kombinacji pilotów i załogi, oraz sile ognia 3 i możliwości zainstalowania dodatkowego działa prom może służyć zarówno jako latająca artyleria jak i koordynator. Dodatkowo jego niska zwrotność jest rekompensowana przez możliwość wykonania czerwonego manewru"0", czyli po prostu zatrzymania się w miejscu. Bardzo dobrze sprawdza się zwłaszcza w połączeniu z klasycznym rojem TIE-Fighter'ów.

1

X-Wing: Miniatures Game - SLAVE I

dodano: 17.05.2014

Jeden z najbardziej użytecznych statków w grze. Silny, dość zwrotny i bardzo wytrzymały, posiadający dużo opcji modyfikacji. Poza tym potrafi strzelać do tyłu i zrzucać bomby (2pkt za atak obszarowy to bardzo opłacalna inwestycja). Dodatkową zaletą jest koszt punktowy który pozwala na wystawienie wsparcia myśliwców lub dodatkowego Firespray'a. Poza tym w zestawie są karty urządzenia maskującego, bardzo użyteczne dla takich pilotów jak Howlrunner.

4

X-Wing: Miniatures Game - HWK-290

dodano: 17.05.2014

Ciekawy statek którego podstawowym zadaniem jest wspomaganie reszty eskadry dodatkowymi kośćmi ataku lub żetonami skupienia, ewentualnie podnoszeniem czyjejś umiejętności pilotażu do 12. Jego dodatkowym atutem jest możliwość zamontowania wieżyczki, na przykład z działkiem jonowym. Wadami statku są niska wytrzymałość (tarcze 1) i manewrowość (zwłaszcza brak możliwości zawrócenia o 180 stopni) oraz bazowa siła ognia 1 która sprawia że wieżyczka jest niezbędną inwestycją. Podsumowując jest to interesująca jednostka która jednak wymaga specjalnie rozpisanej eskadry opartej na określonej konfiguracji zdolności talentów i wyposażenia.

2

X-Wing: Miniatures Game - B-wing

dodano: 17.05.2014

Obecnie podstawowy obok X-Wing'a statek w rebelianckich eskadrach turniejowych. Siła ognia 3 i potężne tarcze (wartość5) sprawiają że nawet "goły" B-wing jest niezwykle groźnym statkiem. Jeśli dodamy do tego opcję zamontowania zaawansowanych czujników pozwalających na wykonanie akcji przed ruchem (więc także przed otrzymaniem żetonu stresu za wykonanie czerwonego manewru) oraz możliwość wykonywania akcji "beczka" to otrzymamy jeden z najgroźniejszych myśliwców w grze, który poza tym mieści dwa ładunki torped i dodatkowe działo.

1

X-Wing: Miniatures Game - Tie Bomber

dodano: 17.05.2014

Po pierwsze sam model jest wyjątkowo ładny i szczegółowy. Jeśli chodzi o grywalność jednostka jest dość specyficzna. Względnie tania platforma do przenoszenia rakiet, torped i bomb (18 pkt za UP4) daje dużo opcji w wyborze uzbrojenia. Niestety wymaga dodatkowego wsparcia (na szczęście zwiększenie liczebności to nie problem dla Imperium) i dodatkowych akcji (w końcu cała ta broń nie powinna się zmarnować przez brak żetonu skupienia). Szczególnie ciekawy jest pilot z UP6 który pozwala innym statkom przerzucić dwie kości przy atakach bronią dodatkową. Pozwala on zbudować eskadrę opartą na bombowcach, co jednak podejrzewam sprawdzi się dopiero w formacie epickim. Jeśli chodzi o pozostałe karty to ciekawą pozycja są bomby protonowe które sprawiają że każdy statek w zasięgu 1 otrzymuje odkrytą kartę uszkodzeń (ignorują tarcze). Jednak najbardziej użytecznym elementem jest zastrzyk adrenaliny, talent za 1 punkt który pozwala raz na grę potraktować czerwony manewr jako biały, co wykorzystane w odpowiednim momencie może zdecydować o zwycięstwie.

1

Arkham Horror: Dunwich Horror

dodano: 17.05.2014

Dodatek znakomicie uzupełnia podstawową wersję Horroru w Arkham i poprawia drobne zgrzyty które sią w niej pojawiają. Po pierwsze nowo wprowadzone karty ran i szaleństwa sprawiają że nieudane spotkanie z potworem nie zmusza postaci do spędzania kilku tur na leczeniu, mimo to pozwalają odczuć obrażenia które odczuł badacz. Po drugie nowe karty mitów rozmieszczają wskazówki również na obszarach stabilnych co sprawia że wreszcie zaczęły być odwiedzane w trakcie gry. Plansza Dunwich również jest dobrze przemyślana. Groźba zbudzenia się koszmaru wymusza stałą obecność graczy, lecz daje dość czasu na interwencje. Nowe karty badaczy również są ciekawe, zwłaszcza misje i zadania które nagradzają graczy za odwiedzenie określonej sekwencji lokacji. Jedynym zgrzytem są nowe zaklęcia które sprawiają wrażenie wymuszonych i bardzo rzadko są użyteczne.

4

Arkham Horror (edycja angielska)

dodano: 17.05.2014

Bardzo dobra gra przygodowa z niespotykanym klimatem. Spora losowość wynikająca z szerokiego wachlarzu dostępnych kart i postaci jest w tym wypadku zaletą, gdyż zmusza graczy do ścisłej współpracy i planowania działań już od pierwszej tury. Dodatkowo pozwala to niedoświadczonym osobom nauczyć się gry "w biegu". Kolejną zaletą wynikająca z losowania bohaterów i Przedwiecznego będącego głównym zagrożeniem jest niepowtarzalność każdej partii. Wadami wersji podstawowej jest niewątpliwie długi czas rekonwalescencji w wypadku poważnych ran/szaleństwa oraz brak powodu do odwiedzania niektórych lokacji. Na szczęście "Koszmar w Dunwich" naprawił te niedociągnięcia. Podsumowując jest to bardzo dobra i regrywalna pozycja która może dostarczyć wielu wieczorów rozrywki.

8

Battlestar Galactica - Świt (edycja polska)

dodano: 17.05.2014

Bardzo dobry dodatek z wielu powodów. Po pierwsze zawiera aż 12 nowych postaci (w tym 4 nowe wersje już opublikowanych bohaterów). Po drugie nowe zasady buntu i związana z nimi karta buntownika jest najlepszym z dotychczasowych rozwiązań problemu balansu gry przy parzystej liczbie graczy (choć sprawia też że Przywódca Cylonów rozbija grę jeśli jest mniej niż 6 postaci). Nowe zasady motywów dla Przywódców Cylonów również urozmaicają dotychczas dość monotonna grę tym typem postaci. Żetony Cudu i możliwość ich odzyskiwania lub wymiany na inne efekty całkiem dobrze równoważą dość okolicznościowe zdolności niektórych bohaterów, a Raptory Szturmowe dzięki możliwości skoku pozwalają oszczędzić cenny czas w razie ataku, zwłaszcza przy korzystaniu z planszy floty z Exodusa. Nowe karty Zdrady są dużo lepsze niż te z Pegasusa. Wszystkie działają przy dodaniu do testu umiejętności, więc są bardziej użyteczne. Dodatkowo zmieniają mechanikę Testów Ryzykownych na niezależną od obecności i decyzji cylońskich graczy. Pozostałe karty umiejętności również są bardzo ciekawe i stwarzają wiele możliwości. Podróż do Domu jest ciekawa opcją, zwłaszcza że wydłużony dystans wymusza ukończenie co najmniej jednej misji na dwa skoki w celu zdobycia zasobów i dodatkowych punktów dystansu.

3

Horror w Arkham

dodano: 17.05.2014

Bardzo dobra gra przygodowa z niespotykanym klimatem. Spora losowość wynikająca z szerokiego wachlarzu dostępnych kart i postaci jest w tym wypadku zaletą, gdyż zmusza graczy do ścisłej współpracy i planowania działań już od pierwszej tury. Dodatkowo pozwala to niedoświadczonym osobom nauczyć się gry "w biegu". Kolejną zaletą wynikająca z losowania bohaterów i Przedwiecznego będącego głównym zagrożeniem jest niepowtarzalność każdej partii. Wadami wersji podstawowej jest niewątpliwie długi czas rekonwalescencji w wypadku poważnych ran/szaleństwa oraz brak powodu do odwiedzania niektórych lokacji. Na szczęście "Koszmar w Dunwich" naprawił te niedociągnięcia. Podsumowując jest to bardzo dobra i regrywalna pozycja która może dostarczyć wielu wieczorów rozrywki.

10

ULTRA-PRO Deck Protector - Solid Clear (Przezroczyste) 50

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 17.05.2014

Wytrzymałe i dobre jakościowo koszulki w rozsądnej cenie. Wiele więcej napisać się nie da, ale chciałem sprawdzić czy za każdą sztukę zamówionego produktuprzysługuje punktowany komentarz;)

2

Gra o Tron

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 17.05.2014

Bardzo fajna gra strategiczna. Niestety w wersji podstawowej rozgrywka ma sens dopiero przy 5 osobach. Dodatkowo możliwa jest sytuacja (choć dość rzadka) w której niektóre rody skazane zostają praktycznie na wymarcie poprzez brak możliwości mobilizacji wojsk (brak możliwości zagrania specjalnych rozkazów i nie pojawienie się karty "Mobilizacja"). Poza tym karty rodów sprawiają że rozwój sytuacji jest dość przewidywalny jeśli nie korzysta sie z opcji losów bitwy. Mimo powyższych wad gra jest dość ciekawa i wymaga wręcz geopolitycznego myślenia od graczy. Często należy zostawić kogoś w spokoju tylko po to żeby zajął się konkurencją i w odpowiednim momencie dokonać nagłej ofensywy która rozstrzyga o zwycięstwie. Gra jest również wyjątkowo przyjazna dla nowych graczy. Podstawowe rozstawienie daje każdemu ok. 2 tur spokojnej ekspansji pozwalającej na zapoznanie się z zasadami gry. Do tego elementy zaczerpnięte z książek urozmaicają rozgrywkę, ale nie uniemożliwiają gry osobom niezapoznanym z twórczością G.R.R. Martina. W ich wypadku będzie to średniowieczna gra strategiczna w której zamiast gołębi pocztowych używa się kruków:). Niewątpliwą zaleta jest tez wykonanie. Ilustracje są znakomite a figurki, choć schematyczne, pozostają czytelne i wyjątkowo odporne na uszkodzenia.

21

Battlestar Galactica - Daybreak Expansion (edycja angielska)

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 17.05.2014

Bardzo dobry dodatek z wielu powodów. Po pierwsze zawiera aż 12 nowych postaci (w tym 4 nowe wersje już opublikowanych bohaterów). Po drugie nowe zasady buntu i związana z nimi karta buntownika jest najlepszym z dotychczasowych rozwiązań problemu balansu gry przy parzystej liczbie graczy (choć sprawia też że Przywódca Cylonów rozbija grę jeśli jest mniej niż 6 postaci). Nowe zasady motywów dla Przywódców Cylonów również urozmaicają dotychczas dość monotonna grę tym typem postaci. Żetony Cudu i możliwość ich odzyskiwania lub wymiany na inne efekty całkiem dobrze równoważą dość okolicznościowe zdolności niektórych bohaterów, a Raptory Szturmowe dzięki możliwości skoku pozwalają oszczędzić cenny czas w razie ataku, zwłaszcza przy korzystaniu z planszy floty z Exodusa. Nowe karty Zdrady są dużo lepsze niż te z Pegasusa. Wszystkie działają przy dodaniu do tstu umiejętności, więc są bardziej użyteczne. Dodatkowo zmieniają mechanikę Testów Ryzykownych na niezależną od obecności i decyzji cylońskich graczy. Pozostałe karty umiejętności również są bardzo ciekawe i stwarzają wiele możliwości. Podróż do Domu jest ciekawa opcją, zwłaszcza że wydłużony dystans wymusza ukończenie co najmniej jednej misji na dwa skoki w celu zdobycia zasobów i dodatkowych punktów dystansu.

4

X-Wing: Gra Figurkowa - Bombowiec TIE

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 17.05.2014

Po pierwsze sam model jest wyjątkowo ładny i szczegółowy. Jeśli chodzi o grywalność jednostka jest dość specyficzna. Względnie tania platforma do przenoszenia rakiet, torped i bomb (18 pkt za UP4) daje dużo opcji w wyborze uzbrojenia. Niestety wymaga dodatkowego wsparcia (na szczęście zwiększenie liczebności to nie problem dla Imperium) i dodatkowych akcji (w końcu cała ta broń nie powinna się zmarnować przez brak żetonu skupienia). Szczególnie ciekawy jest pilot z UP6 który pozwala innym statkom przerzucić dwie kości przy atakach bronią dodatkową. Pozwala on zbudować eskadrę opartą na bombowcach, co jednak podejrzewam sprawdzi się dopiero w formacie epickim. Jeśli chodzi o pozostałe karty to ciekawą pozycja są bomby protonowe które sprawiają że każdy statek w zasięgu 1 otrzymuje odkrytą kartę uszkodzeń (ignorują tarcze). Jednak najbardziej użytecznym elementem jest zastrzyk adrenaliny, talent za 1 punkt który pozwala raz na grę potraktować czerwony manewr jako biały, co wykorzystane w odpowiednim momencie może zdecydować o zwycięstwie.

2

X-Wing: Gra Figurkowa - Zestaw Podstawowy

dodano: 16.05.2014

Zestaw podstawowy zawiera wszystko co potrzebne do rozpoczęcia przygody z X-Wingiem. Wprawdzie w skład zestawy wchodzą zaledwie trzy statki, ale są to jednostki podstawowe, nadal używane mimo wydania 3 fali rozszerzeń. Szeroki zestaw pilotów i rozwinięć umożliwia wypróbowanie wielu scenariuszy wyłącznie za pomocą tego zestawu. Jednak jeśli poważnie myśli się o tej grze zakup dwóch kompletów jest koniecznością.

6

X-Wing: Gra Figurkowa - B-Wing

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 03.05.2014

Obecnie podstawowy obok X-Wing'a statek w rebelianckich eskadrach turniejowych. Siła ognia 3 i potężne tarcze (wartość5) sprawiają że nawet "goły" B-wing jest niezwykle groźnym statkiem. Jeśli dodamy do tego opcję zamontowania zaawansowanych czujników pozwalających na wykonanie akcji przed ruchem (więc także przed otrzymaniem żetonu stresu za wykonanie czerwonego manewru) oraz możliwość wykonywania akcji "beczka" to otrzymamy jeden z najgroźniejszych myśliwców w grze, który poza tym mieści dwa ładunki torped i dodatkowe działo.

5

Tacka na żetony (Countertray)

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 03.05.2014

Tania i praktyczna tacka na żetony. Najbardziej przydaje się w grach w których wystepuje wiele rodzajów oznaczeń, takich jak X-wing lub Horror w Arkham. Dodatkową zaletą jest przystosowanie wymiarów produktu do standardowych pudełek używanych przez dużych wydawców takich jak FFG.

1

X-Wing: Gra Figurkowa - Prom typu Lambda

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 03.05.2014

Duży, wytrzymały (tarcze 5) statek mający zadanie zapewnić wsparcie reszcie eskadry. Dzięki dużej ilości dostępnych kombinacji pilotów i załogi, oraz sile ognia 3 i możliwości zainstalowania dodatkowego działa prom może służyć zarówno jako latająca artyleria jak i koordynator. Dodatkowo jego niska zwrotność jest rekompensowana przez możliwość wykonania czerwonego manewru"0", czyli po prostu zatrzymania się w miejscu. Bardzo dobrze sprawdza się zwłaszcza w połączeniu z klasycznym rojem TIE-Fighter'ów.

6

X-Wing: Gra Figurkowa - HWK-290

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 03.05.2014

Ciekawy statek którego podstawowym zadaniem jest wspomaganie reszty eskadry dodatkowymi kośćmi ataku lub żetonami skupienia, ewentualnie podnoszeniem czyjejś umiejętności pilotażu do 12. Jego dodatkowym atutem jest możliwość zamontowania wieżyczki, na przykład z działkiem jonowym. Wadami statku są niska wytrzymałość (tarcze 1) i manewrowość (zwłaszcza brak możliwości zawrócenia o 180 stopni) oraz bazowa siła ognia 1 która sprawia że wieżyczka jest niezbędną inwestycją. Podsumowując jest to interesująca jednostka która jednak wymaga specjalnie rozpisanej eskadry opartej na określonej konfiguracji zdolności talentów i wyposażenia.

4

X-Wing: Gra Figurkowa - Myśliwiec TIE

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 03.05.2014

TIE-Fighter jaki jest każdy widzi. Podstawowy statek każdej imperialnej eskadry, którego nigdy nie jest zbyt wiele na stole. Teoretycznie nie różni się niczym od wersji z zestawu podstawowego, jednak dostępni w dodatku unikalni piloci, zwłaszcza Howlrunner, należą do najbardziej przydatnych i najczęściej używanych w grze.

6

X-Wing: Gra Figurkowa - Asy Imperium

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 03.05.2014

Nowe figurki TIE-Interceptorów znakomicie prezentują się na stole, zwłaszcza w szkarłatnej wersji Gwardii Imperialnej. Nowi piloci potrafią bardzo namieszać w grze, wykorzystując do granic i tak już bardzo duże możliwości tych statków. Najlepszym przykładem jest wykonywanie akcji "beczka" wykorzystując wzornik łuku "1". Kolejnym atutem są nowe modyfikacje jak i opcja zainstalowania dwóch takich kart na jednym myśliwcu.

6

Gra o Tron: Uczta dla wron

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 03.05.2014

Bardzo fajny dodatek, drastycznie poprawiający rozgrywkę dla czterech graczy. Po pierwsze znacząco zmniejszona plansza i większe początkowe siły wymuszają bardziej agresywną ekspansję. Po drugie nowy sposób zdobywania punktów zwycięstwa związany z realizacja innych celów dla każdego z rodów zdecydowanie utrudnia przewidywanie działań przeciwników. Dodatkowo nowa talia Westeros I wprowadza jeszcze więcej zamieszania wymuszając wymianę kart celów lub każąc graczy którzy za bardzo wysunęli się na prowadzenie.

12

Gra o Tron: Taniec ze Smokami

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 03.05.2014

Ciekawy dodatek, skierowany wybitnie dla zaawansowanych graczy. Początkowe ustawienie wymusza agresywne działanie już w pierwszej turze, dodatkowo czas gry skrócony do sześciu tur sprawia że agresywne i ryzykowne zagrania są niezbędne. Dodatkowo grę urozmaicają nowe karty rodów których specjalne zdolności znacznie poszerzają repertuar dostępnych strategii, zwłaszcza że najsłabsze postacie otrzymują teraz wiele premii do siły prowadzonej armii.

4

Tezeusz: Mroczna Orbita

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 03.05.2014

Gra bardzo ciekawa. Szybka, łatwa w rozłożeniu i o dość prostych zasadach podstawowych. Niestety, o czym Autor sam ostrzegał w instrukcji opiera się na budowaniu odpowiednich kombinacji kart i związanym z tym planowaniu ruchów co wymaga jednak pewnej wprawy i dobrej znajomości możliwości każdej z frakcji, przez co początkujący gracze mają bardzo utrudnione zadanie. Najlepiej sprawdza się w trybie 1vs.1 i 2vs2. Niewątpliwym plusem jest solidne wykonanie pionków i żetonów, niestety nie można tego powiedzieć o kartach, dlatego koszulki są niezbędnym akcesorium.

0

ULTRA-PRO Deck Protector - Solid Clear (Przezroczyste) 50

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 03.05.2014

Wytrzymałe i dobre jakościowo koszulki w rozsądnej cenie. Wiele więcej napisać się nie da ale minimum pięćdziesięciu znaków jest bezwzględne, w związku z czym z góry przepraszam za powyższy popis przysłowiowego "wodolejstwa".

1

Spartacus: A Game of Blood & Treachery

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 03.05.2014

Niespodziewanie dobra gra, opierająca się głównie na interakcji pomiędzy graczami. Zasady umożliwiają bardzo kreatywne wykorzystanie kart i zdolności, łącznie z szantażem, wymuszeniami i podstępnym uzyskiwaniem poparcia. Jedynym problemem są niedopracowane zasady walki faworyzujące szybkość nad innymi cechami i zdolnościami gladiatorów oraz przeciąganie walki. Na szczęście da się je zmodyfikować bez konieczności rozpisywania na nowo pozostałych elementów gry, co zresztą wielokrotnie robiono na różnych forach. Mimo to jest to jedna z lepszych i bardziej popularnych gier w moim posiadaniu. Jej niewątpliwą zaletą są wyjątkowo proste zasady podstawowe które sprawiają że nawet przy pierwszej rozgrywce można być groźnym przeciwnikiem dla doświadczonych graczy, zwłaszcza że łatwo jest dogonić stawkę gdy inni skupiają się na osłabieniu najpotężnijszego rodu.

6

Spartacus: The Serpents and the Wolf

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 03.05.2014

Bardzo dobry dodatek, zawierający ciekawe karty, gladiatorów i nowe rody. Pozwala zwiększyć liczbę graczy do 6 oraz znacząco urozmaica rozgrywkę i wprowadza wiele nowych możliwości. Jedynym istotnym problemem jest nie do końca przemyślana opcja Primus'a, czyli walki 2 na 2 graczy. W praktyce użyteczna jest jedynie gdy posiada się gladiatora potrafiącego zmieniać drużynę lub przy podkładaniu się celem zabicia wyjątkowo silnej postaci.

4

X-Wing: Gra Figurkowa - TIE Interceptor

dodano: 03.05.2014

Bardzo ciekawy statek, łączący zwinność Tie-Fighter'a z siłą ognia X-Wing'a. Zdolności unikatowych pilotów dodatkowo wykorzystują niezwykłą manewrowość tej jednostki, porównywalną pod tym względem jedynie z A-Wing'iem. Dodatek zawiera również wiele przydatnych kart talentów. Problemem jest wysoki koszt wystawienia i brak tarcz który potrafi się zemścić przy ryzykownych zagraniach.

2

X-Wing: Gra Figurkowa - Sokół Millenium

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 03.05.2014

Kultowy i pięknie wykonany model. Bardzo potężny statek, najwytrzymalszy z dostępnych poza formatem epickim, uzbrojony w potężną wieżyczkę dającą 360-stopniowe pole ostrzału. Ciekawe zdolności pilotów i załogi pozwalają wystawić go zarówno w roli typowo szturmowej jak i koordynacyjnej, zwłaszcza przy dużych grach. Dodatkowe karty modyfikacji, zwłaszcza dopalacze bardzo przydają się także pozostałym jednostką. Jedyna zasadniczą wadą jest wysoki koszt punktowy (ok. 60 pkt. przy umiarkowanym folgowaniu sobie z rozwinięciami:)).

6

X-Wing: Gra Figurkowa - SLAVE I

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 03.05.2014

Jeden z najbardziej użytecznych statków w grze. Silny, dość zwrotny i bardzo wytrzymały, posiadający dużo opcji modyfikacji. Poza tym potrafi strzelać do tyłu i zrzucać bomby (2pkt za atak obszarowy to bardzo opłacalna inwestycja). Dodatkową zaletą jest koszt punktowy który pozwala na wystawienie wsparcia myśliwców lub dodatkowego Firespray'a. Poza tym w zestawie są karty urządzenia maskującego, bardzo użyteczne dla takich pilotów jak Howlrunner.

3

X-Wing: Gra Figurkowa - A-Wing

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 03.05.2014

Bardzo fajny statek, pierwsza rebeliancka jednostka polegająca na szybkości zwinności i manewrowości, mający w tym względzie przewagę nawet nad imperialnymi myśliwcami. Dodatkowa zaletą jest niski punktowy koszt który pozwala łatwo "wcisnąć" go w rozpiskę, poza tym to jedyny rebeliant który pozwala na wykupienie talentu u nieunikatowego pilota. Karty rakiet i talentów są również bardzo przydatne przy innych statkach. Problemem jest jedynie niska wartość kadłuba która sprawia że pojedyncze trafienie krytyczne może skończyć się eksplozją .

3

Gears of War: Mission Pack 1

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 03.05.2014

Ciekawy dodatek zawierający nowe misje, bron i przeciwników. Jego posiadanie znacząco przedłuża żywotność gry i urozmaica rozgrywkę wymuszając opracowanie nowych strategii związanych z urozmaiconym repertuarem zagrożeń napotyknych przez graczy.

0

Komplet Kości "Arkham Horror" - Czarno-zielony

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 03.05.2014

Ładne, solidnie wykonane i klimatyczne kości. Znak Starszych Bogów wyryty na "5"I "6" wskazujący sukces wprawdzie nie przyspiesza znacząco rozgrywki, ale niewątpliwie wpływa na nastrój. Dodatkową zaletą jest samo opakowanie w którym znajduje się dość miejsca na transport pozostałych kostek.

3

Ninja: Legend of the Scorpion Clan

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 03.05.2014

Ciekawa i nietypowa gra. Zasady są przemyślane i zrównoważone oraz, co jest bardzo ważne, sposób zapisu umożliwia pełne odtworzenie całej rozgrywki w wypadku ewentualnych nieporozumień. Możliwość doboru startowych kart przez graczy znacząco urozmaica zabawę i pozwala intruzom na stosowanie wielu taktyk i forteli. Całość jest również bardzo dobrze wykonana, a plansza jest duża i czytelna. Jedynie ostrza naginat strażników są trochę zbyt giętkie. Zasadniczy problem polega nie tyle na wykonaniu co na samej konwencji tytułu. Ponieważ większość rozgrywki przebiega nie na planszy tylko za zasłonkami pilnowanie zasad i kontrolowanie nowych graczy jest znacznie utrudnione, dlatego pierwsze dwie, trzy rozgrywki należy poświęcić na opanowanie reguł i prawidłowego zapisu przez wszystkich uczestników.

0

Horror w Arkham: Koszmar z Dunwich

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 03.05.2014

Dodatek znakomicie uzupełnia podstawową wersję Horroru w Arkham i poprawia drobne zgrzyty które sią w niej pojawiają. Po pierwsze nowo wprowadzone karty ran i szaleństwa sprawiają że nieudane spotkanie z potworem nie zmusza postaci do spędzania kilku tur na leczeniu, mimo to pozwalają odczuć obrażenia które odczuł badacz. Po drugie nowe karty mitów rozmieszczają wskazówki również na obszarach stabilnych co sprawia że wreszcie zaczęły być odwiedzane w trakcie gry. Plansza Dunwich również jest dobrze przemyślana. Groźba zbudzenia się koszmaru wymusza stałą obecność graczy, lecz daje dość czasu na interwencje. Nowe karty badaczy również są ciekawe, zwłaszcza misje i zadania które nagradzają graczy za odwiedzenie określonej sekwencji lokacji. Jedynym zgrzytem są nowe zaklęcia które sprawiają wrażenie wymuszonych i bardzo rzadko są użyteczne.

4

Gears of War The Board Game

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 03.05.2014

Solidna gra kooperacyjna dla małej liczby osób, zwłaszcza że przy odrobinie wprawy można bez problemu kontrolować dwóch żołnierzy naraz. Zasady są łatwe do opanowania, a scenariusze zróżnicowane. Jedyną poważną wadą jest nieco niedopracowany system AI przeciwników który strasznie przeciąga rozgrywkę w sytuacji gdy na planszy pozostało mało przeciwników i potrafi ukarać graczy za skuteczną grę pojawieniem się znikąd nowej hordy co wymusza zabawę w kotka i myszkę z ostatnimi obcymi jeśli chce sie uniknąć ich rozmnożenia. Niewątpliwym plusem gry jest za to wykonanie, a zwłaszcza figurki które są duże, solidne i naprawdę szczegółowe.

2

Twój koszyk:


Twój koszyk jest pusty.

Masz pytania?

Jesteśmy na Gadu-Gadu:

12886439 (Aleksandra)

27211 (Artur)

40259215 (Michał)

Możesz też do nas napisać: sklep@rebel.pl
reklamacje@rebel.pl
lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta:
tel. 58 728 49 31,
508 247 667
(godz. 10-16)
Odwiedź nas: Facebook YouTube

Akceptujemy płatności

Przyjmujemy karty VISA, MasterCard oraz szybkie przelewy mTransfer, Płacę z Inteligo, Nordea, Przelew24, MultiTransfer
oraz płatność przy odbiorze.

Miszmasz gramy pion