Rehelm - recenzje

Dobry, solidny produkt

Ciekawy dodatek do Shoguna ciekawie balansujący zwłaszcza wczesny etap rozgrywki jak i dający nowe możliwości rozgrywki. Ciekawy dodatek do rozgrywki jednak nie niezbędny.
Zasłużone 4/5.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Jak dla mnie ideał :)

Wspaniale wydana super gra. Wymaga ona dużo myślenia i pomysłu. Element losowy podczas gry może pokrzyżować plany jednak oddaje w ten sposób bardzo dobrze oddaje realia naszego świata.
W pełni zasłużone 5/5.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Kolejna dobra pozycja od Portala. Daje nowe ciekawe pomysły na sesje - zwłaszcza pomysł prowadzenia sesji w czasie początków fabuły NS. Pozycja godna polecenia.


Jak dla mnie ideał :)

Doskonałe, duże kostki idealnie wpasowujące się w klimat Neuroshimy. Podczas sesji Neuroshimy rpg przyjemnie dodają klimatu :)


Jak dla mnie ideał :)

Doskonałe, duże kostki idealnie wpasowujące się w klimat Neuroshimy. Podczas sesji Neuroshimy rpg przyjemnie dodają klimatu :)


Jak dla mnie ideał :)

Doskonałe, duże kostki idealnie wpasowujące się w klimat Neuroshimy. Podczas sesji Neuroshimy rpg przyjemnie dodają klimatu :)


Dobry, solidny produkt

Pozycja obowiązkowa dla tych MG który mają problemy z opanowaniem drużyny podczas sesji jak również ciekawa pozycja dla tych MG którzy chcą nadać sesji brutalnego realizmu. Szeroka gama pomysłów i rozwiązań sprawi ,że sesje nabiorą surowego realizmu.


Dobry, solidny produkt

Bardzo ciekawa książka. Może podać MG masę różnych pomysłów na prowadzenie sesji i różne ciekawe rozwiązania. Niektóre kwestie wymagają przemyślenia i dostosowania do swojego stylu jednak pozycja jest jak najbardziej ciekawa.


Dobry, solidny produkt

Kolejna ciekawa pozycja od Portala. Ta książka dedykowana jest jak sama nazwa mówi MG i jest ona źródłem inspiracji , pomocą tematyczną i mechaniczną podczas sesji . Dla nowych MG jak i tych z doświadczeniem może być bardzo pomocna podczas sesji.


Dobry, solidny produkt

Kolejny dobry dodatek do NS rpg. Ten dodatek pozwala graczom rozwinąć w ciekawy sposób swoje postacie, dać im historię z którą się utożsamiają. Ciekawa pozycja zwłaszcza dla tych graczy dla których moloch to nie koszmar a prezent od mikołaja :)


Dobry, solidny produkt

Dobra pozycja dla graczy NS którzy chcą bardziej dopakować/ spersonalizować swoje postacie.
Książka zawiera różne ciekawostki , niektóre rozdziały są bardzo ciekawe. Zasłużone 4/5.


Dobry, solidny produkt

Dobry podręcznik pozwalający zacząć przygodę ze światem Neuroshimy. Podręcznik posiada liczne niedociągnięcia jednak rozbudowany świat NS i możliwość prowadzenia gry w różnych "odcieniach" sprawia iż każda sesja będzie inna i na swój sposób niesamowita :)


Jak dla mnie ideał :)

Bardzo ciekawa pozycja zarówno dla początkujących jak i doświadczonych mistrzów gry. Poruszane w książce tematy pomogą podnieść poziom sesji tym początkującym mg a zaawansowanym podrzucą ciekawe rozwiązania. Nawet jak ktoś nic z niej nie wyniesie to przynajmniej przeczyta ciekawie i dobrze napisaną pozycję. W pełni zasłużone 5/5.


Dobry, solidny produkt

Bardzo dobry dodatek rozszerzający gamę możliwości gracza. Nowe możliwości i mechanizmy dochodzące w tym dodatku sprawiają iż dodatek ten jest idealny dla wszystkich znudzonych podstawką 51 stanu. W pełni zasłużone 4/5.


Co do dostawy: Rebel powinien służyć za przykład innym firmom - tak pancernych i szybko przychodzących paczek nie widziałem nigdzie indziej :)


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Po prostu dobre pudełko na karty. Ścianki mogłyby mieć trochę grubsze ścianki jednak póki co nie mam żadnych zastrzeżeń. Pojemność kart jest bardzo dobra - przyda się to różnorakim kolekcjonerom.

Co do dostawy - bez zastrzeżeń, szybko i sprawnie .


Dobry, solidny produkt

Po prostu dobre pudełko na karty. Ścianki mogłyby mieć trochę grubsze ścianki jednak póki co nie mam żadnych zastrzeżeń. Pojemność kart jest bardzo dobra - przyda się to różnorakim kolekcjonerom.

Co do dostawy - bez zastrzeżeń, szybko i sprawnie .


Jak dla mnie ideał :)

Kolejny ciekawy dodatek do Hexa. Missisipi jest bardzo silną armią o bardziej ciekawej mechanice (trucizna może dosłownie na truć krwi w walce :) ). Graficznie armia prezentuje się bardzo ładnie
(doskonale oddaje charakter zatrutego Missisipi w NS ). Armia kierowana jest do zaawansowanych graczy hexa - nowym graczom mogło by sprawiać problem wykorzystanie pełni możliwości mechaniki armii .Niektóre jednostki mogą sprawiać wrażenie za silnych jednak są one nieliczne co dobrze balansuje armie.Missisipi dostaje w pełni zasłużone 4/5.

Co do dostawy: Rebel chyba szykuje się do apokalipsy bo ich paczki wyglądają tak jakby miały przetrwać wojnę nuklearną.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Kolejny dodatek do Hexa. Sharrash posiada jak każda armia własny specyficzny styl gry Graficznie armia prezentuje się nieźle chodź sam styl armii niezbyt mi odpowiada.Armia skierowana jest do graczy zaawansowanych - specyficzne działanie niektórych jednostek wymaga doświadczenia w grze by je w pełni wykorzystać w walce. Armia dostaje w pełni zasłużone 4/5.

Co do dostawy: Rebel chyba szykuje się do apokalipsy bo ich paczki wyglądają tak jakby miały przetrwać wojnę nuklearną :D


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Kolejny ciekawy dodatek do Hexa. Jako armia, Vegas wymaga dokładnego przemyślenia strategii gry tak by maksymalnie wykorzystać jej potencjał. Graficznie armia prezentuje się bardzo ładnie ( pięknie oddaje charakter tej frakcji taki jak pamiętam z sesji NS rpg). Armia kierowana jest do zaawansowanych graczy hexa - nowym graczom mogło by sprawiać problem wykorzystanie pełni możliwości przejmowania wrogiej armii za pomocą własnej armii i sztabu. Armia dostaje w pełni zasłużone 4/5.

Co do dostawy: Rebel chyba szykuje się do apokalipsy bo ich paczki wyglądają tak jakby miały przetrwać wojnę nuklearną :D


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Kolejny ciekawy dodatek do Hexa. Jako armia neodżungla wymaga dokładnego przemyślenia strategii gry tak by maksymalnie wykorzystać jej potencjał. Graficznie armia prezentuje się bardzo ładnie ( doskonale oddaje "obcy" charakter tej armii w świecie NS). Armia kierowana jest do zaawansowanych graczy hexa - nowym graczom mogło by sprawiać problem wykorzystanie pełni możliwości macierzy. Jedynym mankamentem jest to iż nie przypilnowana przez wroga od początku gry może osiągnąć status "OP". Armia dostaje w pełni zasłużone 4/5.

Co do dostawy: Rebel chyba szykuje się do apokalipsy bo ich paczki wyglądają tak jakby miały przetrwać wojnę nuklearną :D


Losowość:
Interakcja:
Złożoność: